Her bor jeg!

Jeg blir så vanvittig godt tatt vare på her. Istedenfor å tilbringe rehabiliteringstiden på et sykehus, blir man plassert i en fantastisk fin villa. Her er det sykepleiere og kokker som gjør alt for deg og tar så godt vare på meg. Det er helt nydelig her. Biljardbord, jacuzzi, peiskos, flotte rom med eget bad og god mat. Jeg har ingenting å klage over sålangt. I tillegg har vi vår egen privatsjåfør som kjører oss hvor enn vi ønsker. Om ikke dette er luksus, så vet ikke jeg. Her vet de å behandle sine pasienter som prinsesser.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

20 kommentarer
    1. Så godt å høre at du blir tatt vare på, for det fortjener du <3 Ser jo ikke akkurat så veldig dumt ut det rommet heller da, hehe! Nei, nyt livet og kom deg på beina etter operasjonen. Det er det som er viktig nå <3 Fortsatt god bedring og gode tanker til deg, Bella <3

    2. Hmm luksus og luksus, jeg har sett post-op rom i Norge som ser finere ut enn dette her. Dette virket slitt og gammelt! Håper uansett at du har det bra men også tenker på hvor sykt denne operasjonen din er. Tenk om du hadde hatt en mor f.eks som hadde operert rumpa si? Er ikke det flaut og utrolig harry?! Forstår ikke hvordan du synes dette hæres bra ut i noen som helst sammenheng

    3. La nå jenta få gjere det ho vil. Det er hennes kropp og hennes liv.
      Er så mye hat og misunnelser blandt oss mennesker. La oss nyte livet og glede oss på andres veier .
      Du er flott !!
      Håper du kommer deg fort!:-)

    4. god bedring! dere må gå å oppleve og se istanbul, veldig fantastisk by! Legg ut bilde vist dere skal på sightseeing!

    5. Link til de du opererte deg hos?
      Måtte du ta silikon? Har liksom ikke helt troen på at du har nok fett x)

    6. Tror mange av oss glemmer at vi bare lever en gang, så hvorfor leve opp til alle andres meninger når man har muligheten til å gjøre seg selv fornøyd å fikse litt på kompleksene sine
      God bedring, du er et forbilde for de som ønsker å stå opp for seg selv iallefall og det verdsettes masse!

    7. Omg så fint!😍 Sku bare mangle, en prinsesse må ha prinsesse-sted💋 God bedring, håper du kommer deg raskt!

    8. Er du sikker på at du gjør dette “for deg selv” og ikke for alle andre, Isabel? Om du var den eneste på jorden, ville du fortsatt følt behovet for å operere deg for å nå en idealkropp som ikke finnes?
      Det er så synd at du ikke ser din verdi akkurat som du er, uten kosmetiske forandringer. Det vil alltid være noen som er bedre, uansett om man heter Kim Kardashian eller Isabel Raad. Alltid noen som er enten høyere, mer fit, penere, whatever, rett og slett fordi alle mennesker er forskjellige. Det er alt det du ikke er, som gjør deg til nettopp deg. Hva med den lille jenta i albumet; den lille Isabel, kan du virkelig si til henne at hun ikke er god nok?
      Jeg ønsker deg uansett alt godt og håper bare at du ikke blir et alt for stort offer for påvirkning. For du er skapt sånn som du skal være, og ingen burde få deg til å endre på det.
      Når det er sagt: du er tøff som tør!

    9. kjære deg.. du kommer til å angre så jævlig. Jeg kan love at det skjærer i hjertet når din datter på 12 klager på sin (i mitt tilfelle) nese og at hennes mor har en myye finere. hva sier man da?? vær fornøyd med den du er? din er fin men hennes mor synes at hennes var stygg og ville forandre?? Jeg er livredd for at datteren min skal gå innom denne bloggen å se hvor lett det er å fikse på ting man ikke er såå fornøyd med (men igjen, du har ikke ansvar for min 12åring).. men kanskje du kan relatere til småsøsken som ser opp til sin storesøster.
      håper du kan gjøre deg noen tanker om hva som virkelig betyr noe..
      kult med en fin rumpe når du er i tjueårene, når du blir eldre betyr d null. hadde jeg vært deg hadde jeg iallfall skjermet leserne mine for detaljer om operasjon osv.
      hilsen mor med erfaring med plastikk kirugi, som angrer så jævlig på at hun var egoistisk og ønsket en “fin” nese… Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg