Bitre bloggere, ro dere ned.

Jeg kom over et innlegg på en helt ukjent blogg som fikk meg både oppgitt og smilende på en og samme gang. Jeg har aldri hørt om hverken bloggen eller hun som skriver den. Innlegget handlet hvertfall om hvor urettferdig det er at enkelte av oss som er på topplisten faktisk er så høyt oppe på listen. Spesielt meg, da. Selvfølgelig, hehe. Det ble utrykt hvor sinnsykt urettferdig det er at jeg er på topplisten i det hele tatt. “Isabel kom opp på topp pga et PR-stunt og masse drama etter Paradise Hotel, hun fortjener det ikke!”. Da måtte jeg trekke litt på smilebåndet. Hvorfor fortjener ikke jeg å være på topplisten? Jeg er nummer 3 på topplisten fordi at jeg jobber stenhardt med bloggen min. Jeg oppdaterer flere ganger hver eneste dag, jeg legger mye tid og arbeid i innleggene mine. Jeg produserer godt innhold som engasjerer mine lesere. Det er en grunn til at flere og flere finner min blogg interessant for hver eneste dag som går. Jeg har 15.000 – 25.000 unike, flotte lesere daglig. Jeg leverer, om jeg kan være så gal å si det selv. Jeg leverer faktisk super bra! Og det får jeg stadig bekreftet av mine lesere som legger igjen kommentarer. Dessuten har jeg hatt denne bloggen i flere år. Jeg opprettet den faktisk i 2012. Det tok lang tid før jeg, som de fleste andre, klarte å jobbe meg opp. Og shit så stolt jeg er over det. 🙂

“Det er så teit at flere av de på topp er der, for de får så jævlig ufortjente lette penger” påstås det også… Jaha? Lett tjente penger er det jo ikke, hvertfall ikke for meg. Jeg jobber hele tiden, døgnet rundt. Men det vet sannsynligvis ikke du betydningen av, da din blogg ikke en gang er på topp 100-listen og du dermed ikke får betalt.

Jeg synes det er ganske morsomt å se hvor bitre enkelte er over å se andre lykkes. Nei, jeg er ikke på topp på grunn av et “PR-stunt”, jeg er på topp (og ikke minst holder min plass måned etter måned, og vokser og vokser) fordi at jeg jobber steinhardt. Selvsagt er det mye lettere å komme seg opp og frem når man har blitt en offentlig person og et kjent ansikt utad, men det krever en del for å beholde plassen på topp. Alle kan slå gjennom og komme som nr 1 på lista, men hva du gjør tiden etter er jo det som avgjør om du er egnet for plassen eller ei. Suger bloggen din, ryker du ned. Er bloggen din bra, rykker du opp! Enkel mattematikk.

Bloggen min er min største lidenskap og hobby som jeg er så heldig å få ha som jobb og mitt levebrød. Jeg er så evig takknemlig for alle dere fine som klikker dere inn her daglig! Dere aner ikke hvor glad jeg er for å ha dere. Hver morgen våkner jeg opp til så varme, hyggelige kommentarer fra dere som gir meg så godt humør. Det er faktisk det første jeg gjør når jeg våkner (uten om å kysse litt på Pierre først, hehe). Jeg er super glad i hver og en av dere. Skulle ønske jeg kunne møtt alle sammen og gitt dere en stor, god bamseklem! Jeg lover å fortsette å jobbe hardt, om ikke enda hardere, og levere til dere! Hver eneste dag. Jeg lover å ikke skuffe. 🙂

Stor klem fra Isabel som er på topp fordi at hun jobber ekstremt hardt og legger sin sjel i sin blogg. Xx Bellz

84 kommentarer
    1. Kan du da fortelle om en vanlig dag for deg? Hvor mye tid tar denne bloggen? Du poster bilder som ikke ser spesielt velvalgte ut – de har dårlig lys og dårlig komposisjon. Du skriver korte innlegg uten noe særlig innhold… jeg tror du fortsatt flyter på PH-bølgen. Men jeg kan ta feil. Likevel er jeg redd for at når PH starter på nytt, at du vil falle på listen. Men som sagt; jeg kan ta feil 🙂

    2. Hei. Først må jeg si at jeg er eng med deg i at bloggen din er veldig bra:)
      Jeg lurte på om du kunne forklare litt rundt hvor på rhodos gg ligger? Er det i Rhodos by eller?

    3. Hei!
      Jeg vil gjerne ha en bamseklem, haha
      Digger bloggen din, leser vær dag og skjønner ikke hva folk tenker når de skrive shit, de har vel ingen hjerne…
      Du er flink Isabel, stå på!!!
      Bamseklem hvis jeg ser deg, husk det, haha.
      Bamseklem fra Marie

    4. Jeg er også utrolig nyskjerrig på hvordan du kan påstå at du jobber så sinnsykt mye?håper du vil svare på det. Som en skrev over her har du ikke de beste bildene og tekstene dine inneholder jo omtrent bare om Pierre. Haha men av en eller annen grunn så er det interessant for folk da! Men blogg kan umulig være en jobb, og ikke påstå at du jobber døgnet rundt når du til nå sover til langt utpå dagen. Det var det du eller Pierre som skrev, husker ikke helt hvem.

    5. Hei Isabel!
      Jeg leser bloggen din titt og ofte, men er uenig i noe av det du skriver her. Det er ikke til å stikke under en stol at bloggen din krøp oppover på listene etter paradise hotel, og ikke minst etter dramaet mellom deg og Martine. Tror ikke jeg tar hardt i når jeg sier at en tredjedel (halvparten også kanskje) følger ned for å se om det kommer mer – og at du seiler litt på den bølgen fortsatt.
      Som sagt så leser jeg jo bloggen din – for jeg finner den tidvis interessant. Tror du kunne tjent mye på å korrekturlese innleggene dine, da de ofte er full av skrivefeil og dårlig språk – men det kan du enkelt bli bedre på! 🙂
      Ellers Synes jeg bildene også er det som skiller seg fra din blogg og de virkelige toppbloggerne. Få deg et ordentlig kamera, lær deg med innstillingene og det helhetlige bildet lå bloggen vil bli mye bedre.
      Du blogger også ganske overfladisk. Skal du holde deg i toppen tror jeg leserne vil ha noe mer. Noe dypere, og litt mer gjennomarbeidet stoff enn det du produserer nå.
      Dette er ikke ment som hat – men konstruktiv kritikk – for som jeg har nevø – jeg klikker meg titt og ofte inn her!
      Ha en superfin dag! 🙂

    6. Jeg leser bloggen din i håp om nytt drama eller en historie om oppveksten din, det hadde vært spennende. Til nå har innleggene vært knappe, men jeg følger jo med – enn så lenge!

    7. Veldig flott blogg, men du burde lære deg mer fototeknikk og bildeformat. Bildene er alt for store, for man må scrolle nedover bloggen, for å se bildet.
      Ha ellers en flott dag 🙂

    8. Skulle ikke du slutte å bry deg om hva folk mener og syns? Blir faktisk litt dumt det du skriver i dette innlegget her.. Jeg er innom bloggen din hverdag og er en fast leser, men jeg vil ikke si at du legger ned så mye tid på bloggen din! Ser ihvertfall ikke sånn ut på innleggene dine noen ganger, går veldig opp og ned føler jeg 🙂 Men kommer forsatt til å være en fast leser og håper på noe nytt og spennende fra deg!

    9. Liker bloggen jeg:) eneste bloggen jeg leser hver dag igrunn! Har null interesse for mote, kropp å sånn. Men denne bloggen er bra! Slår ihjel litt tid med å lese:) stå på videre!

    10. Folk er utrulig teite som skrive shit!! Eg elska bloggen din å du har virkelig fortjent ditta<3 at folk seie blogg ikkje e Jobb må dei tenke seg om!! Du må jo liksom finne på noke å skrive, ta bilder osv... Heis på deg Isabell<3

    11. Leser bloggen din daglig, favoritt bloggen min! Skjønner godt hvor mye jobb det er, ikke bry deg om de som sier at å være toppblogger er 0 jobb! Stor bamsekveld fra meg!

    12. Skjønner hva du mener, og er enig, du fortjener å være på topplisten.
      Men du vet godt selv at du ikke hadde vært der uten paradise hotel og dramaet med Martine.
      Det fikk deg opp, men nå står du på egne ben:)

    13. Jeg er ikke en som kommenterer; men nå skal jeg. Jeg mener også at mange som har blogget før fra paradie bare er på toppen fordi de er “kjente”. Men der er du ett stort unntak. Du blogger bedre enn de andre på topplista, og jeg er en som er innom alle blogger, men blir fort bare tittende på bilder. På din blogg derimot leser jeg faktisk. Jeg har aldri vært borte i en bedre blogg før, og jeg er leser MANGE blogger. Stå på!

    14. Enkelte mennesker synker lavt. Hun skrev nok det innlegget nettop for å komme høyere på listen i håp om at du skulle se det å skrive om det. Bare overse det. Det er vel det beste ☺️ Du er super flink

    15. Jeg leser bloggen din fordi jeg har lyst! Jeg syntes du er en bra blogger og jeg blir interessert av å lese bloggen din! Du gjør en super bra og tøff jobb 🙂 eneste du kan gjøre er vell litt bedre bilder? Syntes de er litt dårlig i lys og klarhet. Men hold innleggene interessante og du har hvertfall meg som leser! 🙂

    16. Du klarer deg helt OK, men du er også “ny” i gamet. Man lærer mens man blogger. Jeg tror du vil holde deg på toppen om du tar til deg tips og klarer å sile ut det negative som bare er piss og sjalusi. Noen vil deg godt og andre ikke. Med eller uten blogg er det slik. Du er bare deg selv – og orginalitet er viktig.

    17. Enig med Therese. Jeg fant bloggen din interessant etter PH. Leser den nå og da enda, om det er noen spennende innlegg. Det er det dessverre sjeldent. Du har ekstremt mye skrivefeil, dårlig oppsett av tekst og lite gode bilder:/ Jobb litt mer med tekst og bilder, så er jeg sikker på at bloggen din hadde blitt bra:)

    18. Som mange andre også nevner, så er ikke bloggen din sånn kjempe bra. Den ene og alene grunnen til jeg fortsatt stikker innom er for å se om det er noe mer drama mellom deg/Pierre og/eller Martine.
      Og også som andre nevner, burde du lære deg bedre med kameraet ditt. Eventuelt lære fotografen din (Pierre) bedre om kamerainnstillinger.
      Jeg tror du kommer til å miste endel lesere når neste paradise hotel sparkes i gang. For akkurat nå tror jeg dessverre du bare er interessant pga av det.
      MEN, du skal ha for å tro så godt om deg selv. Det kan få deg langt på vei! Har du ikke troen på deg selv, så kommer man ingen vei i livet!

    19. Er det vanskelig å holde orden på alt det økonomiske, skatt osv. Som blogger? Har jo sett bloggere gå på skatte smell etter smell :/ ellers, stå på!:-)

    20. Anonym: Kjære anonym! Leit å høre at du kun klikker deg inn her i håp om mer drama. Men da er det ikke vits å klikke seg inn mer, for det blir ingenting mer av det.
      Jeg har kjempe stor tro på meg selv, for jeg vet allerede hva jeg har oppnådd. Og det får dere også vite ganske snart, så min blogg går ingen vei og det er ikke bare jeg som har troen på mitt arbeid! 🙂 Hehe. Håper selvsagt at du synes at det er liiitt gøy å klikke seg inn her da du fortsatt gjør det. Klem!

    21. Anonym: Så leit å høre at du ikke synes at det er spennende innlegg her. Jeg prøver å komme med interessante innlegg hvertfall. Skrivefeil og bilder skal jeg absolutt jobbe mer med. Takk for kritikk! 🙂

    22. Er så utrolig stolt over hvor langt du har kommet, ikke minst over hvordan du er som person innvendig. Du inspirerer ikke bare meg, men dn hel masse menge der ute, og det fortjener du å få igjen for. Haters can only hate and give more succsessss…

    23. Helt seriøst, dere som snakker så dårlig om henne har lite og gjøre, det er tydelig. Fordi det er dere som velger og bruke deres tid på og klikke dere inn på hennes blogg og legge igjen masse dritt. Om hun velger og skrive om pupper eller what er vell opp til henne?..
      Og om hun kom på topplisten pga PR noe galt i det? dere må serr slutte og være så misunnelige og heller bry dere om deres.
      Isabel, syntes du er dyktig hold på akkurat slik du gjør. ; )

    24. Jeg mener at bloggen din først ble populær med tanke på alt dette som skjedde etter paradise hotel, jeg skal ærlig innrømme at jeg kom hit til denne bloggen fordi jeg ville lese om det som skjedde. MEN når det er sagt så er jeg jo her enda.. og det skal du ha! Du har virkelig utviklet bloggen din og det merkes at du legger ned mye arbeid i det du gjør på bloggen. Stå på videre 🙂

    25. Syns ikke bildene dine er så dårlig jeg ! De bildene du har her er jo kjempeflotte 😉 Keep up the good work

    26. Er veldig bra at du har begynt å svare de som kommer med bra kritikk og komplimenter istedenfor de som bare klikker seg inn her for å finne feilene dine 😉 Imotsetning til mange bloggere syntes jeg det er veldig bra at du tar deg tid til å lese alle kommentare og svare på mange av dem 😉 hadde vært veldig fint hvis du kunne lagd flere videoer, med ordentlig kamera, bra lys og litt redigering ❤️ Liker bloggen din veldig godt ❤️

    27. Jeg syntes en god blogger skal være et forbilde, noe du virkelig ikke er på noen måter. Du skryter av pengene dine, rakker ned på a4 livet som de fleste ikke kan velge bort, men som må gå på skole og jobbe samtidig for å få noen gryn. Du gir andre jenter dårlig selvtillit. EN TING er at du forandrer på deg, MEN at du oppfordrer til å forandre på utseende er motbydelig, tenker spesielt på de yngre leserene dine – regner med de fleste er ph fans) innleggene virker som de er skrapt sammen og bildene er ikke av god kvalitet. Virker som du prøver å vise alle at du er god, men sjela di ligger ikke i det. Men ja jeg klikker meg inn, leser alle blogger enten jeg liker bloggeren eller ei 😉

    28. Jeg trodde du sa i forrige innlegg at du skulle slutte å bry deg om hva andre mener om deg? Dette innlegget viser bare det motsatte, når du skriver et helt innlegg om en blogger som skrev et nedsettende innlegg om deg og andre. Du må slutte å la deg provosere over alt det negative du leser om deg selv. Du er tross alt en stor offentlig blogger, derfor kan du ikke hisse deg opp hver gang. Er litt lei av at du dedikerer et helt innlegg til “haterne” dine hver gang du kommer over noe negativt. Det skaper bare dårlig stemning, både for deg selv og for leserne dine. Stå på! 🙂

    29. Kjære Isabel :
      Jeg tror faktisk disse innleggene du kommer over er av ren sjalusi. Herregud, hvem kan vell ikke unne deg å faktisk nå så langt i bloggverden? Utenom Paradise, så er du en helt vanlig jente. Du kunne like så godt ha oppnådd dette her, om du ikke hadde vært med i Paradise! Folk må begynne å tenke litt over hva de sier, og uttaler seg om faktisk. Du er faktisk en veldig flink blogger, og du blogger om ting som interesserer mange innenfor målgruppen din. At sjalusi skal ta over er bare teit. Enkelt og greit så er du flink Isabel, ikke tro noe annet. Jeg har fulgt bloggen din ganske lenge, og jeg synes ikke det er noen annen forskjell på bloggen din annet enn at du blogger mere, og det er jo bare positivt. Haters gonna hate, men da får de virkelig bare gjøre det å være så sjalu og bitch de bare vil, fordi du vet at det ikke er noe å bry seg om! Stå på søte Isabel, jeg heier på deg! 🙂

    30. Hm: Jeg oppfordrer da absolutt ikke til å forandre på utseendet? Jeg oppfordrer folk til å gjøre akkurat hva de vil OG tørre å stå for det. Fikse på utseendet eller ei. 🙂

    31. Syns bloggen din blir bedre for hver dag jeg, alltid innom å ser og leser den fast! Videoar av deg å Pierre e noe eg ville sitt mer til, men så handle ikke bloggen din heila tiden om han heh!:-)

    32. Må nok si meg enig i de over her også, jeg klikker meg inn for og se om det evnt er noe mer drama innlegg, om Martine osv. Derfor jeg følger med enda. Og det er mye rare snåle bilder i hvert innlegg, og lite tekst med skrivefeil osv, så blir litt kjedelig i grunn og scrolle nedover hundre å ørti bilder å nederst finner en bare en liten tekst hvor alt er fra. Men dette er bare min egen mening, så folk er forskjellige. Men jeg klikker da meg inn enda i håp om noe mer spennings drama igjen.

    33. Ottar Olsen: Hei Ottar! Vel, nå snakket jeg om blogg.no-listen. Visste faktisk ikke om blogglisten.no, men det var sykt gøy å se at jeg er nr. 7 i hele Norge! Ikke langt unna Fotballfruen, det! Haha 🙂
      Takk for det! 🙂 Det synes jeg absolutt at det er.

    34. Anonym: Har jeg ikke godkjent din kommentar er det nok fordi at du har kommentert direkte stygt eller nedlatende til meg. Og det er jeg ikke interessert i å lese. Kom gjerne med konstruktiv kritikk, så skal jeg godta med glede! 🙂

    35. Jeg synes bloggen din er utrolig spennende å lese. Hver dag går jeg inn for å sjekke om det har kommet noe nytt. Din blogg er den eneste jeg går innom hver dag.Skulle gjerne hatt en bamseklem av deg Isabel<3 Stå på du er et stort forbilde!

    36. Jeg syns det er helt unødvendig og snakke dritt om andre bare fordi du er sjalu, eller ikke liker den personen! Har man ikke noe fint å si til en person så er det rett og slett og bare holde kjeft! Isabel, du er en så sterk og snill person som takkler alle disse drittkomentarene.💜Du er kjempe flink med det du driver med og du må IKKE la noen dra deg ned fra førsteplassen💕Bloggen din finner jeg meget interesang, du skriver godt og du dikter ikke opp masse drit som mange av oss gjør💕Du er en sann blogger og du fortjener og ligge på 1st plass syns jeg❤️

    37. Kjempe bra skrevet! Du fortjener virkelig en plass på topplisten! Du oppdaterer bloggen din ofte, med blogginnlegg som jeg elsker! Du svarer på spørsmål jeg lurer på angående alt fra sminke til hverdag og i tillegg lager du super brae videoer! Tusen, tusen takk til deg og Pierre som lager utrolig brae videoer og for at du har lært meg mye! Denne bloggen vil alltid leses av meg ihvertfall, stå på!:) (til dere som sier at der ikke er en jobb å bare skrive om botox- Det er ihvertfall ikke bare det Isabell skriver om… )

    38. Kan du lage et innlegg om hvordan din hverdag ser ut? Er veldig interessert i å høre en bloggers hektiske hverdag:-)

    39. Hei, nyt det mens det varer Isabell for det kommer det ikke til å gjøre spesielt lenge!
      Dine innlegg er både flate, lite innhold og kjedelige å lese. Dine bilder er under gjennomsnittet dårlig. Du kommer til å falle på den berømte listen din når det kommer nye “interessante” mennesker fra flere “fantastiske” reality programmer.
      Om bloggen din skal overleve så bør du ta noen grep å komme med litt innhold, hvem er vel klare for å lese om deg og Pierre spise is og drikke kaffe 3 ganger i uken? Jeg har ikke noe ønske om at du skal slutte å blogge bare blogge litt annerledes.
      Daniel

    40. Herregud, kjenner jeg blir allmektig irritert! velkommen til 2016 der feige hatere gjemmer seg bak en anonym og skriver masse dritt? dere klikker dere inn på bloggen kun for å finne noe negativt!
      Ærligtalt hvor skal deg begynne? hva skjer med verden? For det første; hvordan kan folk påstå at blogg ikke er en jobb? Det er jo det! En som blogger er på jobb døgnet rundt! Vedder på at en blogg er mer krevende enn å stå på kiwi å selge brød og melk! Du bruker tid på å planlegge hva du skal skrive om, tar bilder og mer!
      Og for det andre; selfølgelig fikk ho ett dytt med at ho var med på ph, men du kommer jo lengre med det du skriver og bildene dine! Og jeg må le litt når jeg ser folk er inne på bloggen din kunn for å se om det er noe drama, det beviser bare hvor lite fritid enkelte har.
      For det tredje, hvorfor er det negativt å endre noe på seg selv? Skal man ikke få føle seg vel? Dette blit litt rart og sammenlikne men jeg vedder på at så og si alle jentene her sminker seg, hvorfor gjør dere det? Jo, for og føle dere komfortabel og vel. Så sitter dere og slenger drit om Isabell fordi ho har tatt å fyllt i litt i leppene, og tatt litt silikon. Hvorfor gjorde ho det? Jo, for og bli fornøyd med seg selv. Og hvis noen har noe imot det så, tenk dere om 2 ganger for alle fikser litt på seg for og se bra ut.
      Og så sier dere at hun er ett dårlig forbilde? For folk får dårlig selvtillit når dere ser på ho? Ingen tvinger dere til og lese bloggen hennes, så fåt du dårlig selvtillit, klikk deg ut:-) Hun er nydelig, og det er dere alle sammen og dere må slutte og sammelikne dere med andre for alle er så utrolig fine på SIN måte! Hvor kjedlig hadde det vert om alle hadde vert like? Sånn er verden!
      Og isabel: du er kjempe nydelig og ett supert forbilde og jeg håper du ikke tar deg til alle disse kommentarene! Stå på videre med den fantastiske bloggen din! Klem!

    41. Heisann. Jeg syntes bloggen din er interessant og jeg klikker meg daglig inn på den. Jeg syntes du har en spennende blogg og det er ekstremt morsomt å høre hvordan livet ditt har utviklet seg, det burde du være stolt over. Jeg syntes fortsatt du burde holde beina dine på jorda, fordi det å være jordnær som blogger er ekstremt viktig for alle dine unike lesere. Språket du velger å bruke kan fort virke overfladisk når jeg vet ingen virkelig prater sånn. Prat heller fra hjertet, jeg kan forstå at det språket du har valgt å bruke kan virkes som tiltrekkende, men for min personlige smak blir det for kjedelig og for uekte. Gå mer i dybden, vis oss hvem du er. Det siste jeg vil kommentere på er ord feilene dine, husk å skumles over teksten før den publiseres, det vil merkes super mye mer attraktivt, slå opp i ordboka hvis du er usikker. Skriv med flyt og gjør det spennende. Dette er bare konstruktiv kritikk så ta det til deg. Hilsen jente 16.

    42. Du er super 😊 du fortjener like mye å være på topp som andre 😊 Jeg leser bloggen din flere ganger om dagen, digger den! Mye variasjon og godt innhold! Den er også veldig ryddig!😁 Fuck the rest your the best😘 Stå på videre snart er du nummer 1! Stor klem💟

    43. Tenkte på det selv her om dagen, men hva så om bloggen din ble populær pga ph? Du fortjener plassen på topp! Jeg sjekker 2 blogger hver dag og det er din og Sophie sin! Du er super bra Isabell! Ikke hør på hatere! sjalu er en stygg ting :)))

    44. Hei Isabell❤️
      Jeg ville bare si at du er en fantastisk blogger, og jeg elsker bloggen din, og deg! Du gjør en super jobb på bloggen, og du har en fortent plass på topplisten! Du er mitt forbilde<3 folk er bare sjalu på deg!
      klem fra en stor fan - Johanne ❤️❤️

    45. Greit nok at du jobber mye med bloggen og at du “leverer” som du sier, men det er det jammen mange andre som gjør også, som ikke er blitt oppdaget enda! Grunnen til at du er oppdaget er fordi du var på TV. Hvis ikke ville ikke bloggen din vært kjent, samme hvor mye du hadde “levert.”
      Du har kanskje kommet deg lett opp på topp-lista, men du har da gjort noe for det og. Du har vært med i Norges tv-program for dummies og du har utlevert sexlivet ditt. Jeg synes det er fortjent med en klein topplisteplass oppå det hele.

    46. Jeg skjønner ikke hvor du ser at du er på 3. plass? Har prøvd å lete, men ifølge blogg.no er du på 7. plass, og blogglisten.no på 10. plass 😮 takker for svar! Kan hende det er en oversikt jeg ikke finner 😀

    47. Anonym: Vel, det varrierer jo selvsagt fra dag til dag. Men hver 3. hver måned får vi som er på topp 20. en oversikt tilsendt på mail hvor vi ser hvilken plassering vi har i forhold til gjennomsnitlig med lesere i löpet av måneden. Da er det jo kun oss som blogger for blogg.no, ikke side2 (som sophie elise og mammatilmichelle). Denne måneden var jeg faktisk nr 1. på den listen. Så det er jo mye dere ikke vet, hehe. Jeg jobber på, og pröver så godt jeg kan å levere til dere! 🙂

    48. Så idiotisk å skriva at du e glad i leserene dine.. herregud.. haha! 25 tusen mennesker som du aldri har møtt… nice

    49. Vil bare begynne med å si at jeg elsker bloggen din 🙂
      Skal jeg være helt ærlig så likte jeg ikke personligheten din etter paradise, men etterhvert så begynte jeg å lese bloggen din og må si at du fortjener hver eneste leser på denne bloggen 🙂
      Jeg kjenner den jo ikke, men etter å ha leste bloggen din så virker det som om du har en helt fantastisk personlighet!
      Håper du fortsetter med bloggingen og driter i de stygge kommentarene 🙂

    50. Fuck hate, du er best! Bloggen din er kjempe bra og fortjener virkelig plassen på topplisten❤️ Stå på og fortsett med bloggingen, både du å Pierre❤️

    51. Hva skjer med at alle kommer masse råd og shitt?? Lag en jævla blogg sjæl da, så skjønner dere kanskje hvor vanskelig det er! Faktisk sykt irriterende at folk skal rette på absolutt alt av språk. Haters gonna hate og Bella er på vei oppover uten at noen kan stoppe hun. Ikke engang de andre sjalue bloggebertene. Så for all del, de bloggerne får jo med glede holde på. Men det er jo ikke så mye de får gjort da stakkars. Du er en faantastisk blogger, Isabel

    52. Viser til kommentaren din ang å oppfordre til å forandre på utseende? Når du skriver at det er greit å forandre på utseende hvis du ikke er fornøyd, kalles det oppfordring!! Du kan jo slå det opp x)

    53. Hei <3
      Du er en kjempe flink blogger, jeg digger den! Alt du skriver er så interessant, og jeg leser virkelig alt, og jeg klikker inn på bloggen din hver eneste dag, jeg likte deg på paradise å, du var så real, iforholdt til de andre, første gang jeg skriver her, og må si at du er superflink, fortsett sånn!
      LOVEE <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg