Jeg vil ikke!

Angst! Tiden går alt for fort.. Sukk! Det er jo ikke noe nytt det da, men det suger ekstra hardt når ferien er ved ende. Vi liker oss best i varmen! Jeg vil ikke hjem! Det blir nok ikke lenge til vi drar ut på reise igjen, jeg får trøste meg med det. Hvordan er været i Oslo? Håper virkelig at temperaturen har blitt litt mildere. I dag har vi planlagt å slikke så mye sol vi bare kan, spise en deilig tre-retters på favoritt restauranten vår og nyte vår siste dag. Kameraet blir med, så jeg lover å knipse masse bilder til dere i løpet av dagen. En real bildebombe skal dere få! 🙂 Men nå! Nå skal dere få et bildedryss fra middagsdaten vår. SÅ sinnsykt god mat! Mmm..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kalvstek. Altså! NAM!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Lammelår

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

13 kommentarer
    1. Første kommentar❤️ Hei Isabel! Jeg ville bare si at jeg er din største fan, jeg elsker bloggen din syykt høyt. Du er super flink! Jeg leser den hver eneste dag!😍 Det er blitt mye mildere nå, jeg bor i Bærum, båre Sandvika, og vi har faktisk fått hele 7+ grader. Snøen begynner å smelte, det er veldig lite igjen nå. Nå ser man mange flekker av gress😍 Jeg vil ha sommer, jeg elsker også varme, det er best👌🏼😅 er det fint i Thailand?? Hvis du og Pierre liker varme, og ikke har lyst til å sitte så lenge på fly så anbefaler jeg Mallorca på sommeren. Der er det super fint, og veldig varmt👌🏼 (varmest i august👌🏼) eller Gran Canaria/Tenerife på vinteren. Så klart er det ikke like varmt i Gran Canaria og Tenerife på vinteren som i Thailand, men det er i værtfall varmere enn Norge😅 Det tar ca 3 timer til Mallorca og ca 5/6 til Gran Canaria/Tenerife, men du visste kanskje det.😊 Kos deg masse siste dag, dere må nyte den masse😊❤️ Ikke bry dere om dritt som blir slengt på dere, det finnes idioter som bare vil ødelegge, men dere må bare tenke på de andre flotte personene som liker dere for dem dere er.❤️ Jeg er en av dem🙋🏽🙋🏽🙋🏽 Stor klem fra Sara❤️ (Deres største fan)

    2. Kos dere masse den siste tiden!! ☀️😎
      Har bare et spørsmål, hvorfor er dere ikke i Thailand lenger? Droppa dere planene med GG?

    3. Kos dere masse den siste dagen🌴☀️
      Skjønner godt hvorfor dere spiser på den restauranten, ser skam digg ut! 💗
      Snøen er kommet tilbake i Bergen, men her er været veldig forskjellig. Litt snø, litt regn, litt haggel, sol, osv. Skifter hele tiden! Våknet opp med et sjokk i dag når hele stedet var dekket av snø. 🌦☃🌨☔️🌬

    4. Wow så kvalmt med store stykker døde dyr på fatet. 🙂 Veldig unge dyr også, aka kalv og lam. tragisk. kan ikke fatte hvordan et stort stykke lemlestet dyr kan se skamdigg ut?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg