Hvorfor slettet jeg innlegget?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tidligere i dag postet jeg et innlegg. For meg er det no big deal å dele både det postive og det negative med dere lesere, men i et forhold er man to personer. For meg er det helt greit, mens for Pierre er det for privat. Så derfor slettet jeg innlegget. For meg er det viktig å ta hensyn til hva de rundt meg synes er innafor å brette ut om til mine 20.000 lesere. Det er ikke alltid slik at vi har det samme synet på hva som er greit og ikke.. Så sånn er det med den saken. Tenkte bare å svare dere som har reagert på det.

Edit: Pssst… I morgen kommer det en videoblogg! Wuhu! Stor klem.

13 kommentarer
    1. Jeg lurer litt på hvordan du har planlagt alt du skal i Thailand nå som du har operert? Jeg tok silikon selv i januar og jeg kom meg ganske fort, men det var jo fortsatt begrenset for hvor mye jeg kunne gjøre. Og jeg fikk ikke drikke alkohol på 1-2 måneder (husker ikke helt) siden det er fort gjort å få blødning o.l, og jeg måtte gå med sportsbh i 8 uker osv. Tenker bare siden du er i Thailand for å jobbe på GG, og noe av jobben din er jo å feste f.eks. Hvordan tror du det kommer til å gå?

    2. Respekterer valget ditt, vakre Isabell <3 Det er klart man skal tenke på dem rundt seg!
      Håper det går bedre med deg etter operasjonen! Sender deg styrke, gode tanker og mange "avstandsklemmer" (så jeg ikke klemmer noe som allerede gjør vondt nok!) <3

    3. Hei! ❤️ hvor var toppen i fra? Kan du linket linken? Det du hadde på deg før oprasjonen❤️ tusentakk for svar

    4. Leste innlegget og synes heller ikke det var noe big deal:) vi alle kjærestepar gjør jo det, både titt og ofte! haha, nå skjønner folk hvertfall ikke noe:-D Men på den andre siden så er det jo privat, så jeg ser den 🙂 alt trengs ikke deles, det forventer ikke jeg som leser ihvertfall! Lykke til videre med å komme deg i form igjen 🙂 resultatet blir sikkert kjempebra!

    5. Når du forklarer grunnen så har jeg full forståelse for det! Bra du er ærlig og noe må man få ha privat også:-) alle vet at alle par har noen krangler enten de er små eller store, slik er det bare:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg