Det får jeg betale for nå..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sponset/Topp junkyard her


Hei dere! Nå er jeg super stresset, jeg har så utrolig mye jobb å ta igjen. Denne helgen har gjort at alt annet har blitt satt på vent. Det får jeg betale for i dag… Med andre ord blir jeg sittende foran mac-en resten av kvelden. Heldigvis har jeg en fantastisk mann som skal lage mitt favoritt måltid til meg, nemlig hans hjemmelagde potetstappe og kalkun. YUM!! Vi skulle i grunn til Fredrikstad på noe veldig spennende i kveld, men det ble endring i planene og ble forskjøvet til i morgen istedenfor. Gleder meg til å fortelle dere alt i morgen kveld!

Uten om det vil jeg beklage så mye for dårlig oppdatering her på bloggen de siste dagene, men denne helgen har virkelig gått i ett. Jeg har ikke hatt tid til å sitte ved macen.. Jeg får så sykt dårlig samvittighet når jeg ser hvor mange av dere som klikker dere inn her når jeg vet at jeg ikke har gitt dere den oppdateringen dere fortjener. Jeg beklager! Nå er det back to work, og innleggene vil komme like hyppig som før. Takk for at dere holdt ut med meg ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg