MINE FAVORITTER

Adlinks

Nå er jeg endelig bedre i formen! Gud, så deilig. Nå har jeg ligget strak ut i sengen i tre døgn, og det har ikke vært gøy for å si det sånn… Tidligere i dag var jeg en liten sjekk hos kirurgen min, hvor han sjekket at alt var som det skulle. Jeg fikk endelig se mine nye pupper! Åh, jeg er sååå fornøyd. Mer om det kommer! 🙂 

Jeg kjedet meg som sagt disse tre dagene, så i mens jeg lå her og glodde i taket gikk jeg inn på Nelly og fant frem mye fint som jeg har lagt til på ønskelisten. Jeg har også linket til noen plagg som jeg har fra før men som jeg ofte får spørsmål om hvor er fra. Ellers vil jeg takke så mye for alle fine kommentarer angående meg uten sminke på forrige innlegg. Dere varmer hjertet mitt. Masse kjærlighet til dere! <3


 

FAVORITES

Turtleneck her / Grå topp her / Body her

Kjole her / Svart kjole her / Sett her

Svart topp  her / Hvit topp her / Paljett-topp her

(Den sorte og den hvite toppen har jeg og får hele tiden spørsmål om hvor de er fra, så here you go!)


Paljettkjole her / Topp HER / Kjole her (denne har jeg, og den er nydelig!)

5 kommentarer
    1. Du ser bedre ut uten sminke . Du har alt for mye sminke, spesielt Mascara slik at vipper klumper seg og setter seg sammen. Syntes det er sunt du tar silikon for å holde på Pierre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg