Dette fikset jeg på i mitt ansikt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Genser her / annonselenk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Happy girl! Jeg var jo som jeg tidligere fortalte i Drammen og fikset litt på ansiktet mitt i dag. Jeg gjorde faktisk mer enn jeg i utgangspunktet hadde planlagt, men shit så fornøyd jeg er!! Jeg fylte bittelitt i leppene, ikke mye i det hele tatt. Behandleren min Marit er super dyktig og hun sier i fra når hun synes det er nok. Vi ble enige om å fylle på med 0,5 ml bare, da jeg tidligere har fylt på 1ml hvert besøk. Jeg vil ikke ha for store, og nå er de helt perfekt! Bare bittelitt mer plump og finere form. Ellers fylte jeg inn i sinnarynken, la inn litt i kinnbena (det er sååå fint!), fjernet litt rynker i panna og smoothet ut smilerynkene. 

Det skal sies at jeg er jo bare 21 år, og mye av dette er gjerne noe “unødvendig”. Spesielt i andres øyner. Men jeg er veldig opptatt av utseendet, og vil at alt skal se mest mulig “smooth” ut. Jeg har jo ikke dype rynker obviously, men jeg vil fortsatt gjevne dem ut. Da synes jeg at jeg ser freshere ut + at sminken slipper legge seg i linjene. 

Og dere? Det beste av alt! Jeg filmet under hele prosessen! Jeg skal klippe sammen filmen i morgen, så da får dere sett alle behandlingene jeg gjorde. Det tenkte jeg ville være gøy for dere. Litt bedre enn bare bilder, kanskje? Da får dere som gjerne vurderer å gjøre det selv et litt bedre bilde av hvordan alt blir utført. Høres det bra ut? 🙂

Jeg utfører mine behandlinger på M Klinikken i Drammen. Mer informasjon kommer i innlegget med videoen i løpet av morgendagen. Ps! Dette er ikke hverken sponset innlegg eller sponset behandling. Kun anbefaling fra meg fordi jeg er så fornøyd som det jeg er med Marit. 


Nå er jeg hos mamma og venter på å få servert brownies. Yum! Ha en fin kveld videre, fine. I morgen er det helg 😀 Klem!

29 kommentarer
    1. Det er jo hennes egen blogg, så om du mener det ikke passer seg kan du heller klikke deg ut av bloggen. Hun blogger om hva hun vil og om sin egen hverdag på sin egen blogg.

    2. Liker bloggen din veldig godt, og er fast leser! Men ville vært litt forsiktig med slike innlegg, til tross for at det ikke sponset. Det er ulovelig å drive med markedsføring for botox-behandlinger, og du kan risikere å få refs fra Statens Legemiddelverk. Minner om saken med Sophie Elise 🙂

    3. Anonym: Hei! Det er ikke ulovlig å anbefale 🙂 Det er ikke lov å reklamere for det, men jeg har jo lov til å skrive om min opplevelse uten at det er sponsing eller rabattkode til mine lesere. Det er det S gjorde, så jeg tror ikke dette er noe farlig 🙂 klem!

    4. Kan du legge ut før og etterbilde av brynan dine, siden du nettopp ordnet de??? Må bare si at de så dødla fine nå, elsker de!!!😻😻😻

    5. Hei.
      Jeg kan ikke forstå hvorfor du gjør dette?! Du er perfekt som du er! På alle bildene av deg så ser du jo bare helt fantastisk og nydelig ut!😊
      Og du er 21 år, så jeg kan bare ikke begripe at du gjør dette! For tro meg, du trenger det ikke!!

    6. Du er 21 år. Husker jeg tenkte at du så ut som du var rundt 32 da jeg så deg første gang. Jeg er 6 år eldre å ser ut som jeg er 19. Uten sprøyter i ansiktet.
      Du vet at du får hengetryne av det der? Du ødelegger deg selv. Kjipt når du er 30 å ser ut som en på 50.

    7. du er ei kjempevakker jente, så skjønner ikke hvorfor du gjør det der… skjønner heller ikke hvorfor du “reklamerer” for slike behandlinger når du sikkert er klar over at mange av dine lesere er usikre tenåringer som er lett påvirkelig og aldri kan akseptere og elske seg selv som den de er, fordi de etterhvert tror det er helt normalt å legge seg under kniven/sprøyta for å bli “perfekt”. helt greit at du selv ønsker å ta det, men plis tenk litt over hvordan du formidler det til dine unge lesere.
      Hilsen ei på 25 som aldri en gang har tenkt over at man kan ha behov for å fylle i rynker før man blir over 30….

    8. Okei, jeg kommenterer ikke ofte innlegg, men hvaaa faen?
      Hva er galt med folk som må kommentere slik som du over her? Hva får du ut av det? Altså virkelig..? Fint at du ser amazing ut, hvis du virkeig hadde vært så sikker på ditt eget ytre, tviler jeg på at du hadde kommentert slik som du gjør. Bare.. se på en annen blogg, hold kjeft, hva som helst.

    9. Mener på ingen måte å være frekk nå, men er det normalt å begynne å få antydninger til rynker i en alder av 21? Jeg er 21 år selv, og har ikke en gang tenkt tanken på det overhodet. Mye mulig jeg ikke er helt opplyst, men jeg trodde ikke slikt var normalt ihvertfall ikke før man bikka 25, minst. Er dette helt naturlig, eller er det veldig avhengig av gener, kosthold og bruk av mye hudsminke?

    10. Jeg kan ikke forså hvorfor ei jente på 21 trenger å fjerne rynker, ikke engang “sinnarynker”. Jeg er 26år og uansett hvor heldig jeg er og ikke trenger dette så har jeg aldri sett ei jente på 21-22 som trenger dette. Jeg ser ikke en brøkdel så bra ut som deg, aldri gjort, kommer aldri til å gjøre (gener). Men vill du skal vite at du ikke trenger å pynte på utseende. Ikke enda. Viss du den dagen du får rynker, ok. Men nå som du er så nydelig
      Nei, d synes jeg ikke!

    11. Dette er kjempedumt å skrive om på bloggen din syns jeg.. Vet du bare er deg selv og skriver om det du vil, men du har faktisk et ansvar for yngre lesere som ser opp til deg, enten du vil eller ikke.

    12. Snubla innom her av nysgjerrighet pga artikkel jeg leste i vg, og jeg må bare si: Herrrreguuud, så føkkings sjukt. Min eks driver også med disse “fillers”-greiene, botox og whatever. Det er bare ett “lite” problem. Disse “fillerne” gjør nettopp det de høres ut som, de “fyller opp” under huden, slik at huden (fordi det er mer “under den”) ser strammere ut. Men huden i seg selv blir ikke “strammere”. Det blir altså ikke mindre hud, tvert imot: Det blir MER hud. Når botoxen “går ut” ser dermed huden enda slappere ut enn før. Når botoxen har “gått ut” av min ex, ser hun ut som en ballong der lufta har gått ut. Og neste gang, siden “ballongskinnet” har strukket seg, trengs det enda mer. Og du er bare 21? Lykke til, sier jeg bare. Når du er førti kommer du til å se ut som en sviske som har røyka 60 om dagen i tjue år.
      Mvh mann, 42

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg