Rett og galt

For et drama. Jeg ville ikke at det skulle bli et sånt stort sirkus angående mitt forrige innlegg. Det handler ikke om at jeg sammenligner min og hennes blogg eller om hvem som er best. Heller ikke noe stygt mot henne som blogger, for jeg liker hennes blogg veldig godt selv. Jeg har heller ikke påstått at hun har ment direkte meg med sitt innlegg, men hey. Jeg er jo ikke dum. Om det så er rettet mot meg eller mot mammatilmichelle er vel same shit. Det jeg mener er at jeg synes at det blir dumt å klage på andre når man selv har gjort det samme. Det handler om hva som er rett og galt. I mine øyner. 

Henger dere med? Hele poenget mitt var at jeg syntes at det ble et dobbeltmoralsk innlegg fra hennes side når hun selv var en såkalt “klikkhore”. Og om jeg føler meg truffet? Visst faen. Haha! Og jeg står for det. Jeg har provoserende innlegg og jeg deler mye av mitt liv, men det er fullstendig lov! 🙂 Jeg kommer alltid til å være personlig (eller privat som mange vil kalle det), her på bloggen. Det er mitt liv, og om jeg skriver om en krangel jeg har hatt med min kjæreste skal få meg til å bli kalt en “klikkhore”? So be it! 🙂 Jeg deler både oppturer og nedturer, og hvilken “tittel” det vil gi meg har ingen betydning for meg. Det spiller ikke så stor rolle så lenge jeg deler det jeg selv ønsker. 

Håper dere forstod litt mer hva jeg ville frem til! Peace and love.

17 kommentarer
    1. du må skille mellom personlig og privat. Er det som er greien med sosiale medier. Når du er så privat som du er så må du tolerere at folk reagerer. Spesielt når du kommer med overskrifter som kan virke spennende, men innleggene gir oss ikke noe. Selvfølgelig, masse av det du skriver er veldig bra – den skal du ha. Men når det blir så ofte “provoserende overskrifter” vil folk til slutt ikke klikke seg inn. For de er allerede bevisst på at innlegget ikke er like spennende som selve overskriften. Bare noe å tenke på.

    2. Skjønner ikke hvorfor det har blitt blåst opp så stort at blogger har overskrifter som lokker for å få flere lesere. Dette er jo noe nettaviser og andre nettsteder også holder på med. Det er om å gjøre å få flest klikk. Det vet vel folk nå? Da må man vel kunne bruke hodet litt, å skjønne at overskriften muligens er dratt litt ut av proporsjoner. Vi har vel litt at vi ikke kan være så naive å tro alt vi leser?
      Liker blogger din veldig godt! Keep the good work up!

    3. Forskjellen som jeg synes, er at du “lyver” mer med overskriften enn hennes. Skriver hun et eller annet sex greier i oveskriften, skriver hun det i innlegget og. Skriver du slike overskrifter kan det handle om blomster liksom. Hvis du skriver noe om d, er det en bitteliten setning om det! Helt ærlig 🙂
      Og det er jo bra ting på en måte, at du gjør det mtp man får flere klikk. Det beviser jo at du er veldig flink i markedsføring!

    4. Hei!
      Skjønner jo at det frusterende og dobbeltmoralsk av Sophie, men syns det skal være mulig å ta denne diskusjonen uten å finne fram flere ukers gamle innlegg av motparten. Hadde selv blitt veldig ukomfortabel dersom dette gjaldt meg, syns ikke det er noe særlig.
      Men for all del fortsett med bloggingen din som du gjør, enten det er provoserende overskrifter eller ei. Digger den!

    5. Hva så om noen bruker provoserende overskrifter? Gi faen i å lese dere som misliker det. Så langt jeg kan se så klikker fortsatt mange seg inn og leser.
      Jeg elsker at du er åpen, ærlig og litt privat. Det er det som er spennende med din blogg, du er flink til å skrive og vet hva vi vil lese.
      Du jobber kjempe bra!

    6. Stå på isabell. Du har funnet noe du liker å gjøre og synes er for deg. Det er alt som telles. Så leng du er lykkelig og synes dette er noe for deg så fortsett og ikke la deg bli dratt ned av nett troll !
      Og et lite spm; hvor har du kjøpt den svarte adidas gensern ? Jeg er forelsket !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg