Hun er fortsatt ei fitte

… Eller er hun det? Mange lurer på hvordan mitt forhold til Sara Stålesen er per dags dato, utenfor hotellet. Jeg får hele tiden spørsmål her på bloggen hvordan vi fortsatt er venner, og hvordan folhold jeg har til Sara. Derfor tenkte jeg å fortelle!

Det siste dere fikk se av vårt “forhold” var at jeg klikket, fikk munndiarè og kalte Sara for “ei fitte” og den “falskeste personen jeg kjenner”. Jeg er en person som sier det jeg tenker, uten å tenke meg om først. Det har dere sett i et par av episodene… Heh. Det er det som suger med TV vet dere, man kan ikke bare angre for alt er på tape. Og sånne utblåsninger kommer gaaarantert med, haha! Er litt komisk å se på også, det skal jeg ærlig innrømme. Forholdet mellom meg og Sara er veldig fint! Hun er ei av de jeg regner som mine nærmeste venniner, og det sier vel sitt. Vi prater sammen hver eneste dag og besøker hverandre så mye som vi har mulighet til. Det blir dog ikke så mye, da hun bor i Kristiansand og jeg i Oslo. Hun er veldig flink som både jobber og studerer i motsetting til meg, så derfor blir det enda mindre tid til overs.

Inne på hotellet var jeg og Sara utrolig close, og jeg passet nesten (utenom siste dagen min heheh) alltid på at hun ikke stod i fare, dersom vi hadde makten selvsagt. Jeg gikk i mot min egen alianse; Audun, Pierre og Martine gang på gang da de ville ha henne ut. Til slutt ble det veldig mange misforståelser hvor Sara fikk mye ufortjent pepper. Det er noe som er veldig typisk inne på hotellet; små ting blir ofte misforstått og blåst opp til noe mye større enn hva det i utgangspunktet var. Det opplevde vi flere ganger, og i flere av tilfellene var det faktisk jeg og Martine som blåste ting opp. Jeg får direkte vondt av å se på enkelte av episodene, spesielt den episoden når Emilie lyver om at Sara spiller dobbelt. Da går jeg rett på løgnen, og går inn for å kjøre Sara ut uten å i det hele tatt ta meg tiden til å høre hennes versjon. Skjønner ikke hva jeg tenkte med. Hele hotellet snudde seg mot henne, basert på en løgn. Man blir virkelig helt fucked inne i den bobla. Det mener jeg. Tenker ikke klart i det hele tatt. 

Det er vel derfor jeg klikket såpass hardt som jeg gjorde på min innsjekk – jeg stolte såpass masse på henne og vi stod alltid ved hverandes side. For meg var det to stk jeg aldri kom til å hugge i ryggen: Sara og Martine. Det er en del som stiller spørsmål ved det at vi er venner nå. Det har seg nemlig slik at for de fleste av oss, så er spillet over. Innspillingen er over. Livet i bobla er over. Paradise Hotel er over. Hvorfor bære nag over noe som skjedde i spillets gang? Det var bra taktisk av Sara. Jeg var en sterk spiller, og på det tidspunktet hadde vi kommet langt i spillet også. Det var ikke lenge til finaleukene. Der og da tok jeg det svært personling, men nå? Ikke i det hele tatt. Det er et spill! 

Jeg kan ikke si nok hvor glad jeg er for at vi er så gode venner nå. Deilig å være på utsiden hvor spillet ikke lenger eksisterer. Det viser bare at vennskapet vårt er såpass sterkt og ekte. Spillet kunne så absolutt ikke ødelegge mellom oss. Der og da gjorde det det da jeg ble veldig bitter, men det gikk utrolig fort over. Jeg er dødsglad i Sara, og utrolig takknemlig for at jeg har fått muligheten til å bli kjent med ei så snill og godhjertet jente. Vi skal være besties for alltid! 🙂

Konklusjon: Ingen fitte, men verdens beste Sara. 

17 kommentarer

Siste innlegg