Nå skal jeg være helt ærlig med dere


 

Jeg “spiller” en jeg ikke er. Hvertfall en jeg ikke er helt innerst, innerst inne. Hvordan synes du jeg fremstår? Selvsikker, ikke sant? Litt høy på pæra? Selvgod? Vel… Jeg er ikke det, ikke i det hele tatt. Jeg har spilt mye mer selvsikker enn hva jeg faktisk er i lang, lang tid. Så lenge jeg kan huske i grunn. 

Hvorfor gjør jeg det? Hvem er det jeg prøver å være? Hva vil jeg egentlig fremstå som?

Jeg ønsker å være mer personlig med dere. Jeg ønsker å åpne meg opp og vise mer hvem jeg er, på dybden. Men av en eller annen grunn fokuserer jeg på det ytre. Jeg vil vise mer av meg selv. Mer av Isabel som person. Ikke bare Isabel utseendemessig. Ikke bare det overfladiske.

Jeg skal prøve å åpne meg opp for dere. Jeg lover. Jeg er mer enn bare sminke, hår og dagens outfit. 

Jeg vet ikke. Jeg føler at dersom jeg har denne litt harde fasaden oppe, vil jeg også kunne “håndtere” livet enklere. Klare meg bedre. Jeg er jo selvsikker! Jeg har jo god selvtillitt! Jeg synes at jeg selv er bra. Men er jeg like sikker på meg selv som du kanskje får inntrykket av? Nei. Desverre. Men jeg skulle så inderlig ønske det. 

Tenk det. Tenk det å slippe å bli usikker på seg selv. Det å slippe å tenke dumme tanker. Det å vite med seg selv, at man er bra nok, alltid. 

Jeg skulle ønske at jeg var den jeg “spiller”.

28 kommentarer
    1. Det at du kan inromme det gjor deg sterkere enn det mange er allerede.#showingyourfeelingsisnotaweakness

    2. La for himmelensskyld “masken” falle! Helt ærlig, Isabel! Alle kommer til å respektere deg enda mer enn den “dukken” de liksom ser deg for om de ser den virkelige deg <3 Du er sterk nok og det å bli kjent med den Isabel du var før du var med i PH på nytt hadde vært noe! Savner virkelig den tiden der du skrev så rett frem og så ærlig og åpent som du gjorde før du ble kjent <3 Bella, tro meg når jeg sier det at du vil bli elsket høyere enn noen annet forbilde om du bare klarer å være deg selv <3 Promise! Og alle har alltid noe ved seg selv eller har alltid noe som ikke er bra, men det hjelper helt ærlig å åpne seg. Du vil få det bedre og du vil få så mange som støtter deg at du aner det ikke. Det er nok mange som har vært imot deg som kommer til å være med deg, om du bare våger å senke gouarden litt... Love you and always will!

    3. Du fremstår åpenbart ikke selvsikker sånn som du fikser på alt og ingenting. Men gøy om vi får bli kjent en dypere side av deg 🙂

    4. Åå så glad jeg ble av å lese dette! Det har vært tydelig at du har hatt en fasade ganske lenge, og det er godt å høre at du ønsker å gjøre ble med det, du virker som en skjønn jente og jeg håper den ekte Isabel kommer fram ❤️

    5. http://www.vg.no/rampelys/tv/paradise-hotel/paradise-hotel-kontrakten-dette-skriver-de-under-paa/a/23633872/ hvorfor har du ikke fortalt oss om dette :OOOO hvertfall i de “dette visste du ikke om ph ” – innleggene!
      er jo big deal ! og er det serr sant at dere må be om tilatelse for bruk av andre medier? og at hvis de plutselig bestemmer seg for ikke å vise programmet – så får de ikke pengepremien? og at de skal tjene penger om du tjener penger på det? Hvor mye har de fått av deg på grunn av denne bloggen daaa :OO

    6. Synes du har virket usikker, men samtidig ganske selvsikker. Fordi, du tør å være med på TV! Altså, hvem tør å melde seg på et TV-program? Det viser at du er selvsikker på iallfall noen sider av deg selv, om ikke alt ved utseendet. Jeg har et tips: se på de som ser ille ut og pris deg lykkelig for at du er en av de heldige som faktisk er naturlig pen. Litt stygt kanskje, men noen ganger må man bare bruke andre for å styrke seg selv. Haha. Og husk at Pierre ville aldri valgt deg, dersom han ikke syntes du hadde noe helt spesielt. For husk Isabel, han var en player, men på grunn av deg forandret han seg totalt. Du er spesiell. Vær stolt av deg selv 🙂

    7. Du virker selvsikker? Beklager at du har misforstått, men du har virket usikker hele veien. Du har jo akkurat operert nesa, som gjør at hele ansiktet ditt er annerledes.. Ikke en eneste person ville forandret ansiktet sitt om en var selvsikker. Det er det kun usikre mennesker som trenger å bli kjent med seg selv og vokse opp litt.

    8. Hei fine du <3 Først og fremst vil jeg bare si at jeg digger bloggen din av en eller merkelig grunn , men foretrekker å bli kjent med deg på et dypere nivå hvor du åpner deg mer opp . Misforstå meg rett nå , du er lanaaangt ifra selvsikker og du har langt ifra god selvtillit ! Tro meg når jeg sier det! Før jeg fikk barn , var jeg den type jenta som alle løp etter mest Pga utseende mitt . Jeg hadde det ikke bra med meg selv derfor var jeg utrolig fokusert på utseende mitt og var aldri fornøyd med meg selv . Innerst inne trodde jeg at jeg hadde både selvtillit og var selvsikker . Den type jente du er var meg for kun 5 år siden . Så fikk jeg barn da og er fortsatt attraktiv men nå vet jeg hva selvtillit er ! Mitt store fokus på utseende hang sammen med min dårlige selvtillit , jeg VET idag at de mest "attraktive " kvinnene er de mest ulykkelige og de med lavest selvtillit . Måten du fremstiller deg selv på og det enorme store fokus på deg din kropp og utseende forteller enhver modne menneske at du ikke eier verken selvtillit eller selvsikkerhet . Men d har kansje noe med alderen din å gjøre også ! Vil bare at du skal vite at du er utrolig vakker akuuratt sånn som du er ! Vær deg selv , de som liker deg for den du er vil alltid være der. Gi faen i alle andre <3

    9. Du fremstår egentlig som en ganske usikker person. Selv om du prøver å sette opp en fasade på bloggen, skinner det ganske lett gjennom at du ikke er så selvsikker som du kanskje vil folk skal tro.

    10. Jeg elsker bloggen din, det er liksom underholdning på fredags kveldene😍 Og du er bare så utrolig pen😍 Jeg har deg på Snapchat og jeg holder på å le meg ihjel av de morsomme videoene du legger ut😂

    11. Jeg tror ikke noen har sett på deg som selvsikker med alle de operasjonene og forandringene du har gjort med deg selv i det siste. pga det så fremstår du utrolig usikker på deg selv og veldig “fake” når du prøver å fremstå selvsikker oppå det hele..
      Du har nok dessverre (for din egen del) ikke klart å lure noen der.

    12. selvsikker er ikke det inntrykket jeg har fått av deg. men du virker som en god person, det skal du ha

    13. Kan bare snakke for meg selv, men ser ikke på deg som en veldig selvsikker person. En selvsikker person gjør ikke så mange kirurgiske inngrep som du har gjort i en så ung alder.

    14. Yes!! Endelig!😄😄 Ble litt mye rose innimellom men jeg gleder meg utrolig mye til en forandring. Du er utrolig bra!❤️

    15. Det du skrev der er helt feil. Du har hele veien fremstått som en meget usikker ung jente , men en forferdelig dårlig selvtillit. Jeg tror derimot du liker å tro at du fremstår som selvsikker , men det gjør du altså ikke.

    16. Du er den du er, embrace it 😊
      Alltid noen som vil hate, og flere vil elske. Viktig å fokusere
      På de positive og gode sidene ved seg selv. Liker du ikke
      Å utlevere “deg selv” på bloggen, leverer du jo
      Klestips og andre jente ting som noen finner intressant.
      Du er ung og kanskje litt usikker, jeg er også det. Det
      skal nok ikke være så lett alltid, men husk at det gjør deg
      sterkere, man lærer og vokser! What life is about ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg