Hva bruker jeg på leppene?

– BEAUTY TALK –

Det har vært stor etterspørsel om hvorvidt jeg kan vise frem noen av mine skjønnhetsprodukterSminke, hvordan jeg pleier huden min, hvilke hårprodukter jeg bruker… Dere skal få svar på alt dere lurer på. Jeg deler det opp gradvis så det ikke blir lange avhandlinger om produkter.

Jeg starter med mitt “must have” leppeprodukt. Det er nemlig Clarins sin “Instant Light lip perfector”. Jeg vedder på at minst halvparten av dere har sett eller hørt om disse før, hehe. Det er rett og slett lip balms med farge. De gir både rikelig med fuktighet og fantastisk fin, naturlig farge. De er perfekte til hverdags da man gjerne bare vil ha et naturlig touch. Jeg har de i hver farge, da jeg ikke klarer å dy meg, noensinne… Kremt, haha. Jeg har alltid med meg en hvor enn jeg går! Jeg vil bare avslutte med å si at dette ikke er sponset innlegg, det er kun mine egne meninger. Jeg vil bare dele med dere hva jeg liker! 🙂 

– Favorittene mine – 

8 kommentarer

Siste innlegg