Det dere alle har ventet på

I går var jeg hos kirurgen min for å ta ut de jævla (beklager språket…) silikon-tampongene som var oppe i nesen min. Så ja, dere… It was a nosejob. Og det er SÅ forbanna vondt. Jeg skal ikke gå i detaljer, men det var typ som om at hjernen ble dratt ut gjennom neseborene mine. Jepp. Ferdig snakket. Flere av dere har allerede klart å gjette dere frem til at det var neseoperasjon som var på gang. Det var ikke en hemmelighet forsåvidt heller, da jeg fortalte om det i episoden jeg var med i på Kickstart. Dessuten blir det litt vanskelig å prøve å skjule det da jeg har operert meg midt i fleisen.  Jeg har Pierre med meg som støttespiller, og gud så godt vare han har tatt på meg. Verdens beste!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er formen hvertfall mye bedre, og mesteparten av trykket har gitt seg. Dette har ikke vært en gøy opplevelse overhodet – det er faktisk helt jævlig. Jeg er glad for at det verste nå er over, og at jeg endelig kan se nesen min snart. Jeg er super spent på resultatet. Men dette med operasjon er ingen spøk, altså. Nå husker jeg hvorfor jeg nesten ville dø da jeg gjorde puppene. Det er helt jævlig. Og nei, det er i grunn ikke synd om meg da jeg har valgt dette helt selv. Og det er jeg enig i 🙂 Jeg vil bare advare andre som er inne på samme tanker, for dette er utrolig smertefult. Tenk dere godt om! Og jeg oppfordrer INGEN til å gjøre dette. Virkelig. Ingen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Meg akkurat nå! Super fin og fresh osv… 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg endelig ta på meg noe fint, og dra ut av villaen litt. Hodet mitt behøver frisk luft og litt andre omgivelser. Vi blir kjørt til et stort kjøpesenter aldeles straks, og der har jeg planer om å snope meg noe fint… Hihi! Ha en fin søndag, fininger. 


Ps! Jeg har stengt kommentarfeltet på dette innlegget, da jeg ikke ønsker å lese hat og “kritikk” nå rett etter operasjon. Til dere som ønsker meg god bedring; tusen takk! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg