Dette året skal jeg…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

THIS YEAR IS GOING TO BE THE BEST SO FAR

Ja, dere! Dette året har jeg planlagt mye allerede. Jeg skal sørge for at 2016 blir det beste året så langt, og at jeg skal nå alle mål jeg har satt meg! Blir spennende å se hvor jeg befinner meg i livet i desember. Her har dere mine mål for de nye 365 dagene:


1. Jeg skal jobbe stenhardt med bloggen og oppnå enda større suksess med karrieren min.

2. Jeg skal ta bedre vare på de nære og kjære rundt meg. Sette av mer tid til dem og prioritere.

3. Reise super masse! Dette året vil jeg virkelig få til en Maldivene-tur. Aaah! Vil oppleve verden.

4. Gi mer blanke F i hva folk synser og mener. Snu ryggen til, ignorere og bare kjøre på med mitt!

5. Og til slutt… Jeg vil kjøpe meg hus og drømmebilen. Det kan bli en spennende reise!

20 kommentarer
    1. Ååååå!! Håper virkelig du klarer alt det, har troa på at du klarer det! Digger deg isabel!!!!!!! Håper vrikelig du kjøper hus med pierre..;)) stå på dere er bestt

    2. Kunne du har fortalt litt om håret ditt? Hvis det er helt ekte uten extensions? Jeg så på tenårings-bildene dine at håret ditt var mye kortere der, mens nå er det utrolig langt. Har du bare latt det vokse normalt eller har du gjort noe spesielt for at det skal vokse fortere osv? Klipper du deg feks hver 3.mnd eller klipper du deg nesten ikke i det hele tatt? Spiser du noe spesielt? Eller noen tabletter? Hadde blitt veldig takknemlig for en fin forklaring! Perfekt hår har du 🙂

    3. Flotte mål og håper du klarer det. Men bare husk at ”karrieren” å bli kjent utad nødvendigvis ikke bare er bra, ikke bli kjent for alle feil ting men heller fokus på å vær deg selv og bli kjent og likt på grunn av den du er. Du virker som en ambisiøs og snill jente bare ikke mist deg selv på veien er mitt tips. Lykke til med målene dine måtte 2016 bli et bra år for deg.

    4. Hei Isabell 🙂 jeg ville bare si at du har en utrolig fin blogg, du og Pierre ser ut til og stortrives!
      Jeg fulgte med på deg i paradise. Helt ærlig så skal jeg si jeg likte ikke måten du og Martine behandlet de andre gjestene, men det jeg alltid la merke til ved deg var at gikk alltid og “beklaget” etterpå. Snakket med dem, hørte dems synspunkt, du ble kanskje ikke hørt når du snakket om det det gjaldt til de andre, og det synes jeg var veldig synd (husker jeg). Og det sier litt om deg som person!
      Usnsett paradise eller ei, du er nå en fantastisk blogger som inspirerer, du legger ut plagg som ikke koster en formue Og tipser oss. Fantastisk!
      Du virker levende, sterk og målrettet, det liker jeg. Jeg følger ikke bloggen din for de klærne du har, for de turene du er på eller for dramaet som skapte seg rundt deg. jeg følger deg fordi du er ærlig, du står på ditt, du gjør en god jobb, du er målbevisst, du lover ikke ting uten og holde dem (på bloggen). Du virker morsom, levende og du er jo bare helt fantastisk nydelig. Du er rett og slett deg selv.
      Jeg har tenkt mye på deg (faktisk), jeg har barn, og jeg klarer ikke sette meg i din situasjon en gang, med forsterfamilie, spiseforsyrrelser og sikkert utrolig mye annet. du har hatt litt av et liv Isabell, vær stolt av den du er, og ikke for hva du har på deg, eller hvordan du ser ut. Jeg er en av mange tusen lesere du har og jeg er sikker på jeg ikke er den enste som liker personligheten din, væremåten din. Jeg tror de fleste klikker seg inn på siden din fordi du er den du er.
      Jeg håper jeg får se deg en gang, og tillater du det så skal jeg gi deg en god klem. For du har fått mye ufortjent.
      Lykke til videre, håper du har det bra og at du kommer deg dit du vil i livet, for det fortjener du. ❤️ You rock girl!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg