LETS TALK CURLS

 

 

 

Annonse

MY LOVE FOR MAST

Jeg får ofte spørsmål om hva jeg bruker til å krølle håret mitt med. Det er MAST Vol. 2 jeg bruker! Det finnes to varianter, en vol.1 stav og en vol 2. Jeg bruker Vol. 2 da den er tykkere og gir større krøller. Så den er definitivt min favoritt, da jeg liker at håret ser litt tilfeldig ut og ikke så stivt. Tangen blir fort varm, og temperaturen går opp til 210 grader. Man kan selv stille inn på hvor varm man vil ha den. Jeg sverger til denne krøllstaven og bruker den daglig. Du finner den hos Makestyle HER.

 

9 kommentarer
    1. Hei du! 🙂 Har hat problemer med at krøllene fort blir retta ut (ofte innen en time) og lurer på om du har noen tips. Har vurdert å kjøpe med ny tang for at det kanskje kan hjelpe. Hvor kjøpte du tanga og hvor mye kostet den? Håper på svar😉

    2. Hei!
      Jeg har samme krølltang, og jeg synes krøllene blir såå fine, men de holder seg maks to timer hos meg.. Hvordan får du de til å holde så lenge? Bruker du en spesiell type hårspray eller lignende? Håper på svar, har spurt på flere blogger uten å få særlig svar, men har inntrykk av at du bruker å svare, så krysser fingrene! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg