MØTE PÅ MTG-TV

OPERATAKET

NEW WEEK – FRESH START! I går hadde jeg en travel men veldig fin dag. Den startet med et møte i samband med innspillingen til programmet jeg skal spille inn, før jeg dro å spiste lunsj og jobbet litt med ett par innlegg som skal publiseres etterhvert. Møtet gikk supert – jeg er sååå giret på dette prosjektet. Ettermiddagen tilbringte jeg hos mammaen min – så koselig med litt familietid. Balsam for sjelen! Lekte litt med småsøskna mine og det nye familiemedlemmet vårt – Mio. En suuuperskjønn liten kanisbebis <3 Smelter hver gang jeg ser han. Fineste! 

Håper dere liker antrekket! Frakken er fra Sheinside. Jeg er forelsket! Jeg har virkelig fått dilla på sånne – synes det er så stylish. 

Frakk HER 197 kroner // Sko HER 344 kroner

2 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurte på hvor lang tid det tar før pakken fra SheIn blir sendt? Er to uker siden jeg bestilte. Eller får man ikke melding om at det blir sendt?
      Elsker klærne du kjøper fra der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg