Nye tilskudd til garderoben!

Adlinks

Heels her 360 kroner / Kåpe her 512 kroner / Veske her 152 kroner

Jakke her 351 kroner / Sneakers her 335 kroner / Poncho her 184 kroner

Kjole her 168 kroner / Heels her 312 kroner / Clutch her 136 kroner


Jeg klikket nylig hjem godbitene over her. Jeg fant så utrolig mye fint på Shein at  jeg klarte ikke dy meg! Alltid gøy med nye klær og sko. Det er en av mine største passions. Jeg elsker å mikse og trikse med forskjellige plagg og tilbehør. Sko er et tema for seg selv… Jeg er shoeaholic, for å si det sånn. 

11 kommentarer
    1. Hvorfor kjøper du ikke heller litt mer kvalitets plagg? Shein har vanvittig rimelige klær, men kvaliteten deretter..

    2. dere er jo ikke i istanbul wtf skjer, sophie skulle dit, hun er åpenbart ikke der, du skulle dit, du er åpenbart ikke der. fortell oss hva som skjer nå ble jeg skikkelig nysgjerrig!

    3. Skjønner ikke at du gidder å bruke SÅ mye penger som du gjør.. Altså, du gjør jo ikke annet enn å kjøpe nye klær/sko/sminke osv og spiser ute hele tida! Må jo ha et SINNSYKT pengeforbruk! Hvorfor sparer du heller ikke? Du sa du ønska deg både hus og bil, men du bruker jo alt på tull..

    4. Synes du er eit så sjukt bra menneske som bruke penger på klær som tydelig kjem frå plassar der arbeidarane blir undertrykte og underbetalte. Hadde hatt meir respekt for deg om du hadde handla alle klærna dine på hm!
      Shoeaholic virkelig? Trur den definisjonen kjem når du bruker penger på sko som faktisk er ekta og ikkje billige og tragiske kopiar! Synes det er så sjukt bra at du bruker LV veska di saman med desse klerna her, du vil liksom bli respektert, og så trur du dette er måten å gjera det på? Og i dette tilfellet har faktisk dei platiskkirurgiane dine ingenting med dette å gjere!

    5. Kan du lage et innlegg om dine favorittklær fra Shein?:-)
      Jeg har bare vært uheldig når jeg har handlet der, bare fått klær som ikke var som på bilde:( takk på forhånd, hvis du gjør dette etter operasjonen. Håper det gikk bra:-) klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg