Jeg har strøket på oppkjøring to ganger…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei venner! Pjuh, for en travel dag. Jeg har begynt på bilsertifikatet igjen! For tredje gang… Jada, dere. Jeg har allerede strøket to ganger. Buhu! Kanskje ikke så rart at jeg strøyk sist gang, da oppkjøringen min var dagen etter finalefesten til Paradise. Jeg var ikke så veldig opplagt akkurat. Dro avgårde til kjøreskolen hvor jeg skulle møte kjørelæreren min, dro med meg Linn og fant fort ut av vi var 1-2 timer for tidlige. Haha, bra start! Jeg krysser fingrene for at jeg skal klare den denne gangen, om ikke… Ja, om ikke tror jeg at det er et tegn fra Gud. Jeg er absolutt ingen god sjåfør, men jeg skal virkelig gå inn for å bli tryggere og sikrere bak rattet. Nå har jeg motviasjonen jeg trenger da jeg kjøper min drømmebil til høsten! Hihi. 

Hvertfall! Tenkte å dele et knippe med bilde fra gårsdagen. Jeg og Pierre tok med oss mamma på middagsdate på Egon. Skikkelig koselig! Vi diskuterte litt hva som kommer til å skje de neste ukene og fikk planlagt litt. Av og til trenger man litt hjelp av mammaen sin! <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg: “blablablabla….”

Pierre: “Hold kjeften någon gong”. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mammas mat! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakke fra Romwe, her!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vel, min mat… Kremt! Jeg tror ikke det finnes kresnere mennesker enn denne frøkna.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

12 kommentarer
    1. Fine dere! Men funker dårlig med youtube kanal når dere aaldri opplaster videoer?:( vi veeenter og veenter:D

    2. Kan dere lage videoer på youtube sånn som Kristin og Dennis gjør? Velge en fast dag i uken dere tar challenge eller lignende?

    3. Har du fått vesken fra sheinside nå? Bestiller den ikke før jeg har sett om den er fin, så hadde vært evig takknemlig for om du kunne lagt ut et bilde av deg med den eller bare svart om den var fin eller ikke. 🙂

    4. Hei!
      Kunne vært morsomt å lest ett innlegg om åssen mat du liker 😛 Hehe…
      Å hva som er typisk mat “alle andre” liker som du ikke kan få i deg :p
      Kresen selv så morsomt å lese litt sånne food-fun-facts 😀 Ha en fin dag…

    5. Haha, jeg og strøk på min første oppkjøring. Følte at jeg kom til å stryke på andre og, men det gikk heldigvis bra. Kanskje du får til teorien lett da 😀 Den klarte jeg på første forsøk med kun tre feil på 19 minutter, husker jeg var ganske fornøyd med det! Haha.
      Jeg er også den som skravler masse, mens kjæresten vil jeg skal prate mindre.

    6. Jeg strøyk på oppkjøring to ganger før jeg besto 🙂 Tips til deg er å være ærlig med sensor at du har strøyket to ganger før, kanskje han forstår at du blir nervøs og lar deg få lappen likevel da han ser at du kan mye, men også at nervene kan ta overhånd. Slik var det med meg. Min kjørelærer mente at jeg har 100% klar allerede første oppkjøring. Bare jeg nærmet jeg trafikkstasjonen så kom nervene. Jeg husker veldig lite av oppkjøringene, da nervene tok over og jeg fikk nesten blackout. Det jeg husker er at sensor sa jeg fikk lappen, og tok meg i hånden og gratulerte meg 🙂
      Han vil jo la deg stå, og stryker deg kun fordi han ser deg som en fare i trafikken. Ellers har du nå lov til å ha med deg en sensor ekstra i bilen, og kjørelærer kan også være med på oppkjøringen så lenge han sitter baki og ikke forstyrer sensor, og deg selvfølgelig.
      Masse lykke til, jeg føler virkelig med deg, og håper det går din vei denne gangen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg