Shooting med TV3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Knit her


Hei lovers! Jeg har brukt hele formiddagen på å jobbe. Om to timer blir vi hentet av stylistene våres for kveldens photoshoot med TV3, så bærer det avgårde til studio i Drammen. Denne kvelden blir bare masse jobbing, men det er jo i grunn bare gøy. Det som ikke er like gøy er at jeg har bokstavelig talt har sultet meg i hjel i hele dag. Jeg skal tross alt shoote, og da må man jo se mest mulig fit ut. Jeg kan hvertfall love dere at med en gang shooten er over skal jeg hive innpå med masse junk! Haha. Vi blogges senere! Klem fra en meget sulten Isabel. 

 

28 kommentarer
    1. Hei. Du lurer på en ting. Når du bestiller fra shein.com, får du toll? Er det trygt å bestille derifra? evt hvor lang tid tar det før du får varen?

    2. Du er en veldig vakker jente Isabel, men å skrive at du “bokstavelig talt må sulte deg i hjel for en photoshoot” er ikke en bra måte å stå frem på. Det er ikke sunt. Det er sunt å spise sunt og ofte og trene jevnt, ikke slute seg.

    3. Liker bloggen din godt, men når du skriver at du må sulte deg fordi du skal på shopping og se best mulig ut,synes jeg er veldig uheldig. Så mye som det skrives om kroppspress og unge jenter som strever og sliter for at matche det som er “den ideelle kvinnekroppen”. Synes du sender ut dårlige holdinger da ved å skrive at “vil man se bra ut,bør man ikke spise. Håper du tenker over det og at faktisk mange unge jenter kanskje ser opp til deg.

    4. Du er virkelig så stokk dum. Skikkelig bra måte og uttale seg på, når du har mange unge lesere som følger deg! Å sulte seg før en shoot er ingenting man skal trenge å gjøre. Uff, får virkelig vondt i magen av hvor lite mellom ørene du har… Klikkhora

    5. blir artig når skatteetaten leser i gjennom arkivene dine, og finner alle klærne du skulle skattet på 🙂 just a sweet reminder, Badendyck betaler fortsatt ned gjelden sin

    6. Wow. Virkelig. Vet at du er glad i å provosere, men nå gikk du over grensen til å fronte usunne verdier. Du har mange unge lesere, og lesere som helt sikkert er mye større enn deg. Tenk litt over hva du skriver.

    7. Drøyt å si at du må sulte deg ihjel pga en photoshoot. Wow.. Liker å følge bloggen din. Men når du som allerede ser kjempebra ut skals trebe for å se enda tynnere, nei da får jeg et litt annet syn på deg :/

    8. Sykt bakmål av deg å skrive at man må sulte seg ihjel for en shoot? Du har mange unge lesere blandt annet søstra mi på 12år! Du burde tenke over ka du skrive før du publisere d! Likte både deg og bloggen helt til nå. Dette her er kropppress!! Ivertfall når du er så tynn som du er.

    9. Sulte deg? For en shoot? Really?
      Fint forbilde. Venninnen min har hatt spiseforstyrrelser, og her oppfordrer du nærmest til det? Du er eldre enn mange av leserne dine. Tenk deg godt om før du skriver, for det første er du fit og pen fra før. Og for det andre kan man spise mye i løpet av en dag så lenge man forbrenner det nødvendige, og lever man sunt beholder man kroppen man kanskje har jobbet seg til. Men å sulte seg var bare drøyt å skrive. Gøy at bloggere ofte bruker ting for å provosere, men denne var drøy.

    10. Fyfaen. Ka e det du tenke me? Begynn å tenk før du skrive ting som at du har sulta deg i heila dag for at du ska på shoot og ska se fit ut? Du e klar over at du e ein stor blogger og har MANGE unge jenter som ser opp te deg? E det faen rart folk har angst, depresjoner, dårlig sjølbilde osv idag?, når ein toppblogger som faktiskt ser bra ut og har ein veldig fin kropp, skrive sånt? Tenk deg litt om.

    11. Det kan være det er lurt å være ærlig rundt det også. Da vet man i hvert fall at modellene på bilder ikke går rundt og har like flat mage hele tiden, men at det er fordi de gjør noen forberedelser før shooten.

    12. Syns leppene dine er for store.. Ser fælt og unaturlig ut.. Bare synd de som har fake lepper ikke ser det sjøl ;p

    13. Du skal liksom være et forbilde, åsså sir du at du har sulta før du skal på shoot, å da må du ji se fitt ut. Det e ikke mye t forbilde å være, man skal jo være stolt av sin egen kropp uansett om man e tynn eller ikke. Å når du skriv sånner tig så e det jo faktisk bare et skrik om oppmerksomet, før at folk skal si du e tynn, perfekt å alt det dær, skjerp dæ.

    14. Med tanke på at du har skrevet tidligere at du har hat spiseforstyrrelse, å du “oppfordrer” folk til å ikke spise for å se fit ut for en dag, stiller det spørsmål på hva du vet som spiseforstyrrelse å om du har hatt det i det hele. Jeg sitter her å leser den sinnsykt provoserende setningen om å om igjen. å det bygger seg bare en større å større klump i magen. Hvordan kan du som mener du har slitt med spiseforstyrrelse SKRIVE NOGE SÅNT?????
      Jeg har også gått igjennom mange år med spiseforstyrrelse, å dette her gjør meg forbanna. Hadde jeg vert en blogger kunne jeg ALDRI skrevet noe slikt, når jeg har den bakgrunnen jeg har. Du har faktisk et ansvar, å du er ikkje spesielt flink til å ta det på alvor. dette her blir bare for dumt. der mista du respekten fra meg.
      du må bestemme deg om du vil vere jenta som har hatt det tøft å syter om det i lang tid, eller jenta som hever deg over det. Nytter ikke å finne opp ting for klikk. da har du ikke funnet den rette verdien i livet.
      Jeg blir så provosert. Du må sjerpe deg!

    15. Jeg kommenterer aldri blogger, men fyfaen as.. Hva tenker du med? Og du kan i det minste uttale deg om dette, det er jo langt ifra greit.
      Du miste nettopp en leser, og fortsetter du slik mister du nok alle

    16. Hei. Må si jeg er veldig skuffa over komentaren ang at du sulter deg for å se fit ut,tenk deg litt om når du vet hvor mange unge som leser dette. Synes du bør beklage deg og ikke minst svare alle di som har lagt kommentarer her,hvis ikke bør du slutte som blogger om du ikke kan svare på dette som faktisk berører 90 % hvis ikke mer i det samfunnet vi lever i nå.

    17. “I dag har jeg brukt hele formiddagen på å jobbe”… Gratulerer 😀 Håper du aldri slutter å blogge, dette er tidenes beste underholdning 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg