Vi slo opp og skulle bestille flybillett hjem igjen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Adlink

Kjole: her 279 kroner


 

Flere av dere har sikkert lest på bloggen til Pierre at vi slo opp for to dager siden. Det var en het krangel, og en slik stor fight har vi aldri hatt før… Det var ikke bra. I hetens hete gjorde vi det slutt og var i grunn klar til å booke flybillett hjem igjen. Problemet med oss to er at vi begge to har et ganske stort temperament, så når vi først begynner å krangle eskalerer det seg. Men aldri slik som i går.. Etter en stund, da sinnet hadde lagt seg og vi begge to fikk litt tid for oss selv gikk det opp for oss hvor tåpelige vi var. Jeg elsker Pierre og vil aldri i livet miste han. Vi la oss heldigvis som kjærester igjen! ♥ Det er en skikkelig oppvekker når slik skjer, da får man virkelig ting i perspektiv. Slike krangler kommer det helt sikkert til å bli fler av, og da må vi lære oss hvordan vi skal håndtere situasjonen.

Jeg elsker deg Pierre. Du er mitt alt. 

17 kommentarer
    1. Hun skrev “vi la oss heldigvis som kjærester igjen”, hva med å lese ordentlig før dere stiller spørsmål?:)

    2. Følger både din og Pierre sin blogg så det er jo litt sånn at hvis den ene skriver det først så er det allerede avslørt. Men, er så lykkelig for at dere ordnet opp i det og som jeg skrev til Pierre i går: Ta godt vare på hverandre nå da <3 Love you two to the day i die <3 Vil overhodet ikke se at noen av dere skal ha det vondt eller lide <3
      Kos dere masse videre i Lanzarote, vakre deg <3

    3. hei jeg liket bloggen din bedre før da var innleggene bedere og mer spennende. Nå skrev du i overskriften at du slo opp også var det bare en krangel det er engentlig ganske kjedelig å lese om. Jeg vet at det er mitt valg og lese bloggen og jeg kan bare slutte å lese den, men jeg vill veldig at den skal bli like bra som før.
      Jeg synes du er en super blogger å detter er ikke før å såre deg jeg synes du er supertøff som har gjort alt det du har gjort.
      klem SARA

    4. Jeg er sååå glad for at dere fortsatt er sammen igjen😅Jeg ble litt redd der for at dere hadde slått opp, fordi dere er jo sååååå søte ilag😍Dere er rett og slett goals😍Håper du leser denne kommentaren😊

    5. Det er så unødvendig at enkelte folk skal prøve å ødelegge for dere, kjempe teit gjort av vedkommende. Bra det ordnet seg til slutt for dere. Dere er så fantastiske sammen! ☀️🌴💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg