Håper dere har det bedre enn meg…

THE WEEKEND IS OVER

God søndag! Hvordan er formen deres? Håper for deres skyld at den er bedre enn min, for å si det sånn. Haha. Jeg kjenner at jeg har festet de siste dagene, og jeg kan trygt si at jeg er jææævlig sliten. Men hey, hva gjør vel det?? For det første: denne helgen har vært helt sinnsykt bra! Det var så sykt koselig å se alle igjen i går på reunionen. Tipp topp kveld! For det andre: om fem dager sitter jeg på flyet til Thailand! Høye plussgrader, sol, hvite strender, festing, villa, Grabbarna Grus. Jepp – jeg klager ikke!! 🙂 Nå venter jeg på å bli hentet. Jeg og Sara skal begi oss på reisen hjem igjen. Jeg skal direkte til mamma og slappe av og bli tatt vare på. Får vann i munnen av å tenke på hennes mat… Mmm! De neste dagene kommer jeg til å tilbringe med familien, for jeg kommer jo faktsik ikke til å se de på flere mnder. Skal se til å finne på masse gøy! Nå må jeg runde av her å pakke sammen kofferten min. Vi blogges senere hjerter! Stor klem. <3

Jentene mine! 

Mmm, deilig måltid på East. Godt!

5 kommentarer
    1. På snappen din fra lørdag så var det en sang som kom på som gikk sånn “fuck me, fuck fuck me……” hahah, lurte bare på hva den het? 🙂 hørtes bra ut!

    2. Haha, enda et sangspørsmål!! Hva heter sangen som ble spilt på forsj, på di 2-3 videoene hvor Linn shotter vodka? Kunne du funnet det ut? Irriterer meg sånn at jeg ikke finner den

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg