Idioten gir seg ikke!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tror dere ikke denne såkalte Jarle ringte igjen igår? Med fliring av en jente i bakgrunnen, som mest sannsynlig var hans gravide kjæreste. Tenk det, et par som venter barn og skal oppforstre dette barnet, er noen desperate mobbere? Stakkars. Stakkars, stakkars, stakkars. At det er mulig. Morsomt å ta dem på høytaler slik at jeg og Pierre fikk oss en real latterdose. Da de ikke fikk noe respons fra vår ende i tlf, sendte han en melding til. HVOR desperat? Haha! Dette er bare så sykt pinlig at det blir morsomt. Godt man har gode mennesker rundt seg slik at man vet hvordan man skal behandle hverandre. Denne stakkaren mangler nok akkurat det. Men takk for at du leser min blogg, Jarle! *Caaashing*. Noen som vet hvordan man blokkerer et nummer, forresten? Jeg er ikke så keen på å bli spammet av han her mer, hehe.


Jaja! Anyhow.. Nå er vi på det nye hotellet og vi er SÅ fornøyde! Her er det superduper fint! Det var et godt valg, altså. Når vi først er på ferie synes jeg at det er viktig å nyte og virkelig trives, og hvorfor ikke endre på det da? Slik at det blir perfekt? 🙂 Istedenfor å måtte irritere seg er det mye bedre å bare gjøre noe med saken heller. Vi skal straks ut og spise middag. Vi trenger litt kjærestetid etter kvelden igår… Forteller om det i morgen. Ønsker dere en fin kveld videre, mine fine lesere! Dere er best! Masse kjærlighet fra meg til deg ♥

42 kommentarer
    1. Du trikker på (i) som står i blå runding ved siden av nummeret. Så blar du helt ned og der står det “blokker”. Ihvertfall hvis du har iPhone.

    2. Har du Iphone? hvis du har det, så trykk på telefon, deretter trykker du på ikonet i som har fargen blå helt til høyre, helt nederst står det “blokker”. Da slipper du mase både på meldinger og telefon.

    3. Gå på innstillinger så på meldinger. Bla nedover, Da kommer det fram blokkert. Så legger du til “Jarle”

    4. Haha, så latterlig. Sånne telefonsamtaler lagde jeg og før. Da jeg var 9 år på pysjamas-fest.. Godt du hever deg over dem 🙂
      Var foresten vanvittig nydelige bilder. Elsket bilde nr 2. Du har så fint smil!

    5. Du trykker på kontakter og på han også går du helt ned også står det blokker❤️ Kos dere masse på ferie🌴😚 du er sykt pen😍❤️

    6. Enten så er “Jarle” ganske dum for å ikke forstå poenget eller så er han en stalker! Haha, lite å gjøre kanskje?
      Må bare si til deg at bilde nr. 2 i dette innlegget er det Nydeligste bilde jeg har sett av deg <3 Elsker virkelig de fantastiske øynene dine på dette bildet, du er så sykt vakker! Å se ut som deg hadde vært drømmen nr. 1 <3
      Så herlig å høre at du er fornøyd med det nye hotellet, du fortjener å ha det så bra som du kan ha det! Nyt kjæreste-tid og ha en fin kveld, verdens vakreste <3

    7. Du e sykt fiin!!! Å bilde nummer 2 va sykt fin!! Men æ likte alle bildene da seffølgelig Kem gjor ikke det!!❤️❤️❤️

    8. Jeg vet jeg komenterer litt sent, men jeg tror du ikke burde gi han der Jarle så mye oppmerksomhet. Men uansett. Du var nydelige på bildenen og jeg ønsker deg og Pierre lykke til med forholdet. Dere er som skapt for hverandre. Dere er alt for avhengig av hverandre. Du har rett, dere trenger litt alenetid sammen. Masse lykke til 😘😘
      Klem Nora ( sry for det langa innlegge)

    9. Jeg vet jeg komenterer litt sent, men jeg tror du ikke burde gi han der Jarle så mye oppmerksomhet. Men uansett. Du var nydelige på bildenen og jeg ønsker deg og Pierre lykke til med forholdet. Dere er som skapt for hverandre. Dere er alt for avhengig av hverandre. Du har rett, dere trenger litt alenetid sammen. Masse lykke til 😘😘💎
      Klem Nora ( sry for det langa innlegge)

    10. Om du vill blocka Jarles nummer går du
      1. In på inställningar
      2. Trycker på telefon
      3. Trycker på blockerade
      4. Trycker på lägg till nummer och väljer hans nummer.
      Annars kan du gå in på kontanter,
      Trycka på hans kontakt och sedan välja
      “Blockera den här upprigningen”
      Superbra blogg du har och va söt du är!
      Kram ! <3

    11. Hvor er denne kjolen fra, den du har på deg på disse bildene? Så du hadde den på deg på Snapchat og du er jo bare helt nydelig i den!!

    12. Så latterlig syns synd på den ungen som skal vokse opp med sånne foreldre 😂😂😂 Isabel du er digg gi faen i dem. Han driter seg bare ut -.- neste gang du er i drammen må virkelig få et bilde med deg og Pierre 😘

    13. Er det iPhone. Trykk på ring, se nr du vil blokkere, så trykker du info knappen og deretter finner du en knapp det står blokker 👍🏻

    14. Jeg synes alle bildene var nydelige jeg. Jeg tror det ligfger noe mer bak. Sjalusi at ikkw hans SAMBOER HAR EN LIKE FIN KROPP SOM DU. nDu kan väre stolt og at du samtidig tar denne syke oppförselen med humor, står det respekt av. Jeg mnener at det skulle gå an å blokkere ett nummer, har aldri selv hatt dette behovet, men mener å ha lest på telefonen hvordan det gjöres. Stå på unge dame, la mobbingen få boomerang effekt. Er du heldig, kan han bli så sint som en lemen til slutt og du vet hvordan det går med lemen. Jeg beundrer din reaksjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg