Min dag i bilder!

Våknet tidlig i armkroken til Pierre. Sjekket mailen, instagram og kommentarene deres. Det er det første jeg gjør hver morgen med en gang jeg har våknet, før jeg trer opp fra sengen. Psst… Beklager for dårlige bilder, men jeg klarte å glemme minnekortet til kameraet… Hadde planer om å vlogge og alt, men neida! Hehe. Vi får ta det igjen! 🙂


Kjøretime! Som jeg sa tidligere så startet jeg på billappen for tredje gang i dag. Det gikk overaskende bra! Pierre ble med for å dokumentere litt, og selvsagt for å se hvor elendig jeg er bak rattet. Haha! Tror jammen meg at jeg imponerte han biiiitte litt, for jeg var jo ikke sååå elendig som han hadde trodd. Takk.


Skikkelig fokusert da, dere!! Gikk glipp av både vikepliktskiltet og fartshumpen. Good job, Bellz!


Livredd.

 

Rett etter kjøretimen dro vi til mamma og ventet på at kidsa skulle komme hjem fra skolen. I går lovet jeg dem at jeg skulle sette av hele dagen og ha en skikkelig koselig søsken-dag! Vi gikk først på Megazone og spilte laserspill. Veldig gøy for både store og små. Jeg og Sidra vant over guttene. Hvem hadde trodd? 😉 Good team!

SQUAD

Til slutt avsluttet vi kvelden på Peppes Pizza etter deres ønske. Deilig måltid! De var i ekstase da de kunne velge hele fyllet selv! Mums. 


 Det har vært en super koselig dag! Jeg har kost meg med mine hjerter fra morgen til kveld. Nå er jeg hos mamma og skal straks kaste meg i en taxi til Pierre og Daniel. Vi skrives i morgen, dere. Ha en fortsatt fin kveld! Stor klem <3

9 kommentarer
    1. Så sykt koselig dere har det! Å den kjøringen klarer du, 0 problem Isabell!
      Bare elsker bloggen din! Så sykt mye variert innhold, keep up The awesome work!

    2. Når du har kjøretimer er det ikke lov til å ha med noen andre enn deg og kjørelæreren.. sykt flaut at du har stryket 3 ganger, haha herreguud

    3. Merker du smerter nå? Jeg skal opperere brystene i februar, og lurer litt på det, vet det er veldig individuelt, men de fleste sier det tok ca. 4-5 uker før de var helt smertefrie, men det ser ut til at du gjør alle “vanlige” hverdagsting normalt osv? 🙂 Takk for svar!

    4. Hei, kan du linke til det rosa kameraet du har? 🙂 Finner det ikke noe sted, og har lett litt for mye 😀 Haha.. Ha en fin dag, flotte du!

    5. For det første, flott ny header.
      For det andre, så flink du er til å sette av tid med små søsken og familie! Du er sikkert verdens beste storesøster. Det ser ut som dere har kost dere massevis. Når jeg får meg jobb, så skal jeg ta med meg tantebarna ut på forskjellige ting! Det blir kjent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg