Min aller første gang…

Min aller første festeferie… Jeg hadde akkurat fylt 18-19 år og var rimelig giret på livet. Jeg og bestevenninen min dro til Rhodos sammen med en guttegjeng på 8 stk. Dagene gikk til soling på stranden med dagsfylla. Vi bodde midt i smørøyet, festet hver kveld og drakk oss rimelig drita. Skikkelig fjortiss/grøftefylla. Pinlig å tenke på, haha. På denne turen møtte jeg Audun face to face (etter å ha snakket med han i tlf, skype og facebook i sånn 2 år). Haha, morsomt. Etter denne uken lå jeg sengeliggende med feber og gudene vet hva. Savner faktisk denne tiden litt, det var good times!

 Haha, Gud… Se på fjortiz-bella da! Også leopard… og skinnshorts… sammen…….


Min første tur på strippeklubb… Haha, gud! Det var faktisk nå i sommer, sammen med Sara. Hahaha, altsååå… Alt gærent gjør jeg med that crazy bitch. Det var jævlig kleint faktisk! Hun ene som stripper på den klubben var blitt en god venn av Linn mens vi var på Rhodos, og hun var selvsagt på det showet vi skulle se på. Hun kom bortover til vår rad, kliss naken og kjørte en dildo opp i seg selv….. ALTSÅ! Hahaha, jeg blir pinlig berørt av å skrive dette. Vi døde……. Første og siste tur på strippeklubb! Haha.

Mitt første kyss… Jeg hadde fått meg kjæreste og gikk i 7ende klasse. Min daværende bestevennine hadde også fått kjæreste, og vi alle fire gikk i samme klasse. Jeg og I inviterte guttene våres hjem på filmkveld. Da min kjæreste skulle gå hjem fulgte jeg han sjenert ut til døren, også kysset vi. Kysset var SÅ kjapt og så tørt, haha! Varte nok ikke i mer enn et halvt sekund. Jeg var sååå skuffet! Haha, morsomt å tenke tilbake på.

SAMSUNG CSC

Mitt første kjæledyr… Undulater. Jeg og storesøsteren min hadde mast hull i hodet på mamma i mange måneder før hun endelig ga seg. Vi angret riiiimelig kjapt. De holdt ALDRI kjeft, haha……

Første gangen jeg hadde sex… Da var jeg faktisk 18 år. Jeg var en skikkelig luremus (om jeg skal være helt ærlig), og var ganske populær blant guttene. Men jeg gjorde faktisk aldri mer enn å rote. Når det begynte å bli seksuelt, snudde jeg ryggen til og la meg for å sove. 😉 Jeg mistet jomfrudommen min til min første seriøse kjæreste som jeg ble sammen da jeg var 18 år. Det er jeg SÅ glad for!

Mitt første møte med alkohol… Å, gud! Denne er så flau, haha. Det var sommeren til 9ende klasse om jeg husker riktig. Jeg var skikkelig fotballjente som trente hver dag og hadde de høye moralene og sååå i mot alkohol. Jeg syntes at de som var et år eldre var SÅ teite som begynte å drikke, før de var 18 år. Plutselig satt jeg der da, i gressbakken bak skolen, sammen med en hel gjeng. Hun ene hadde mange ‘kontakter’ og klarte å skaffe rusbrus til gjengen. Som vi drakk! Trodde vi da, haha. Alle klinte med alle, datt nedover bakken og var skikkelig fjortis/dramaqueens. Hun ene blacket faktisk ut og måtte bli hentet av moren sin. Jeg som ikke skulle drikke før jeg ble 18… Dum og ung! Jeg blir faktisk overaskende flau over å skrive dette, haha! Er det mulig… 

25 kommentarer
    1. Isabel, jeg må ærlig innrømme at jeg måtte bare le i flere av setningene😁 Og jeg kjente meg igjen i da du smakte på alkohol første gangen, selv om jeg bare var 13-14 år da jeg smakte på det..Guri malla, jeg dør av latter😅 Håper det kommer flere sånne innlegg 🙂

    2. Haahha herrgud så bra innlegg Isabel!!! Du er så utrolig flink, fortsett som du gjør!!! Fy søren, digger deg!!!!

    3. Hei! Dette er kanskje et litt random spørsmål men jeg bare lurte på om du kanskje visste hvor man kan gå kjøpt noen fine bikinier, kanskje skrive ett innlegg om det? Jeg er en jente med ikke så store pupper og syntes det er så vanskelig å finne noen fine bikinier man kan føle seg vell i når man skal til syden. Har du noen ideer? Isåfall hadde det vært til stor hjelp!

    4. Utrolig bra innlegg!! Bloggen din blir bare bedre og bedre for hver dag som
      går! Syntes du har fått til utrolig mye på kort tid<3

    5. Digger innlegget!!!! Du er fantastisk til å skrive! Håper på flere sånne. Kunne du vært utrolig snill og kanskje laget et innlegg med tips om hvordan man får gutter til å like seg og hva du gjorde når du var 14-15 for å få gutter. Sliter litt der serru😂

    6. Det er greit at dere bloggere lever av klikk, men du må ikke skuffe leserne. Du spiller mye på sex, og det er helt greit! Syns faktisk det er interessant å lese om og med en gang jeg ser på Instagramen din at du har skrevet noe om sex på bloggen klikker jeg meg inn med det samme. Sånn som her du forteller hva som skjedde i alle avsnittene, men når det kommer til første gang med sex forteller du bare når og med hvem, akkurat det samme som du har sagt i videoblogg. Jeg skjønner at du ikke vil dele selve hendelsen, men da kan du ikke lokke til deg klikk med å bruke det.
      Men når det er sagt så blir bloggen din bare bedre og bedre!
      Men jeg har et spørsmål til deg, siden du til stadig skriver kort om ting som handler om sex, kan du ikke begynne med noen sexinnlegg? Ikke for å skryte av hvor flink du er, men for å veilede andre. Vet at det er mange som er usikker når det kommer til dette og ikke minst – interessant!

    7. Hei jeg har bare et spørsmål:
      Er det sånn at når du bestiller noe fra shein at det kommer i postkassa eller må man alltid hente det på posthuset uansett?
      Setter pris på svar:)

    8. Kunne gjerne tenkt meg å lese et innlegg om ting du angrer på, du gir ofte inntrykket av du ikke har mange angrer, men vi angrer vel alle på noe? Kanskje for lenge siden, eller noe du skulle ønske du gjorde annerledes 🙂

    9. Jeg og venninnene mine har lyst til å dra til Rhodos til sommeren, men vet ikke noe særlig om hvor vi bør dra.. Kan du pliiiiiis skrive et innlegg om feststeder, hoteller man bør bo på som ligger i nærheten osv?? :)))

    10. tusen takk for at du delte det med å miste jomfrudommen din som 18åring, jeg er 16 og stresser som faen:(((((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg