Etter operasjon dag 1

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei. Jeg er ikke helt i slaget nå, og vet derfor ikke helt hva jeg skal skrive. Jeg har ganske store smerter akkurat nå, og har ikke sovet i hele natt på grunn av det. Jeg har fått så mye smerestillende at jeg ikke helt er pigg og klar i hodet så jeg tror Pierre må lese gjennom her før jeg publiserer. Mye ble tatt vekk allerede haha. Jeg er ikke helt i slaget nå. Jeg forteller mer om operasjonen og hva jeg har gjort når jeg føler meg klar for det. Nå er jeg ikke klar for all kritikk og kommentarer. Jeg må bli litt stabil igjen og komme meg tilbake til meg selv. Håper dere har forståelse for det. Klem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
På vei til operasjon. Døds nervøs.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ta vare på hverandre, fine. Jeg elsker dere, og tusen takk for varme tanker og god bedringer. Dere er så utrolig fine <3

109 kommentarer
    1. Unnskyld, men hvorfor velger du å plutselig holde ting hemmelig og i skjul når du før har skrevet så åpent om alt? Kan jo skrive hvilken operasjon du har foretatt:) God bedring!

    2. Når du er klar for det? Sinnsykt paradoksalt å skryte av at du skal være så utrolig åpen, for så å kjøre clickbaitmaraton med pierre, der ingen engang nevner hva på den fra før av perfekte kroppen din du har fikset på? sinnsykt

    3. Charlotte: Som jeg skrev, jeg orker ikke masse kritikk og en telefon ringende 24/7 enda. Jeg vil føle meg bedre og klar for alt som følger med, og det er jeg ikke nå. Det håper jeg du forstår 🙂

    4. Ida og Charlotte, om dere kan lese så står det klart og tydleig nede at hun rett og slett ikke er klar for all kritikk og kommentarer. Skjerp dere og respekter at hun faktisk nettopp har hatt en operasjon og trenger å hvile.

    5. Virker som du legger deg under kniven for å se pen ut bare for bloggen din. Tragisk hvis det er rumpa det er snakk om :/

    6. Forstår at du vil vente med å fortelle om dette, men da kunne du ha latt være å fortelle noe i det hele tatt. Det er bare for å dra leseren, du lurer dem og på sikt vil det slå tilbake på deg. Du kunne ha forhåndsskrevet innlegg, sånn at bloggen ikke hadde vært lange perioder uten innlegg.

    7. Elisabeth: Nettopp på grunn av kommentarer fra slike som deg gruer jeg meg til å skrive om hva jeg har gjort. Det er så forbanna dømmende og hatfult og det er ikke jeg klar for dagen etter en grov operasjon. Ha litt mer forståelse i hodet ditt før du spyr ut.

    8. Eg skjønner ikkje koffor folk overreagera sann… Ho he låv t å ta ei pause å kvile seg. Veldig unødvenig å dømme folk fordi dei opperera. Folk gjer som dei vil, å d e dei som bestemme om dei vill gjer nokke me seg sjølv eller ikkje. Så ikkje kommenter sanne unødvendige ting..d e ganske barnsli😁

    9. Jeg vet hvordan det føles søte deg ikke tenk på de dårlige kommentarene tenk på de gode. Du er bare en søtt og vakker. Det er din kropp det er du som bestemer hva du skal gjøre med den, du er så fin og nydelig i naturlig, men hvis du føler at operasjonen gjør deg mer lykkelig og har råd til det så er det bare å kjøre på, men jaja god bedring søte Isabel elsker deg du fortjener ikke dårlige kommentarer ♥️😍

    10. Hun skriver klart at hun ikke vil ha kritikk nå… Så ikke få henne i dårligere form.
      Isabell: ta tiden du trenger! ❤️ Venter i spenning på hva du har gjort❤️❤️ God bedring💛

    11. Du er fin som du er..Det er så sykt hvor dårlige forbilder dere enkelte bloggere er.. vet du ikke at barn leser bloggen din? Min kusine på 11 år ønsker seg leppe operasjon til bursdagen sin!? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du syntes det er greit å ødelegge kroppen din, når du er shitfin! Unnskyld for at jeg klikker men jeg blir sykt lei meg på dine vegne at du føler du må gjøre noe med deg selv.. ellers ønsker jeg deg god bedring og bra du alltid forklarer hvorfor du gjør ting som du gjør, det er bra og viktig.

    12. Haha her var det mye hate! Forstår dere som vil vite om hvilken operasjon hun har gjort, men er jo litt kjipt å kjefte på hun nå som hun har bedt dere holde skura på vent! Hun vil nok skrive om hva hun har endret på av sine “skjønnhetsfeil”, men la henne være nå da!
      Tøft gjort av deg Isabell

    13. Skal ikke bry meg om de haterene dine som skriver over her, som jeg pleier å gjøre. For i dag skal jeg fokusere på å skrive en god og trøstende kommentar til deg <3
      Vakreste lille vennen, du se jo helt shaky ut i bilen på vei til operasjon 🙁 Det er så vondt å høre at du har det vondt.. Skulle ønske det var noe jeg kunne ha gjort for deg, men jeg sitter i Norge. Men du har jo verdens beste kjæreste ved din side og jeg er sikker på at Pierre er kjempe snill og god med deg <3 Det er helt fryktelig å høre det at du har sovet dårlig på grunn av smertene, og at medisinene du får ikke hjelper mot smertene må jo være helt jævlig! Jeg forstår godt at du ikke orker stygge kommentarer når du har en dag som dette og det ville jo ingen hatt om de sinnsyke haterene hadde tenkt seg om! Du fortjener å ha det bra og være smertefri uansett om det er en skjønnhetsoperasjon eller ikke <3 Og hva har de med hva du gjør og ikke gjør, misunnerlig much!? Du fotjener det beste og det er mange som støtter deg og mange som elsker deg for den du er og leser bloggen din daglig fordi de setter pris på deg <3 Håper du snart føler deg bedre og er smertefri snart <3 Sender deg masse kjærlighet, varme tanker, gode energier og lange gode og trygge klemmer <3 Kom deg snart på beina igjen, vakreste! Men ta den tiden kroppen trenger til å hvile <3 Love Yuuu <3

    14. Jeg opererte meg for 6 uker og 2 dager siden, så jeg forstår godt at du trenger fred og ro. En operasjon er alltid ubehagelig og slitsomt for kroppen, så jeg forstår utrolig godt at du ikke vil ta imot kritikk nå! Slapp av og hvil deg til du føler deg klar. Og de som hele tiden skal slenge med leppa – jeg skjønner meg virkelig IKKE på dem. Unødvendig og barnslig oppførsel. Ta dere sammen og ikke minst, VOKS OPP!
      God bedring fine, flotte du <3

    15. Elisabeth: hun har da ingen plass skrevet at det er synd på henne, og at hun skriver til dere for at dere skal synes synd på henne. For øverig er dette Bells sin blogg, og kan gjøre hva faen hun måtte ønske uten at dere nettroll skal ha behov for å la deres personlige problemer gå utover andre..
      Du er nydelig Bells, både uten operasjonene og med operasjonene. Heier på deg, ikke bruk tid og energi på disse tåpelige, og ikke minst misunnelige granateplene. Du er fantastisk, hev deg over det å la det gå deg hus forbi <3 Syns ikke du bør fortsette å svare disse haterne på kommentarene deres, da oppnår de AKKURAT hva de ønsker, nemlig oppmerksomhet fra deg, og fra sånne som meg som ikke greier å holde kjeft mot andre som absolutt må ytre sin mening om noe dem ikke har en anelse om.. YOU GO GIRL! <3

    16. Syntes det er trist hvor mye smerter både fysisk og psykisk vi jenter utsetter oss for kun for å se litt bedre ut. Er all smerten virkelig verdt det? Blir man lykkeligere? 🙁

    17. Eg sjønne ikkje dokke så gidde å bruka tidå dokkas på å skriva hat te Isabel? Så da om hu vil operera rompå si større, e vell kje ditt problem de!! Det e Isabel sitt valg å eg sunst faktisk det e tøft jort av na, så faktisk tør å stå ut me det når hu vett hu blir kritisert for det. Plis slutt å kritiser na for alt å bruk tidå dokkas på noge heilt andert

    18. En operasjon er en operasjon uansett årsak, og uansett hva man måtte mene om den. Så masse god bedring, Isabel! Hev deg over fjortisene som tøffer seg her,- de er ikke verdig å bli kommentert engang. Din kropp,ditt liv. Stor klem😊

    19. Skjønner deg veldig godt jeg! La meg under kniven for en mnd siden og skjønner hvor store smerter du har og hvor sliten du helt sikkert er! Og til dere kjerringer som begynner å kritisere med en gang (når hun har skrevet klart og tydelig at hun ikke orker å deale med det nå) FUCK DERE! Ha litt forståelse og medlidenhet! Hun må få lov til å oppdatere leserne på åssen hun har det, og om hun velger å holde operasjonen hemmelig foreløpig så bare godta det, og slutt å vær så kritiske drittkjerringer!!
      Håper alt har gått bra og at du blir fornøyd! Masse god bedring videre<3

    20. Hvorfor bruker dere tid på å skrive hat til skjønne Isabell? Det er hennes kropp, ikke deres, om dere andre ikke liker det hun gjør så er det synn for dere, hun velger det helt selv, slutt å kritiser andres valg.
      Isabell: Er veldig spent på hva du opererte og hva du synes det ble 🙂
      Håper du blir bedre fort som mulig 🙂 det er inspirerende at du kan være så åpen mot leserene dine, selv om du vet at det kan komme noe negativt. Stå på! 🙂
      En siste ting: lurte på om du kunne lage et innlegg med sminkeprodukter? :))

    21. Noen av dere må virkelig skjerpe dere. Jenta har akkurat vært i en opperasjon og som hun sier selv, hun er i store smerter og ikke helt i slaget. Jeg forstår henne veldig godt, at hun ikke orker så mye kritikk når hun er såpass utslitt. Hun har sagt at hun skal fortelle når hun føler seg bedre og føler seg klar for det. Det synes jeg vi alle skal respektere. Hva gjør det deg om du venter noen dager? Skader det deg på noen som helst måte? Nei, jeg tror nemlig ikke det. Jeg vet jo heller ikke hvor gamle dere er, men jeg er selv 18 år og klarer å forstå og respektere at hun venter med å fortelle alt. Ikke døm jenta, for du vet jo ikke hva hun har gjort og hvordan hun føler seg. Syns når alle skal være så negative og trekke hun ned, bør iallfall noen si ifra til dere, være postitive og dra henne opp! 😊
      Gi jenta litt fred og støtt henne. Hun er et menneske hun også, akkurat som alle oss andre. Hun fortjener privatliv og litt pause innimellom fra all kritikk hun også.
      Håper det går litt bedre med deg Isabel! Og at smertene gir seg snart. Skjønner på en måte hvordan du har det, selvom jeg ikke har vært gjennom det selv. Jeg støtter deg iallfall og ønsker deg masse god bedring ❤️❤️ Si ifra hvordan det har gått og hva du har gjort når du føler du er klar. Vi har ikke noe imot å vente litt. Tenk på deg selv og gjør det du vil. Ikke hva alle andre sier. Dette er ditt liv, og det er ingen andre enn deg som skal bestemme over deg og ta valgene dine for deg! ❤️
      Igjen, masse god bedring fine deg! ❤️

    22. Lisa: Jeg ønsker ikke å godkjenne hatkommentarer. Jeg leser dem ikke engang, da jeg ikke synes det er noe gøy. Jeg sletter dem før de i det hele tatt har blitt lest. Så sånn er det 🙂 Ingen synes vel det er gøy med negativitet?

    23. Jeg forstår deg godt Isabel at du trenger fred og sån, bra at du vil oppdatere leserne dine og sån, og det helt greit. Men en ting du ikke skal og MÅ ikke glemme er at du snakket her om dagen om at du skulle være åpen og ærlig om alt og at du har alltid vært det, og det er helt greit også. Så jeg håper virkelig at du svarer oss på alt når du er klar!
      Som, hvorfor i all verden velger du å operere deg i utlandet? Det er den største spørsmål alle sitter å lure på. 🙂
      En liten ting til, syns ikke synd i deg i det hele tatt, ikke ta det frekt, men rett og slett fordi mange sa til deg at du er finere akkurat som du er. Men håper du blir fornøyd oppi alt dette. Ta deg tid til å svare på leserne dine. /)
      Jeg ser bare at du gidde bare å svare 2stk på hver innlegg du legger ut, hva er vitsen at vi leser bloggen din da, hvis ikke vi for noe respons ?!
      Jeg tok meg god tid til å reflektere over hva jeg skrev, så håper du har “forståelse” og svare på det.

    24. Syns virkelig ikke synd på deg når det er snakk om en skjønnehetsoperasjon.. Slutt å syns synd på deg selv, du velger å gjøre dette helt selv.

    25. Mwh: Jeg skal svare på alt med en gang jeg er oppe og går igjen. Jeg love 🙂 Og jeg forstår at dere er nysgjerrige. Med en gang jeg jeg er klar kommer jeg til å være åpen og ærlig, som jeg alltid er her. Klem <3

    26. Det er sånn det skal høres. Digger deg 🙂 Gleder meg til du er oppe å gå sånn at vi kan endelig høre alt:)

    27. Håper du blir fornøyd og ikke får vondt av det senere. Mange som syns det er dumt du bruker så mye penger på kroppen din når du var fin nok fra før av. Folk skjønner det bare ikke Hvorfor ? ! Selv om du har dårlig selvbilde.Du har nådd langt med bloggen og fin kjæreste. Vær fornøyd med det. Husk at du skal bli gammel og kanskje en mor,ikke ødelegg deg selv med dette❤️

    28. Jeg er en av de som ikke er for dette med normalisering av plastisk kirurgi, og jeg syns det er synd at yngre jenter vil operere seg på grunn av dette, det syns vel du og. Men hva skal man gjøre da? Skal alle bloggere i hele landet ha grenser for hva de kan skrive på sin EGEN blogg? Forbilde eller ikke altså.. Denne debatten er umulig rett og slett.
      Uansett hva man syns, så er det ingen unnskyldning til å kommentere så stygt og idiotisk som visse folk gjør til deg. Så jeg håper du ikke tar de innover, for det er bare unødvendig drit. Ønsker deg masse god bedring! Og selvfølgelig skal du få lov til å gjøre akkurat hva du vil med din egen kropp.. Helt på trynet at du skal motta så mye hat for noe du gjør for deg selv.
      Husk at opp i alt dette er ditt eget velvære viktigst, trenger du et par dager fri fra bloggen så tar du det! De leserne som bryr seg om deg og de leserne som er verdt å ha er der når du er tilbake.
      Håper du kommer deg raskt! Lykke til <3

    29. Da jeg så bildene da du var på vei til sykehuset elns haha, så trodde jeg faktisk i 2 sek at du hadde allerede operert, fordi det så ut på de 2 bildene at du hadde skikkelig stor lår/rumpe :O, også så jeg hva du skrev under haha, men søren så ut som du hadde stor rumpe fra før av ❤️
      Du skal vel legge ut en før og etter bilder?:) ihvertfall etter ???🤗🤗

    30. Masse god bedring, Isabel! Håper du blir fornøyd og at vi får se resultatet når du e klar for det☺️😍

    31. Huffda, masse god bedring til deg Bella💗 Uansett hvilken operasjon du har tatt, så er det uansett jævli med smerter.
      Skjønner godt hvorfor du ikke gidder å skrive alt mulig nå, for kritikken kommer nok sakte men sikkert. Det merker jo man allerede nå! Skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal gidde å være så teit mot deg. Det er jo ditt valg når det kommer til alt. Gleder meg til å følge med videre på hva som skjer.
      Ha en fin dag vakre 💗 Stor klem!

    32. Gleder meg til å høre om det! Har en overinteresse for operasjoner selv om jeg ikke planlegger noe mer selv. Syns det er gøy å lese om det, så håper du publiserer noe snart! Hadde vært gøy med et detaljert innlegg om alt fra start til slutt😄

    33. Kari! Du vet ikke en gang hvilken operasjon hun har tatt! Du barer hopper rett på å kritiserer henne. Hvem er du til å gjøre det? Å til dere andre som som nevner att hun sier hun alltid er åpen å ærlig om allt å sikter til att hun nå ikke er det! Hun har ikke gjort noe som helst får å skuffe leserne sine, hun er ærlig å sier att hun ikke er klar enda å det er hennes valg, ingen andre! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg kommenterer egentlig! Jeg leser ikke bloggen hennes en gang! Men kom over den å vet hvem hun er! Å blir bare så provosert av kommentarene til flertall av leserne! Ser dere ikke selv hvor idiotisk å barnslig det er å kommentere dånn negativ bullshitt! Dere får vite det dere skal vite når tiden er inne! Ja hun er en kjempe vakker jente, å dere synes ikke synd på henne (hvis) det er en skjønnhetsoprasjon. Men faktisk så spiller det ingen rolle hva andre sier så lenge du selv ikke føler deg fornøyd med deg selv! Så om hu vil forandre på noe så må hun få gjøre det om det er noe som gjør henne lykkeligere å fornøyd med seg selv ! Kan ikke gå å fikse på ting å tang fordi att andre sier det! Er ikke sånn det fungerer! Men igjen så kan jo dette være en nødvendig operasjon får kroppen/helsa sin skyld! Så slutt å kritisere henne å wait for it folkens! Anyways uansett hva det enn sku være! Stå på Isabell, ikke svelg disse teite kommentarene 🙂 du gjør det du må gjør ☺️🙌❤️ God bedring

    34. Go bedring søte fantastiske deg!❤️ Du er utrolig nydelig❤️ Venter i spenning på å se hva du har gjort. Jeg støtter deg fullt uansett va du gjør❤️ Prøv og ikke ta til deg alt drite folk kommenter om deg❤️ De er bare misunnelige på at de ikke er like perfekte som deg❤️❤️

    35. Det var veldig mange kommentarer her inne som henge seg opp i å skriva mange stygge ting. Altså personen det gjelder i denne situasjonen er faktisk Isabell! Du er ikke på topp etter en operasjon uansett hvilken kroppsdel det inngår i. Det tar tid for å samle seg, klare å stå på bena å faktisk forberede seg fysisk å psykisk på alt det som går inn i kommentarfeltet her onna blogginnlegget. Dere må forstå at det er ikke en dag , så er hun på bena igjen! det er ikke sånn det virker! La vær å skrive kommentarer som er negative å om hvorfor …… hun skriver alt sammen som hun nevner selv i innlegget at hun skal skrive hva å alt når hun er i form igjen!
      Viss du ikke har noe positivt å si her inne så kan du la det ligge! tenk før du/dere skriver noe. det kan såre en person , du kritiserer henne ? hvorfor gidder du?
      Det er hennes valg , det er hennes liv! det er hun som skal leve me det?hvorfor ikke støtte henne i det hun velger? Ingen er perfekte, men det er hennes valg. så la hun bestemme selv, hun er fornøyd med sine valg å jeg støtter henne i det. Det er ikke lett å ikke synes du er fin nok, at det alltid er noe å fikse på. det handler om selvbilde. det er mange andre enn isabell som har dårlig selvbilde å vil gjennomføre operasjoner. Men hun er lykkelig i sine valg hun tar i livet!
      Isabell kjære deg! Stå på, du må ikke bry deg om disse kommentarene! de har ikke bedre å ta seg til enn å komme med negative ting som skal trykke deg ned! ikke hør på dem! velg å se vekk fra di kommentarene å se heller på di positive kommentarene ovenfor her! De skriver mye fint til deg som du må ta til deg! Her ser du bare hvor mange personer som synes du er en flott jente å stå for dine egne valg! 🙂
      Å som det er sakt så stå på videre, liker å lese bloggen din!
      Go bedring snuppa! Klem<3 see u soon :*

    36. Isabelle står i det minste for det hun gjør!! Sophie Elise befinner seg på nøyaktig samme klinikk og opererer silicon inn i rumpa ……uten å stå frem om det! Skriver falske innlegg på bloggen sin hvor hun “later” som hun er på ferie. Plutselig ble Istanbul så populært feriested liksom. Comfort sone all the way.
      More power to you Isabelle

    37. Til anonym: Sophie er ikke i Istanbul å opererer rumpa, det er løgn. Isabel er et grusomt forbilde, og hele dama gjør meg kvalm.

    38. Ok så bra 😀 Gleder meg til å høre om denne opplevelsen! Ikke ta til deg det folk skriveer, la dem mene hva dem vil. Syns det er så trist at du får så mye hat. Du får velge selv hvordan du vil leve livet ditt, og det burde ikke plagt andre.. Utenom alt det hatet du får, så har du mange som ikke tenker slik om deg <3 God bedring igjen!!

    39. Hør her alle dere som går å slenger dritt. Isabel er ikke et dårlig forbilde så lenge hun forteller om operasjonene hun gjør.Hun er åpen og ærlig,sier hva som er naturlig på hennes kropp og hva hun har fikset på.Det er ikke mennesker som henne som skaper press i nåtidens samfunn…De som skaper presset er offentlige personer som tar operasjoner, men ikke sier noe om det til leserne sine.Det vil få leserne til å tro at det er slik alle sammen skal se ut. Det er det som får presset til å starte. Det starter ikke når man vet at utseendet til en person er fikset på ved hjelp av operasjoner… PS:digger bloggen din Isabel! Stå på videre, og ikke la deg påvirke av de som prøver å trykk deg ned<3

    40. Det er så mange negative kommentarer til Isabel, hvorfor? Det er hennes valg om hun vil legge seg under kniven. Noen skriver at det ikke er synd på henne fordi hun har tatt en skjønnhetsoperasjon, men hun har jo vondt! Jeg synes det er dumt at dere ikke har medfølelse. Hun bestemmer selv om hun vil ta slike operasjoner og lesere bestemmer om de vil ta operasjoner eller ikke gjøre det. Det er opp til hver enkelt. Jeg skjønner ikke hvorfor Isabel skal få så mye tyn for dette! Når hun er åpen om det blir det bråk, når hun ikke sier noe blir det også bråk. Isabel, gjør det du vil. Ikke tenk på hva andre sier – selv om det er vanskelig. Pass på deg selv💕💕

    41. Jeg blir helt satt ut av og lese igjennom kommentarene på hvert innlegg Isabell skriver. Det er folk som klager på at hun er dum og ikke har vett i hodet? Vet dere hva, det er det dere som ikke har. Hvis dere ikke liker bloggen hennes, innleggene eller operasjonene hun tar så skjønner jeg ikke hvorfor dere klikker dere inn på bloggen hennes. Dere må virkelig ha noen kromosomfeil eller ett eller annet. Og at dere ikke engang kan ha litt forståelse for at hun er sliten og trenger hvile etter en operasjon er helt sykt. Det sier bare enda mer om dere som personer enn det gjør om Isabell, som åpner seg for verden slik hun gjør. Dere er nettmobbere og det er dere det er synd på, ingen andre. Og mobbe andre for og føle seg selv bedre er så lite voksent at det er til og spy av. Jeg kommenterer aldri på blogger, men nå har dere haters nådd grensen min. Så egoistiske og patetiske viste jeg ikke det gikk ann til og bli! La Isabell leve sitt liv, og dere lever deres eget. Skulle likt og sett dere fått like mye kritikk og drittslening og alikavel stått så stødig på beina som det Isabell gjør! Drittunger as…

    42. Kjære deg 💛
      Masse god bedring . Ikke bry deg om kritikk eller kommentarer.
      Dette er noe DU har valgt å gjøre for DEG selv og ingen andre !
      Stå på! Masse god bedring !
      Håper du blir fornøyd 💛

    43. Søte lille venn <3 uansett er det din kropp,det er du som ska være fornøyd,tror det er mye misunnelse ute å går for du er jo smellvakker og da er du lett å hakke på....God bedring,KLEM <3

    44. Alt hun har sagt er at hun har operert. Dere vet ikke hva hun har operert eller hvordan hun har det, så jeg synes dere haters kan holde kjeft før dere har alle fakta på bordet. Hun skrev at hun er i store smerter og har fått lite søvn, og det at dere angriper en person som har det sånn er helt på trynet.. La henne komme seg på beina først slik at hun faktisk har styrke nok til å forsvare seg selv.. dere hadde mest sannsynlig ikke klart å ligge med smerter og null søvn mens dere mottar drittslenging fra randome folk, så la henne være litt i fred så hun får samla seg litt

    45. Så utrolig spennende. Gleder meg til og få se hvordan det ble<3
      Masse god bedring til deg og håper alt er bra!

    46. Jeg synes du er kjempe tøff som tørr og gå ut med dette og være så åpen rundt dette temaet. Folk vil alltid dømme, det får vi desverre ikke gjort nå med. Men husk at du har lesere som bryr seg om deg, og synes det er gøy å lese hva du gjør!! Jeg sender så utrolig mye respekt til deg, Isabel! Har du komplekser for kroppen din, så må du få fikse på di uten at folk bryr seg. Det er din kropp ikke deres!
      Du er så utrolig sterk, og jeg misunner motet ditt! Så håper jeg at smertene dine gir seg snart, og at du kommer på bedringens veg! God bedring Isabel! Heier på deg🙌🏽❤️

    47. Jeg forstår veldig godt at du legger deg under kniven,du ser jo ikke ut i måneskinn!! Jeg fatter bare ikke hvorfor du ikke har operert panna di? Den er jo like kort som ei “liggende fyrstikkeske”,pluss at halve er dekt med hår som vokser helt vilt!! Dette var kanskje et godt tips til neste operasjon? Det håper jeg virkelig for din skyld!!
      Masse lykke til videre under kniven,ikke tenk-bare kjør på.
      Heier på deg!!;)

    48. Men for faen da! Det er jo faen ikke opp til noen av dere hva isabell velger å Gjøre med kroppen sin eller ikke! Det er ingen andre en isabell som har noe med det! Om hun Gjør det for seg selv, bloggen eller en jævela sau, så har ingen noe med det. SELV om hun skriver det på bloggen, så er det hennes liv og hun bestemmer selv hva hun vil gjøre med det! Ditt liv, dine valg og du selv som skal leve med det, INGEN andre!!
      God bedring foresten 💕

    49. god bedring! håper det går bra med deg❤️ gleder meg til å lese om hva du har gjort! 😃 klem

    50. Hun har blitt avhengig av skjønnhetsoperasjoner. Samme når det gjelder tattoveringer, når du har tatt en så vil du ha en til. da blir du totalt hektet. Isabel kan gjør hva hun vil, hun hadde aldri gjort dette hvis ikke hun hadde hatt råd til det. Jeg vil gjør masse med min kropp, men penger som stopper meg. Men jeg skjønner ikke hvorfor du operere deg når du er så flott fra før av. Du komme til å angre på det når du blir eldre. Jeg skal ikke kritisere deg. men du er ung, litt for ung for å fikse på deg. men som sagt det er ditt valg, å det er du som må leve med det resten av ditt liv, å jeg håper for gudsskyld at du blir fornøyd med deg selv.
      God bedring 😉

    51. Dere skjønner vel alle at det er ræva hu har fiksa! Hun skrev jo for litt siden at hun snart ville fikse den.

    52. Haha, dere kule “haterne” Er dere helt sjalu??? Dere trenger ikke skrive “Jeg syns ikke synd i deg” det er ikke det hun vil? Forbanna domme at jeg har ikke ord. La nå jenta få gjøre det hun vil, herregieses, dette er noe hun har ønsket selv, og om du hadde hatt lyst til å forandre noe i maaaange år, og hadde hatt penger til det + lyst til å gjøre det, hadde ikke du da gjort det?!! Folk er så forbanna forskjellig, så repsekter det!!! Drit i å les bloggen hennes om dere ikke liker det hun skriver og om hvor ærlig hun selv har bestemt å være. Blir helt oppgitt av mennesker som bare slenger dritt for de har så sykt lite liv. JEG synes synd i dere som gjør det. Vi er alle mennekser. Tenk deg at du selv fikk mye hat hver eneste dag om ALT du gjorde. GROW UP!!

    53. Folkens! Ja dere som sitter og ikke har noe hyggelig og si: skjerpings! Altså Isabel er voksen og tar egne valg og kjemper sine egne kamper. Vet dere forresten at den vanligste operasjonen å ta i Istanbul er for å forbedre synet? Tenkte noen av dere på at Isabel nesten er blind uten linsene sine? Er dette operasjonen “lov” i deres øyne? Vet dere hva? Har dere bare negativt å si så bruk det nitriste livet deres på å forbedre deres egne istedenfor å prakke på andre!
      Isabel: så bra alt har gått fint! Det er selvfølgelig ikke alt du mener og sier jeg er enig i, men en ting jeg liker er mennesker som står for egne valg og jeg liker at alle er forskjellige! God bedring 🙂

    54. Borris: Hvordan fant du ut dette? Det er jo helt likt :O ingen tvil om at hun (Sophie Elise) er et sted og opererer noe hun også!!!

    55. Du skal få gjøre hva du vil med kroppen din Isabel, det er din kropp, ditt liv og du som bestemmer. Men jeg syns det er så ufattelig trist, i introen din til Paradise forteller du om kroppsdelene du liker ved deg selv, og etterpå sier du “og alt er ekte” med et smil om munnen din. Du skrøt av at alt var ekte, men hva er egentlig ekte nå? Det er omtrent ingen ting! Jeg blir lei meg på dine vegne fordi du var verdens nydeligste jente før alle operasjonene. Jeg syns rett og slett ikke du er det lenger.

    56. Forresten så er ikke skapdørene på bildet av klinikken og de på Sophie Elise sin blogg helt like. Men enig at det så sykt likt ut!!

    57. Hei, Isabel. Først og fremst så synes jeg det er absurd med de kvalme kommentarene du får, men samtidig kan jeg “se” hvorfor. Skjønnhetsidealet vokser stadig til uoppnåelige verdier, og folk ønsker ikke presset skal gå over stokk og stein – men det er det jo allerede, selv om du velger å fikse kroppen eller ei. De som kommenterer er nok usikre og kanskje til og med sjalu, men jeg skal ikke dra noen konklusjoner på det punktet. Det skal som regel noe til før man slenger fra seg en kommentar, så det har nok stukket dypere enn ellers.
      Jeg synes det er viktig å huske at vi alle er individuelle mennesker og at vi tar egne valg, og jeg synes ikke du som person skal klandres for å fikse litt her og der om det er et kompleks. Alle burde føle seg vel med kroppen sin, og leve det ene livet man har fått til den grad man har mulighet. Det er leit du føler det slik om din egen kropp, for jeg hadde gledelig stilt opp i køen for å få din, helt ufikset en plass. Men så er det slik vi mennesker er, best i å finne feil ved oss selv. Det meste ligger i psyken, og jeg synes det er flott du er ærlig om at du har komplekser som alle andre.
      Ja, så er det er leit vi har fått et slikt samfunn der forbildene våre er så operert og fikset, men samtidig er det slik det nå en gang er. Jeg vil heller vite om de beundrer og misunner faktisk er ekte og oppnåelige, eller om de har lagt seg under kniven. Det er en ting jeg liker du er åpen om, samtidig som det kan sende ut noen dårlige signaler til unge som har deg som forbilde. Men så er det nå en gang slik at foreldre har et stort ansvar, og om de lar datteren sin på 12 år lese bloggen din som har null forståelse på slike ting, så kan de ta på seg litt av skylden selv.
      Vi ser kirurgiske programmer på TV, The Kardashians, Hollywood Fruer etc. Tv-stjerner, skuespillere, modeller; de fleste er fikset, men det er ikke noe nødvendigvis en ung jente vet, og det er vel kanskje verre å strebe mot noe som faktisk er umulig? Det tenker nå jeg, i hvert fall.
      Jeg ser begge sider av saken. Jeg ser ditt synspunkt, jeg ser de frustrerte foreldrene og de unge jentene som føler på presset. Likevel, dette er din blogg og hvis man blir så påvirket at man vil operere seg selv fordi du gjør det, da burde man ta det innover seg og faktisk klikke seg ut. Er man ikke moden nok til å ta en slik beslutning, da synes jeg heller ikke man er i stand til å klikke seg rundt på internettet heller.
      Stå på Isabel. Håper du kommer deg greit etter operasjonen din, og at du blir mer fornøyd nå. Ingenting er mer verdt enn et godt forhold til seg selv!

    58. helt serriøst! fyfaen for noen sjalu bitches, jeg blir KVALM!
      håper inderlig at du ikke tar deg nær av disse ekkle kommentarene isabell.. for dette blir bare for domt!
      du er helt perfekt isabell, å det du ikke liker med deg selv har du selfølgelig rett til å fikse på uten å få så masse stygge å ekkle kommentarer.. forstår ikke at folk som ikke har noe godt å si gidder å ta seg tid til å kommentere engang..
      stå på isabell, ikke bry deg om disse vemmlige folkene som prøver å ødlegge dagen din!
      du er forbildet mitt å mange andre sitt!
      i love you<3

    59. dere som kommenterer dritt her på bloggen til isabell kan ikke ha det mye godt med dere selv å deres eget forbilde! fyfaaen for noen drittunger:)
      du er best isabell! ❤️
      you go girl😏👏🏼

    60. Haha sorry spam!! Men faktisk så er SE på den klinikken. Bildet hun har tatt fra badet er også HELT LIKT

    61. Du har nok heilt sikkert fått med deg det med Martine på Instagram. Fy søren eg trodde en va ferdig med å vær “slemme mot hverandre”(du e ikke slem med hu), kan godt vær hu skreiv det på ironi! Men for meg så tar eg di sida, altså hu e 21(?) år å holde fortsatt på sånn som 14 åringer gjør! Eg heie på deg Isabel, stå på! Du e sterk og ikke la noen knekke deg for det om det e vanskelig å la vær å ikke bry seg. Du e tøff Isabel så skrive om private ting:-)

    62. Hvilken rett har dere (sikter til de øverste kommentarene) til å MÅTTE vite akkurat NÅ hvilken operasjon hun har tatt? Det er ikke sånn at siden hun er en offentlig person, så har dere rett til å måtte vite alt om henne til en hver tid, slapp litt av. Selvom hun sier hun er åpen (noe jeg synes hun er) så er det visse ting hun må kunne få lov til å holde for seg selv en liten stund. Det er ikke hennes oppgave å please alle dere, hun er sliten, respekter det 🙂 Og herregud, uansett hvilken operasjon hun har hatt så har hun veldig lov til å være sliten.
      Synes du er kjempesterk som ser ut til å klare deg gjennom alle disse hatkommentarene! stå på! og god bedring 😀

    63. Du må nesten bare forvente hat kommentarer når du første skriver sånne innlegg sånn er verden noen er uenige og noen er enige i det du driver med. Det er ikke leserene sin feil at du skriver innlegg om du har det så forferdelig nå, noen synes synd på deg og det er bra men noen mener det er din egen feil at du legger deg under kniven og skriver om det her på bloggen, får håpe du ikke angrer på det du har fikset på når du blir eldre, så får du ha lykke til videre og passe litt bedre på hva du deler på bloggen din og hvordan du formulerer tingene dine

    64. Hun har nok operert nesen, de er best på de i Tyrkia ❤️ Godt valg Isabel ! Jeg har også operert ! De er super dyktige ! God bedring klem! Det er som dag og natt etter de tre første dagene ❤️

    65. Synes overhode ikke synd på deg , da dette er selvvalgt. Hadde du vært syk og måtte operert skulle du fått min fulle sympati.
      Du er bare en blant mange tusen som er med på og gi unge jenter dårligere selvbilde. Skjønner heller ikke hva som er så storartet med og være en kopi av andre .. Veldig mange ser jo helt lik ut i fjeset nå til dags. Litt kulere om du hadde turt og være deg selv. Og du ser jo bra ut fra før av .. Nå blir du desverre bare ” lik alle andre”
      Jaja , din kropp og ditt valg. Men og dele det med unge jenter er overhode ikke nødvendig.

    66. Gi henne tid da fy flate. Operasjonen hørtes veldig grov ut og hun er jo sikkert helt utmattet allerede av å lese kommentarene til visse respektløse folk. Jeg synes folk burde verdsette at hun faktisk orker å svare på kommentarene deres og i det hele tatt oppdatere litt på bloggen som hun nettopp er ferdig med operasjonen. Gi henne litt tid jesus christ

    67. Omg! Det er faktisk sant. Sophie Elise er der også. Se på
      Bilde fra badet hvor hun står med den ansiktsmasken på bloggen og bilde fra comfortzone pasient villa. Det er samme badet. Fikk faktisk mer respekt for deg Isabel at du faktisk er ærlig om hva du holder på med mens Sophie Elise fører leserne sine bak lyset samtidig som hun lyver om det og disser andre. Ikke greit. Stå på! God bedring!

    68. Til Hilde og dere andre som skriver at sophie Elise er på samme plass å operere seg, hun er faktisk med en vennine som opererer seg. Det har hun skrevet på bloggen:)))))

    69. GAAD, kan folk slutte å skrive hates? Hvis Isabel ikke er helt fornøyd med enkelte deler av kroppen sin og har lyst til å fikse litt på det, så er vell det hennes valg. 110% sikker på at de fleste som hater, bare er misunnelige! Det er det indre som teller, og som min tolkning av det hun skriver på bloggen, så er det ikke mye vondt man finner i Isabel!
      But anyway, God bedring Isabel, du er fantastisk! Ikke la barnsligheter trykke deg ned! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg