Sara Stålesen og meg på 71 Grader Nord!

I dag tidlig ble jeg vekket til denne meldingen fra Sara: “Isabel? 😀 er du gira på å bli med meg på et eventyr som er så sinnsykt utenfor din og min komfortsone!!! I tillegg tror jeg vi kommer til å hate livet hele turen, men jeg tror det blir rått!!” 

Haha! Så nå, dere. Nå trenger vi deres hjelp. Sara og jeg har meldt oss på en konkurranse hvor vi kan vinne en topptur med TVNORGE hvor vi får oppleve en 71grader nord etappe på tre dager. Hele turen blir dokumentert, så dere får med andre ord nyte hvor mye vi sliter direkte fra sofakroken deres. Vi er så langt i fra natur/turmennesker som det går an å bli, men vi vil bli med på dette for opplevelsen sin del. Vi vet at vi kommer til å sliiiite og hate livet (hahaha), men faen heller! Vi elsker eventyr. Vi har opplevd de sykeste tingene sammen, og mer skal det bli! Om dere har lyst til å klikke inn og gi oss en stemme, blir vi super glade! Så får vi se da, om vi gir oss ut på denne reisen i april. Det er opp til dere! <3

Stem på oss her.


Jeg dør av å se på bildene over her. Altså, vi har opplevd så mye sykt sammen. Denne damen er gaaal! Jeg er gjerne med ut edru med henne, kun for å obsevere henne. Hahah, det er en show i seg selv!

28 kommentarer
    1. Selvsagt bruker du bloggen til dette..nå har jo de som faktisk VIL oppleve dette ikke sjans til å vinne. Teit av deg å gjøre dette kun for at du vil se venninna di slite, djiis.

    2. Må bare si at du er første menneske jeg vet som er penere uten sminke, enn med :p såg deg på snapp haha. Men seriøst, det er sant 🙂

    3. Hei! Jeg ville bare si at jeg ser opp til dej og leser bloggen din hver dag!:D Jeg har nå stemt på deg og Sara <3 Jeg beundrer dere veldig og håper dere kan vere med på turen. Hørest helt rått ut!

    4. Åå, jeg skjønner at dette kan være morsomt for dere, og underholdene for alle andre. Men jeg syns det er litt dårlig gjort. Så klart er dette et fritt land og dere får gjøre som dere vil! Men dere er på en måte “kjente” i Norge, og kunne egentlig blitt plukket ut til den virkelige 71 grader nord. Kusinen min og venninna hennes var på 2.plass, og det er liksom så typisk at nå skal plutselig alle kjendiser som har blogg eller whatever melde seg på(fordi de vet at de får mange stemmer), så det er ikke sjanse for alle andre å vinne. Man mister liksom litt håpet, men herregud – masse lykke til! Hadde for all del vært morsomt å sett på dere på en slik tur 🙂

    5. Enig med “MK”! Er selv bakeentusiast, og hadde vært veldig kult å se hvordan du lager sjokoladefondant selv, hjemme 🙂 Jeg har prøvd flere ganger, men aldri lykkes helt ordentlig.
      Tror også det kunne vært en grei venning i bloggen din, så den ikke baare er om de samme temaene hele tiden. Blir fort ensformig, og forandring er som oftest alltid helt topp! I ditt tilfelle har du ingenting å tape på dette, Isabell! 🙂 Så lenge videoen/innlegget blir holdt seriøs. Da mener jeg at ikke Pierre plutselig kommer å feks jokker på deg under filmingen og så forsvinner alt fokus og så blir det enda en klisjè video av dere to.
      Jeg er veldig interresert i å se hvordan du lager det, vil virkelig lære meg det selv. Så det er virkelig et stort ønske fra meg 🙂 Fast leser. Klem.

    6. Har stemt på dere;-)Det hadde vært veldig gøy å se dere;-Og en ting du er også drit pen uten sminke.

    7. Hvorfor kan dere ikke la vanlige folk som kanskje ikke har råd til å dra på en slik tur, få muligheten til å vinne? Dere er bare ekstremt PR kåte..

    8. Morsomt at dere vil være med, men synes det blir feil når to kjendiser melder seg på å reklamerer på bloggen, snapchat og andre sosiale medier bare for å vinne. Har ikke noe imot at dere meldte dere på, men synes det er andre personer som fortjener det mer en dere og har drømt om dette i mange, mange år. Håper du skjønner.

    9. Stian: Hei Stian. Dette synes jeg i grunn bare er veldig dumt å si. Selv om vi er offentlige personer kan vel vi også ha lyst til å dra på turer og delta i konkurranser? Akkurat som deg, og alle andre? Det er klart at vi reklamerer på sosiale medier, på lik linje med alle andre som deltar. Hvorfor skulle vi ikke? Vi har jo kjempe lyst til dette selv! 🙂

    10. Dette er så stakkarslig som man kan få det til. Dere har hatt deres eventyr, la vanlige folk strekke til også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg