Nå skal jeg vokse opp!

Såååh. Det var godt å få ut alt jeg hadde på hjertet i gårsdagens innlegg. Jeg synes at det var på tide å sette gamet straight – rett skal være rett. Man skal ikke godta å bli herset med! 😉 Jeg vil takke dere som har tatt dere til til å kommentere og gi deres mening. Masse konstruktiv kritikk og fine ord, det setter jeg super stor pris på. Dere er best <3 Nå (og da mener jeg NÅ!) er jeg ferdig med dette. Nå skal jeg legge det bak meg, bla over til neste kapittel, go on med livet mitt og “vokse opp”. Og godt er det! 

THE FRESHEST KICKS

 Men nå dere… Se på disse skoene! Åh, jeg er in love. Etter at jeg la ut bilde av de på snapchat fikk jeg mange forespørsler om å legge ut link og bedre bilde av de. De rocker hvert eneste antrekk. Virkelig prikken over i-en. Så here you go! Super bekveme å gå i også, det er utrolig viktig. Normale i størrelsen.

Du finner de HER til 288 kroner.

16 kommentarer
    1. Åneii! Uff de leppene dine ser ikke bra ut 🙁
      Du ser så utrolig lite naturlig ut nå, du var mye penere før!

    2. Bra du har såppas selvrespekt du ikke lar andre sjalue kjerringer dra deg ned! Ønsker deg lykke til videre, synes du er flink til å leve livet og ha det kult:D goood night

    3. Så hvordan du svarte Martine sin mor på instagrambildet til Pierre, du skuffer meg veldig. Det er så unødvendig av deg å snakke sånn til den stakkars morra til Martine.. Hun prøver bare å beskytte sin egen datter som en hver mor skal gjøre, det må hun få lov til. Hun sa ikke noe stygt til noen av dere, men du er frekk og skriver stygt til henne.. Synes det var veldig tåpelig av deg, og ble skuffet over at du gjorde det.. Håper du ikke gjør det mer, og at du viser litt mer respekt for henne som et medmenneske.. Ikke meningen at dette skal komme som en stygg kommentar, men konstruktiv kritikk. Ha en fin kveld videre

    4. Hei!
      Som ny toppblogger selv, så skjønner jeg veldig godt at du føler presset til å fylle på leppene! Jeg føler presset selv, men har ikke turt å gjøre det enda.. Fint at du ikke er redd for å legge ut bilder av “klumpene” også, så vi får se at det er helt normalt! Har lest at du vurderer silikon også, det gjør jeg og, så håper du holder oss oppdatert på hva du tenker/gjør med det!
      Ha en fin dag, kollega 🙂

    5. Heia! Du, jeg lurte på hvor den BH’n med hvite blonder på ryggen er fra? Den du hadde på deg i et innlegg litt lenger ned her <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg