– yummi and healthy snack –

Mmm!

Den siste tiden har jeg kuttet ut søtsaker og erstattet det med masse frukt. Det dreper søtsuget i tillegg til at jeg slipper å få i meg unødvendigheter. Denne posen med tørket mango er min desidert største favoritt for tiden. Den er så sykt god!! Smaker akkurat som godteri (muligens enda bedre, hehe), og er ikke usunn. Det liker vi!

Tenkte bare å tipse dere! _________________________________________________________________________________________________________________________________________

Beklager, nok en gang, for lite oppdatering fra meg. Jeg har det veldig hektisk om dagen… Jeg har så vidt tid til å tenke, haha. Det går slag i slag, altså. Denne helgen har bestått av masse gøy! På torsdag dro jeg til Oslo og ble der til igår. Gårsdagen var utrolig gøyal med fyll og fanteri med venner. Jeg landet i Stavanger 18:05, og da var det bare til og kaste seg hjem til Birgitte på Madla, gossipe og fikse meg til kvelden. Videre dro jeg og Julie i en bursdag på et utested i byen. Det var en veldig bra kveld – men i dag derimot… Haha. Jeg skal ikke løfte en eneste fing, det er hvertfall sikkert og visst.

Ha en fin søndag, xx

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg