Bigger lips!

AnnonselenkerOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kåpe her / Sko her / Bukse her


God morgen superstars!

I dag skal jeg fylle på leppene igjen. Det er en god stund siden sist, og jeg føler at mye av volumet har forsvunnet. Ikke så rart da, jeg mener at sist jeg fylte på var i oktober? Eller i starten av november, husker ikke helt. Gleder meg til å få big and full lips igjen! Jeg vet at vi som fyller på leppene ofte kan bli litt blinde på det, og det tror jeg at jeg selv også ble i fjor. Det var en periode jeg hadde litt for store, det skal jeg innrømme. Hehe. Så ikke vær redde, denne gangen skal jeg ikke bli fooor duckface. Bare litt! 🙂

Mamma skal også bli med å få behandling. Ikke bra når datteren har startet med dette hysteriet vet du, mamma blir jo også giret! Haha, er det mulig. Hun skal ta brynsløft og få bort sinnarynken. Sistnevnte skal jeg også gjøre, i tillegg til leppene. Gleder meg! Oppdaterer dere i ettermiddag med resultatet. Klem!

18 kommentarer

Siste innlegg