Jeg begynte å gråte

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har litt vel mange ønsker og krav disse dager, og jeg må nok være en av de verste pasientene. Jeg tåler virkelig ingen smerte og er generelt veldig pingle når det kommer til å ha det vondt. Jeg hadde så sinnsykt lyst på noe søtt, og spurte Pierre om ikke han kunne stikke opp å finne noe godt. Istedenfor fikk han dem til å kjøre han til et bakeri hvor han kjøpte en stor sjokoladekake (min favoritt) til meg. Jeg mener… Hvor sinnsykt god er ikke gutten min? Jeg begynte å gråte da han kom inn døra her. Det der viser virkelig kjærlighet – at han anstrenger seg så mye bare for å gjøre meg glad varmer hjertet mitt noe enormt. Jeg føler meg så heldig som har en mann som tar så godt vare på meg og gjør alt for å se meg smile. Jeg elsker deg, Pierre.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er jeg meget fornøyd med andre ord, og skal kose meg med både kake, cola og godis. Nommis! Ha en fin søndag videre, fininger. Kanskje dere har en litt sunnere kveld enn meg? Hihi!

32 kommentarer
    1. Herregud første kommentaren som kommer inn er noe frekt og negativt! Jeez…
      Kos deg med kake Isabel, man skal da for svarte få unne seg noe godt selvom man har ønske om en bra kropp!! Dette kommer fra en som driver med fitness og likevell spiser godis og sjokolade kake 💗💗

    2. Wow, så ufattelig snill og god kjæreste han er. Det der så bare helt sinnsykt godt ut! Kjempe misunnelig 🙁 har kjempe lyst på små godt, det koster 6,90 (69kr kiloen) for små godt på Rema – men søndag…
      Kos dere masse videre og god bedring vakre Bella <3 suss og klem

    3. Herlighet så god Pierre er!! Kjempe misunnelig på hvor “romantisk” han er som kjøpe ei så god kaka til jentå si. God bedring Bella, du fortjene det besta og ikke minst å ha det godt med deg selv. Kos dokke max! Klem

    4. Er så enig med hun nest øverst, hva er det med folk! Kan de sinnsyke haterene bare holde kjeften igjen!? Skjerp dere! Virkelig! Isabel er faktisk bare et menneske hun også og hun føler de samme følelsene som deg! Så hvis du som skriver så negativt er stolt av deg selv, så er det ikke sikker samvittigheten din er det eller mora di er det! Det er lov å bruke hue, skjønner du…
      Tilabke til deg fineste Bella <3 Så god han er, han må jo få diplom for å være verdens beste kjæreste! Skjønner godt tårene kom, for hvem hadde vell ikke blitt rørt av det etter å ha gått igjennom så mye vondt som du har i de siste dagene. Mener virkelig ikke bare operasjonen og de smertene, mener også de smertene som haterene dine påfører deg i kommentarfeltet ditt. De skulle skamme seg! Uansett, for fortjener å kose deg!<3 Så nyt kaken og kos deg masse! Og sett deg inn i armene til din herlige kjæreste og nyt det faktum at det er masse kjærlighet rundt deg, selv om det alltid er noen som ikke klarer å holde de frekke fingertuppene unna tastaturet ^^ Husk det at det er mange som liker deg og digger deg for den du er <3 Love og klem til deg fineste Bella <3

    5. OMG!! Den kaken så jo bare helt fantastisk god ut 😀 Nå er det viktig at du bare fokuserer på deg selv og de du er glad i, utelukk resten av de som ikke gjør deg noe godt, vet det er vanskelig når media er sååå stort, men du er en så utrolig ærlig og vakker kvinne som fortjener så mye mer ros enn hat! Jeg heier på deg Isabell, stå på og kos deg så mye du kan de siste dagene i Istanbul <3

    6. Ble overasket over at det var nesa som ble operert ,siden du gnålte om at ræva skulle fikses på ,du skal sikkert ta det også snart

    7. når jeg opererte nesen spiste jeg nesten ikke noen ting på 1uke for smaksløkene var borte og smertene tok overhånd! men bra du har kommet deg påpass fort👌🏻 snille pierre! godbedring😊

    8. Hei!
      Hva tenker du om at Sophie Elise hinter til deg om at du bruker operasjonen din for å få klikk og oppmerksomhet (hun skriver “Men det er en ting å være ærlig, noe annet er å bruke plastisk kirurgi som en måte å få oppmerksomhet”. i dette innlegget:
      http://sophieelise.blogg.no/1456761341_du_som_leser_har_makt.html
      Og så LYVER hun om at hun er med en venninne i Istanbul som støtte når venninnen skal operere, men svarer at hun selv ikke skal gjøre det:
      http://sophieelise.blogg.no/1457031176_svar_p_ofte_stilte_sp.html
      Vel, venninnen hennes ble operert for over to uker siden, det ligger bildebevis på venninnens Instagram og på Instagramen til comfortzonesurgery som viser at venninnen ble operert for over to uker siden, ikke da Sophie Elise dro ned. Det henger jo ikke på greip å dra ned over en uke etter at venninnen ble operert, det er da ikke da hun trenger støtte???
      Jeg tipper at hun dro ned for å operere selv, og man ser på bilder hun har lagt ut at hun har noe hvitt og rundt under jumpsuiten (brazilian butt lift?)
      I tillegg har hun, mens hun var i Istanbul, lagt ut en reklameinnlegg hvor hun tilfeldigvis nevner at hun har trent så mye rumpeøvelser hjemme og er så fornøyd (så det skal være mer sannsynlig at hun har fått større rumpe?)
      Og så skrev hun først at hun og venninnen bodde på Air bnb, som var en ren løgn, de bodde i pasientvillaen (samme sted som deg?).
      Hun har tydeligvis ingen problemer med å lyve rett ut til leserne sine, jeg har mistet all respekt for henne!
      Håper hun ikke slipper unna med å henge ut deg! Du er ihvertfall ærlig om hva du gjør, mens hun dekker seg bak “å støtte en venninnne”.

    9. Først og fremst så vil jeg bare si at jeg elsker bloggen din. Du minner meg veldig om meg selv. Jeg er 94’er og har også mye jeg vil fikse på mitt utseendet. Jeg startet med å fylle leppene, nå vil jeg ta kinnbeina, og jeg vil faktisk også operere nesa og rumpa! Hehe! Jeg kunne også tenkt meg silikon selv om ikke puppene mine er så små, så jeg føler absolutt med deg. Du er deg selv og det gjør bloggen din interessant. Ikke la andre rakke ned på deg, kjære, for du er en kjempe søt jente (utifra det jeg har fått inntrykk av på bloggen). Føler liksom jeg kjenner deg. Vi hadde nok hadde det fett sammen for du er som meg! Fiks på AKURATT det DU VIL! Er du ikke fornøyd med noe med deg selv, så bruk pengene du jobber for på deg selv! Jeg hadde dårlige tanker om folk som fikset på seg, men var selv ikke fornøyd med meg selv. Når jeg først prøvde Juvedérm så tenkte jeg, hva er så farlig med det her? Det er din kropp for faen. Folk har fordommer om absolutt ALT her i verden! Stå på! Digger deg!! <3

    10. Nydelige Isabel, du fortjener alt i verden. Jeg er så glad for at Pierre tar så godt vare på deg. Søtt at han kjøpte ei hel kake! <3

    11. Herregud så skjønt❤️ Verdens beste kjæreste kan du godt si!
      Utrolig glad for at du tør å være så åpen om alt dette andre også, blir utrolig inspirert av å se deg og alt du har oppnådd <44

    12. Altså ble selv rørt, jeg bli bare så lei av folk og annonyme skal drive og hjemme seg bak skjermen og si masse tull Idabel og Pieere!! La de leve la dem gjøre som dem vil, syns dere skal passe på dere selv og ikke bry dere hva andre gjør! i følge meg er det et perfekt par og utrolig søte sammen! “TA VARE”❤️ i hvertfall Isabel det Pierre gjorde var utrolig søtt og nydelig❤️ Dere er pefekte har jeg sagt siden PH❤️

    13. “En gang utro, alltid utro” er det så altfor mange som sier. Jeg er absolutt imot utroskap, men alle kan gjøre feil, og det gjør deg bare menneskelig. Pierre har gjort sine feil tidligere, men vet du hva? Jeg tror faktisk det er mulig å forandre seg dersom man møter den “rette”, og jeg er overbevist om at Pierre har funnet den jenta han anser som den rette. Det må være ufattelig slitsom for deg at jenter drar opp fortiden, hva han gjorde mot Martine osv, for har andre egentlig noe med det? Nei. Jeg synes du takler hele situasjonen kjempebra!
      Du og Pierre virker ordentlig forelsket, og jeg unner dere virkelig alt godt fremover! Du har en god og støttende kjæreste, Isabel, men det har han også. Stå på og ikke la deg knekke av “haters”. Du er bra nok som du er, og selv om du føler du trenger å fikse på utseende så er det DITT valg og ingen andre sitt. Jeg heier på deg, jeg! Masse god bedring og nyt sjokoladekaken! <3 God klem

    14. Er du så lett påvirkelig at det er bare å kritisere ting på deg så opererer du det? virker sånn.

    15. Masse god bedring til deg <3 Forstår ikke at du vil utsette deg for unødig operasjon og smerte, syns du var nydelig fra før. Men det er din kropp og ditt valg, selvsagt 🙂
      Godt å høre at du blir tatt vare på av familie og kjæreste, det er viktig 🙂
      Lurte også på hvorfor du operer i Istanbul og ikke Norge? Kan hende du har skrevet om det, at jeg bare ikke har fått det med meg:-)

    16. Jeg har også opperert nesa får å få den rett,men det var pga puste problemer og ikke bare fort å se penere ut. Jeg fikk platen inni nesa og ikke uten på som du hadde Det var ekkelt den første uken og jeg spiste veldig lite. Så god bedring det tar nok litt tid for deg også :)Må du skylle nesa med saltvann ?? Det måtte jeg. God bedring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg