MINE FAVORITTER

Adlinks

Søndager er alltid en dag jeg klikker meg inn på ulike nettsider for å shoppe. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen – jeg elsker Sheinside! Rimelige klær, plaggene er i god kvalitet og servicen er ypperlig. Bare se på prisene under her – se billig! Gratis frakt er det også. Og det beste av alt? Man slipper å betale frakt og MVA-regning når pakken ankommer. Nå har jeg samlet alle mine favoritter under her. Er det noe dere liker? 🙂 Kåpene er mine definitive favoritter – det er jo sååå kaldt for tiden!

 HAPPY SHOPPING, JENTER. xx


Svart kåpe HER 312 kroner // rød kåpe HER 312 kroner // grå kåpe HER 312 kroner
Grå kåpe HER 384 kroner // hvit kjole HER 132 kroner // vest HER 208 kroner
Dr. Martens lignende sko HER 352 kroner // Grå kjole HER 104 kroner // Jakke HER 448 kroner
Kåpe (denne MÅ jeg ha!!) HER 536 kroner // genser HER 176 kroner // skinnjakke HER 232 kroner
Poncho HER 520 kroner // kjole HER 176 kroner // cardigan HER 192 kroner

5 kommentarer
    1. Hvordan er klærne i størrelsen? Du bruker vel xs/s (?) – og hvilken størrelse bestiller du? 🙂 hørt det er mye kinaklær og da bør man nok gå litt opp i størrelse naturligvis.

    2. Hei! Vil bestille, men er det ikke en toll grense på 200 kr? Har feilet på sånn toll greier før og måtte betale flere tusen kroner extra. 🙂 er det noe spesielt jeg må trøkke/tenke på før jeg bestiller? Er det trygt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg