DAGENS EKSOTISKE UTFLUKT

TJA BABES! Puh – nå er jeg endelig fresh og ren igjen! Vi har tilbringt hele denne dagen på utflukt til en nydelig strand som heter Freedom Beach. Helt klart og blått vann, skyfri himmel, min deilige mann = en perfekt dag! Jeg har virkelig storkost meg. De “nye” puppene mine har også fått litt sol på seg i dag, hihi. Før vi dro til stranden måtte vi innom å shoppe nye bikinier til meg da de gamle obviously ikke passer lenger. Fant noen super fine, blant annet denne røde på bildene. 

25 kommentarer
    1. Hvordan kan du ikke bruke støtte bh? Kommer til å bli verre senere:/ Bare spør, men ville du ha så mellomrom mellom puppene? ser veldig rart ut:/ Men så lenge du er fornøyd:)

    2. Heia! Så fin du er, og det ser ut som dere koser dere masse 😍 en ting jeg lurer på.. tidligere når bloggere har skrevet om tiden hvor de nettopp hadde tatt silikon, så måtte de gå med sportsbh’er og litt forskjellig. Må ikke du det?

    3. Jeg skjønner veldig godt at du vil vise frem de nye puppene dine men det er en grunn til at du skal gå med sportsbh/støttebh i minst 6 uker.. Håper bare ikke du får komplikasjoner av at du går uten! I tillegg er du veldig heldig som orker å gjøre ting så kort tid etter operasjon! Måtte vente 2 uker med å dra tilbake på jobb etter jeg tok mine! 🙂

    4. Veldig synd og dumt å betale så mye for nye pupper også ikke bruke støtte bh’en hele tiden for å få et optimalt resultat….. Det kan slå tilbake på deg senere… :/ No hate, bare veldig dumt..

    5. Trudde man måtte bruke støtte bh og ta det rolig etter en sånn opperasjon jeg.. Eller tar jeg feil?

    6. Uff disse puppene så virkelig kjøpt og dårlig laget ut, Kan ikke TRO at du gjorde det i Thailand, nå ser jo de helt hard og faktisk hengette ut. Flaut at du skal prøve å få så mye oppmerksomhet rundt de, også blir resultatet så dårlig?
      Jeg har selv silikon, fra Norge. Og dette her ser ja… Uff, nei har ikke ord

    7. Så fin bikini! Du må forresten bruke støttebh, hvis ikke kan du komme til å få straff senere i form av hengepupper!

    8. 8 dager siden du tok silikon, og du bruker bikini og er på stranden?? kanskje ikke det lureste du gjør.. kjipt når du helt sikkert har betalt mye for disse puppene

    9. Hei! Når jeg tok silikon for første gang brukte jeg ikke sportsbhen mer enn i 2 uker fast og av og på. Brukte mest vanlig bh. Og det gikk desverre utover resultatet på puppene men det så man ikke før flere månder senere. De ble slappe og så naturlig ut. Måtte ta silikon igjen og la inn mye mer og gikk med sports bh i 6 uker fast og nå er de drit fine! Gjorde det hos forskjellige i anerkjente dyre kirurger I norge 2 ganger så det var min egen feil at resultatet ble dårligere etterhvert. Et godt råd fra en som også har tatt silikon.

    10. Så godt du ser ut 😀
      Veldig bra å se deg glad igjen og ser ut til at du er fornøyd med resultatet ^^, Helt ærlig, Isabell! Du ser sykt bra ut med de “nye tvillingene” dine! Man kan se forskjell ja, men allikevel så naturlig størrelse på deg. Håper du er fornøyd, Babe!
      Klem <3

    11. Hei
      Jeg anbefaler deg å bruke støttebh så lenge som du har fått beskjed om (seks uker hvis jeg ikke tar feil). Ei venninne av meg gadd ikke gjøre det og er den dag i dag kjempemisfornøyd med puppene hun har betalt 30k for. Det er synd om du ender opp med å ikke være fornøyd når du har hatt vondt og betalt såpass med penger. Når det gjelder andre kommentarer om at puppene ser harde ut/har stort mellomrom osv så er dette vanlig i starten. De vil bli mykere/se mer naturlig ut etter hvert + at etter operasjon er huden veldig stram noe som gjør at det ser “fake” ut. Uansett ikke spesielt hyggelig å komme med sånne kommentarer som flere gjør her.

    12. Herregud, du lever virkelig drømmelivet! Du er sykt heldig, veldig misunnelig!! Og guud så fine puppene dine ble (de var det fra før også altså, ikke misforstå meg)! Ser ut til at du trives med “nye” pupper, og det er viktig å trives i egen kropp!! Du er stuuuuunning😍😍 Babeee

    13. Skjønner ikke at du tør å gå på stranden 8 dager etter operasjon! En ting er støtte bh, men hva med infeksjonsfare? Den er langt i fra over etter åtte dager! Får håpe du slipper betennelse da..

    14. Lite tips, man bør gå med støttebh i 3 mnd etter operasjon, til og med sove med den. det tar opp mot ett år før protesene er skikkelig festet inni der, så når man går enten uten bh, eller med push up ( noe man ikke bør bruke etter silikon er tatt) så flyttes implantatet på hele tiden, det er i bevegelighet, og fester seg ikke optimalt, altså, puppene blir ikke like bra som di vil bli om man tar ordentlig vare på dem de første mnd!! 🙂 når man først begynner å bruke bh igjen bør det være bher som støtter puppene akkurat slik som de er, ikke push up som dytter på implantatene. Det frustrerer meg sååå mye når jenter kommer å skal kjøpe bh hos meg, når dem nesten just har tatt silikon. Man ødlegger resultatet…. skjønner man vil fremheve de nye puppene, men heller vent! 😀 jeg har også selv silikon, og tok det hos en privatklinikk hvor jeg fikk beskjed om å bruke sports bhen i 3 mnd, og sove med den også. så det å gå rundt uten sports bh, og gå i bikini topper som gir null støtte vil kun gå utover resultatet, silikon pupper dropper en god del, det vil du merke etter rundt ett år. det første året er dem som regel finest, så detter dem ned litt uansett om man vil 😛 så plis, gi ordentlig støtte til de nye puppene! som ser kjempe bra ut btw 🙂

    15. Synes de ser mye bedre ut enn hva mine gjorde etter 8 dager. Jeg tror resultatet kommer til å bli veldig bra! Tror de fleste som kommenterer ikke har erfaring med det selv eller rett og slett kun har bestemt seg for å slenge med leppa. Alle som tar silikon får vel beskjed om at man kan gå noen timer uten støttebh uten at det skal ha noe å si. Mener å huske det ble nevnt eller at det sto skrevet i et informasjonhefte jeg fikk av kirurgen. Kan jeg spørre om du tok over eller under muskel?

    16. Til du over her. Nei, man skal faktisk ikke gå med bikini et par timer om dager. Jeg fikk streng beskjed om å gå med støttebh i over månede. Det er for å ikke få stygge arr og pupper. Tydelig at du ikke vet hva du snakker om 😉 Det er ingen som slenger med leppa. Vi sier fakta. At noen er så naive og dumme at de vil risikere å ende opp med deformert og stygge er for meg en gåte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg