SENEST STILTE SPØRSMÅL

Hei. Det er 8 dager siden du tok silikon, og du bruker bikini og er på stranden?? Kanskje ikke det lureste du gjør.. Kjipt når du helt sikkert har betalt mye for disse puppene.

– Hallo! Hehe, du har jammen tellingen og du har helt riktig. Det er 8 dager siden. Jeg var på sjekk hos kirurgen min senest i går og da fikk jeg beskjed om at jeg kunne fint gå i bikini eller generelt uten støttebh-en i noen timer. Jeg var på stranden i rundt 4-5 timer, og med en gang jeg kom hjem tok jeg den på meg igjen! 🙂 Så ingen fare, hehe.

Hvor er bikinien fra?

– Bikinien min er fra en random butikk her i Phuket.

Uff disse puppene så virkelig kjøpt og dårlig laget ut, kan ikke TRO at du gjorde det i Thailand. Nå ser jo de helt hard og faktisk hengette ut. Flaut at du skal prøve å få så mye oppmerksomhet rundt de, også blir resultatet så dårlig? Jeg har selv silikon, fra Norge. Og dette her ser ja… Uff, nei har ikke ord.

– Takk for omtanken kjære anonym! <3 Jeg gjorde det i Thailand fordi at de er mye dyktigere ved dette sykehuset her enn hva de er noen andre steder i verden, faktisk. Prisen er lik som i Norge, om ikke enda høyere. Så bra at du er fornøyd med dine! Jeg er veeeldig fornøyd med mine også, så hver vår smak. 🙂 De ser så harde ut fordi at jeg faktisk kun opererte for 8 dager siden. Det er klart at de er harde fortsatt da! Kleeeem og masse kjærlighet til deg.

Skal man ikke vente i minst 2-3 måneda før man bytte ut “sports/støttebhen”? Da tenker jeg på bildene du la ut på Snapchat tidligere idag.

6 uker skal jeg bruke den! 🙂 Noen timer uten går helt fint.

Hvor er kjolen fra? 🙂

– Den er fra Nelly, men det ser ut som den desverre er utsolgt! 🙁

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor kjøpte du skoene der? 🙂

– De er fra Junkyarrd!

Noen fler oprasjoner du kunne tenke deg å gjøre mens du er der?

– Ja, det er det. Men jeg vurderer å utføre denne hjemme i Norge.

Fylte du leppene i thailand også?

– Nei, jeg har ikke fylt på siden jeg fylte på i Norge forrige gang. Det var vel i november tror jeg! 🙂

Hmm, jeg ser at prisen er på 36 449 norske kroner.. Hvorfor velge Thailand da..? Hvorfor ikke bare velge Norge?

– Fordi at de er dyktigere her! 🙂

Hvordan klarer dere holde formen der nede? Får dere trent? Tak i sunn å god mat? Når vi var i thailand kom vi hjem 5 kilo tyngre.

– Vi passer på hva vi putter i oss også er vi mye i aktivitet. Hehe 🙂

Du har så fine øyne!! Hvor kjøper du fargelinsene?

– Takk, så snilt! Når jeg har brune øyner er det min farge, men om du mener når jeg hadde blå så kjøpte jeg linsene på Krogh Optikk! 

31 kommentarer
    1. Du er virkelig bare så flink til å være snille med alle som kommenterer bloggen din, uansett om de er frekke eller hyggelige <3
      Utrolig bra svar, you go girl.!!!! <3

    2. Hei. Superpene pupper! Di blir nok finere og ser mindre harde ut når de begynner å droppe!:) Vurderer veldig sterkt å ta silikon selv. Men hvordan tør du ta i thailand med tanke på om du pluttselig blir plaga med kapsling osv å må opperere pånytt? Hvordan er det slik med garanti osv? 🙂 Kos deg så mye i fineste Thailand, har vært der selv å skal definitivt tilbake til smilets land, verdens fineste land! 🙂

    3. Er det nesen du skal operere neste gang? Jeg har så lyst til å operere min nese, men vet ikke hvor det er best i Oslo?

    4. Puppene dine var…. Lange? Avlange liksom… Kanskje litt hengete, har tatt silikon jeg også, og er like gammel som deg, men mine er runde og ikke så lange….. Så litt spess ut, men ja er jo 8 dager sida. Legem min i norge hadde ALDRI sagt ja til å ta av støttebhen i fire timer allerede åttende dagen, skjønner ikke at du tar sjans…

    5. Du har så vakker hud og så lys og stram under øynene. har du tatt noe behandling for det eller er du naturlig så lys under øynene og stram.

    6. At en som har silikon selv fra før kan kommenter at brystene dine ser harde ut er bare helt idioti! Selvsagt er de harde når man akkurat har lagt inn silikon. Blir helt slapp av enkelte! De ser fine ut 🙂 Jeg har selv, la i for 5 år siden, mine var kjempe harde i flere mnd! Og var veldig “unaturlig” i førsten. Etter et års tid tilpasser de seg kroppen og ser og føler mer “vanlig” ut 🙂 sånn var det for meg iallefall. Kos dere i Thailand! 🙂

    7. Anonym: haha høres ut som du er sjalu på puppene til Isabel! Tror ikke dine er så mye finere?

    8. Vil anbefale dere å besøke No.6 restaurant om du går fra stranden gjennom bangla road og litt til venstre så ser dere den. Det er en liten, utrolig travel restaurant med ufattelig god mat. Elsker Thailand og skuffet over at jeg ikke fikk fri fra jobb i år til å dra dit 🙁 er der alltid på denne tiden.
      Min favorite restaurant er nok Sukishi som dere absolutt burde prøve, dere griller maten med bordet. døds godt og sosialt. Og for iskrem om dere like det så gå på Swensens! Fantastisk is. haha, måtte bare komme med litt tips.
      Ellers om dere har muligheter å dra på litt utflukter så ville jeg kanskje prøvde å få besøkt Morakot Cave, det er en liten strand som man svømmer gjennom en grotte for å komme til, kjempe fint! Kos dere masse i et av verdens fineste land!

    9. Puppene dine ser super fine ut! At de er “lange” som noen idioter over her påstår, gjør vell isåfall at de bare ser mer naturlige ut? Mine er ekte, å de er nå litt “lange” å hengete de og 😂

    10. Isabell, hvor skal jeg starte? Du virker bare så utrolig god mot alle, og sterk pysisk, og døds pen, ikke minst! Jeg digger måten du blogger på! Håper du koser deg masse i Thailand og med Pierre, dere er så utrolig søte! Håper jeg ser deg på GG i februar

    11. kunne du laget et utfyllende innlegg om å fylle på leppene? hvor lenge det varer, om det gjør veldig vondt osv..

    12. Hei la du under eller over muskelen? Eventuelt hvor mange gram la du inn? (Folk e bare mesunnelige, du ser smashing ut) klem <3

    13. Du ser nesten oppblåsbar ut, men veldig søt 🙂 Flott at du er fornøyd med silikonen, jeg skjønner ikke hvordan du torde å gjøre det. Det høres skikkelig vondt ut. Puppene er jo så ømme fra før av. Kos dere i Thailand!

    14. Hei!
      Jeg lurte på om du kunne skrive et mer utfyllende innlegg om silikonen din? Sånn hvor mange gram du har, har du under eller over brystmuskelen, runde eller dråpeformet brystproteser osv? Kjempe fine pupper forresten, og jeg syntes du og Pierre er kjempe søte sammen! 🙂

    15. Hva er kildene dine for å kunne si at de er “dyktigere” i Thailand på plastisk kirurgi?
      Når det kommer til silikonproteser, blir det litt feil å påstå at de er dyktigere i Thailand, da silikon ikke er vanlig blant asiatere, og mye mer vanlig i Europa, derfor har ikke disse kirurgene like mye erfaring fra slike operasjoner, noe norske og europeiske kirurger har.
      Dine ser litt avlange ut.
      Uansett er det svært uansvarlig å gå rundt ute i Thailand uten støttebh, og sterk sol, høy luftfuktighet, annerledes bakterieflora osv etter kun 8 dager. Du virker veldig naiv.
      Har selv silikon, så vet hvor forsiktig man skal være i ukene etterpå, for å få BEST mulig resultat.

    16. Jeg kommenterer aldri på blogger, men ble frustrert av den ene tåpelige kommentaren. Du har helt rett i at de er mye dyktigere innen plastikk kirurgi i Thailand/Asia. I tillegg så er de flinkere på permanent sminke også. Så folk må kunne fakta før de åpner munnen sin. Å operere bryst i Thailand i forhold til i Norge er ikke som å tattovere seg i tyrkia i forhold til Norge. Så ta å skjerp dere, og selvfølgelig er de harde og hovne de er nyoperert. Blir helt oppgitt..

    17. Så bra at du er fornøyd! Er alt for mange som ikke blir det! Jeg har ett par spørsmål som jeg virkelig håper at du får tid til å svare på i fremtiden… Jeg tenker nemlig å ta silikon selv, men er usikker med tanke på at jeg har veldig lav smerteterskel…
      ? Tok du over eller under muskel?
      ? Har du høy/lav smerteterskel? I så fall… Hvor vondt etter op. på en skala fra 1-10?
      ? Kan du utdype litt hvorfor de er bedre i Thailand enn i Norge? Statistikk på ett eller annet kanskje ?

    18. Puppene dine ser veldig bra ut. Jentene som er negative er bare sjalu. Det er 8 dager siden du fikset dem saa de er sikkert hovna i tilegg. Ikke bry deg Isabel du ser bra ut ❤️

    19. For et tragisk spørsmål fra hun ene som har silikon selv. Jeg har selv vært på konsultasjon her i Norge ang silikon og kirurgen forklarte meg at det kunne ta opp til 6 mnd før de ble “normal” og sitter som de skal og mykner opp. Selfølgelig er de hard etter kun 8 dager! Hun må jo ha opplevd det selv?😂 Nei har man ikke noe fint å si så kan man lese vg og ta seg en bolle. (Men er selfølgelig forskjell på å være stygg og stille kritiske spørsmål) men hun var bare idiot.

    20. Jeg hadde operasjon 3 des og fikk streng beskjed av kirurgen min om at jeg ikke kunne gå uten/med annen bh på verken julaften eller nyttårs. Så lurt å være litt pass på det. Jeg ville sendt mail til en klinikk i Norge og forhørt meg med dem om jeg var deg, sånn for å være på den sikre siden. Også viktig å holde seg unna solen en en god stund.

    21. Kan du vær så snill å svare på dette i et innlegg?? 🙈 Når du var med i PH husker jeg at du var kjempe stolt over at puppene dine var 100% deg. Hva var det som fikk deg til å ville ta silikon, når du allerede hadde store pupper? Hva er grunnen til at du velger å fikse på utseende ditt når det virket som om du var fornøyd med deg selv som du var. Klem

    22. Thea: Du er helt på bærtur. Hvis du har vært i Thailand, så regner jeg med du har lagt merke til det tredje kjønnet der nede: Ladyboys. Er det noe de KAN i Thailand så er det plastiske operasjoner. Er en grunn til at mange menn blir rundlurt lenge før de kommer i trusene..

    23. Liker hvordan du hemningsløst hiver påstander rundt deg som ikke kan backes opp med kilder.
      Norge ligger åpenbart ikke i toppen som en av de beste landene på plastisk kirurgi, men det gjør heller ikke Thailand. Det viser et kjapt søk på Google med et kritisk blikk på kilder. Nærmeste man kommer blir Malaysia, men utover det nevnes blant annet USA, Sør-Korea, India, Brasil og Hellas gjentatte ganger. De få stedene Thailand nevnes, så havner de på 8. plass eller dårligere.
      Når det er sagt, så ble puppene dine innmari fine. Men neppe noe dårligere eller bedre enn de som velger å gjøre det på en skandinavisk klinikk.

    24. Heii!
      Dere burde virkelig smake på rød fanta når dere er der nede. Det er helt fantastisk godt.
      ps: Trusa de syntes på bildet fra taxien (?) Ville bare si ifra. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg