MINE ROSA FAVORITTER

Delvis sponset.

Hei og god kveld, fine! Jeg har vært på farten i hele dag. Nå oppdaterer jeg dere fra sofaen hjemme hos mamma. Har vært deilig å tilbringe ettermiddagen her med deilig laksemiddag og familiekos.

Men nå – over til hva dette innlegget egentlig skulle handle om. Hehe! Jeg fikk tilsendt en pakke fra Bangerhead med mine rosa favoritter. Det er jo rosa måned som dere vet. Her har dere mine tips til hva dere kan kjøpe for å støtte brystkreft aksjonen. Og dere…? Jeg er så heldig, for jeg har nemlig fått en rabattkode til dere! Tast inn ISABEL20 og få 20% på hele sortimentet. Hvor gøy er ikke det? 😀 Rabattkoden gjelder ut 31/11. Dessuten kan dere vinne den samme rosa GHD-rettetangen som jeg har. For å delta i konkurransen: klikk HER.

GHD RETTETANG HER

Deborah lippmann i “baby love” HER // China glaze i “glow with the flow” HER

Disse to er mine favoritter for øyeblikket! Outliner og maler inn hele leppene med liplineren, og avslutter med glossen over. NYDELIG kombinasjon! 

Isadora lipliner i “52” HER // Clarins i “04” HER

Nydelig leppestift fra Sensai i “110” HER

Lipplumper fra NYX HER // Highlighter til bryn fra Anastasia (must have!!) HER

4 kommentarer
    1. Så mye fint! Kan du skrive et innlegg om skoene du bruker? sånn typ, ute å går/regnstøvler/vintersko osv 🙂 Du har så god smaaaak

    2. Hei isabell 🙂 Jeg har så å si like langt hår som deg, og jeg sliter noe sinnsykt med å få krøller i det.. De går liksom bare rett ut nesten med en gang 🙁 hva pleier du å bruke/gjør for å få krøllene til og holde?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg