Pierre på min mystory

Til dere som reagerer på at Pierre er på mystoryen min på snap: helt seriøst. Vi er en gjeng fra PH her nede på Rhodos nå, og som dere kanskje kan tenke dere frem til selv så tilbringer vi alle masse tid sammen. Da er det vel naturlig at hans ansikt også dukker opp? Akkurat som Mathias, Sara eller Linn? Chill down people. Ellers vil jeg si tusen takk til alle dere som viser forståelse og kommer med fine tilbakemeldinger! I love all og you. 🙂

 

Godt å få lettet litt på hjertet… Nå ligger jeg på rommet med Sofia og Stina og gossiper om gårsdagen. Alltid så forbanna mye drama, om man vil eller el. Det var blant annet to slagsmål i barstreet. Hater det, vold er så sinnsykt lavmål og unødvendig. Desverre er vi vitner til det litt for ofte her nede. Planen for i dag var eeegentlig å dra på Peppes sin Beachparty, men vi sov greit over alarmen. Om vi i det hele tatt satte en på da vi kom hjem i 6-7 tiden i dag tidlig. I kveld er det hvert fall tid for enda en festlig kveld. Det har skjedd en del her nede som har fått meg til å være nedfor, men fra i dag av har jeg bestemt meg for å gi blanke faen. Rett og slett. Jeg skal ha en fiiin fyllekulle med mine beste venner her nede og bare ha det bra! Visse personer kan dra til helvette når man behandler andre på et dårlig vis. Dere skjønner sikkert ikke så mye av dette, men for å si det sånn… De fleste guttene som jobber her nede på Rhodos er noen svin og det de er flinkest til er å fucke ens hjerne opp.

20 kommentarer
    1. Jeg er helt enig med deg!
      Bare glem alle de stygge kommentarene og heller tenkt på de som faktisk har et liv, og klarer og skrive hyggelige ting!:)
      Du får selvfølgelig lov og ha det morsomt med vennene dine! + at alle I hele verden har gjort en feil! ++ jeg håper dere storkoser dere I Rhodos:) + deg, sara, linn, Mathias og Pierre, dere var mine favoritter fra PH!!; klem Emma:)

    2. Hvis en har såret en venninne kan man fint unngå å ta bilder med vedkommende hvis en ønsker å unngå at venninnen blir mer lei seg.

    3. Hahaha at noen gidder å reagere på det. Er jo så teit! Det er en sak mellom dere 3 uansett om vi hadde fått vite eller ikke.

    4. Du er nyydelig! 🙂
      Hvordan klarer du å holde deg såå “fit” med all festingen? Regner med at det blir lite tid til trening!
      Blir du ikke lei av all festingen?
      Kos deg videre flotte du 🙂

    5. Ja… Herregud har noen begynt og klagd på det også no 🙁
      Uff…uff… Vel kos deg i Rhodos med PH venner:)

    6. Skjønner ikke hvorfor folk blir sure for at Pierre blir lagt ut på my storyen din.. Dere er jo venner og henger med de samme folkene dere har samme omgangskrets der nede så er ikke rart 🙂 Drit i de guttene som jobber dere nede de kan bare ryke og reise hvis de er slemme mot deg eller noe 🙂 Kos deg masse med vennene dine <3:-)

    7. Hahah jeg elsker deg, ingenting å bry seg om! Du stråler!! Mathias går å storsmiler i barstreeten hver gang jeg ser han, og det må du også snuppa, slå deg løs og gi blanke faen❤️❤️❤️ Stor klem til deg! Håper å se deg ha det superfint i kveld💪🏻

    8. hahha, de som gidder å reagere på det kan bare drite i å se det da 😛 hahahah unnskyld meg altså, men hærreguud! normale folk skjønner at alle er med alle når de møtes etter PH!

    9. Jeg pleier aldri å kommentere noe særlig på blogger, men akkurat nå følte jeg meg bryet til å gjøre det! Alt det som har skjedd har da ingenting med noen andre enn de det gjelder! Å de fleste her som kommenterer har jo ikke en gang kommet å puberteten.. Vent 5 år å se tilbake på dette her, så tror jeg nok dere alle tenker litt annerledes! Å henge ut folk på blogg er absolutt noe man IKKE skal gjøre! Uansett hvor såret den personen er. Jeg tar ingen partiet her, men syntes alt i alt at dette er helt på trynet! Kommer jo. Til og med på nyhetene, vg osv.. Vi har da viktigere ting her i landet enn akkurat dette vil jeg tror?!?!
      Også til dere som sier at det er PR stunt med Mathias? Hvorfor sier dere dette? Fordi dere syntes han er så stygg, at han kan da umulig være sammen med isabell? Herregud for en verden vi levere i… Mathias er både Kjekk å morsom! Å det er også andre verdier her i livet enn utseende!
      Kos dere masse i Rhodos! 😎🍹🍺
      Takk for meg ! 🙂

    10. Skjønner at det er vanskeig å unngå, og er jo ikke sånn at du tenker på hvem som kommer med i Storyen din hele tiden. Men jeg syns litt synd på Martine som må sitte hjemme i Norge og se på de filmene der dere har det gøy, og hun tenker sikkert sitt som alle andre, om hva som skjer mellom dere der nede ..

    11. åh, at folk ikke kan finn sæ nå anna å snakk om! trassig for Martine ja, men æ sir som mange andre- d e ikke heile verden sitt problem så på tide å move on!! 🙂
      kos dæ på Rhodos!! 🙂

    12. For å være helt ærlig så er den reaksjonen dere får fra folk noe dere må forvente å få i fra fjortiser med lite liv. De er ikke problemet fordi fans/haters veit ikke en dritt egentlig om hva som har skjedd. Så de veit ikke om hele historien har kommet frem i lyset en gang. Men like vell så dømmer de som et helvete. Dere visste at det kom til å skje hvis det kom ut regner jeg med. Og det vet Martine jævlig godt også. Hun er en voksen dame og burde vite at både du og Pierre kommer til å få det helt jævlig etter hu gjør noe sånt.! Så det er ikke folka som er hovedproblemet. Det er Martine. De kommer ikke til å slutte å skrive dritt til dere bare fordi du sier det. Selv om 99% av dem som skriver har såret noen de er veldig glad i, eller gjort noe jævlig selv en gang. Men det tenker de ikke over for fet er som dømmer de! Heldigvis så blir folk lei etter en liten stund og da går det nokk over.
      Poenget mitt er at det kommer til å gå bedre<3 alle gjør feil i blandt, og folk henger seg opp i dere fordi dere er kjent. Men forskjellen fra dere og Martine er at dere aldri mente å såre henne (har jeg fått inntrykk av), mens hu prøvde å såre dere med vilje ved å gå ut i media. Så det sier mer om henne enn om dere<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg