Uken som gikk…

Ukens craving: Appelsiner! Og sjokolade! Jeg har hatt heeelt dilla på frukt denne uken, men spesielt appelsiner. Appelsinene her i Tyrkia smaker bedre enn Napoleonskake (og det er ingenting som er bedre enn det!!). Haha, bra sammenligning… Men dere skjønner hva jeg mener! I hope. Haha.

Ukens tanke: Jeg vil bli flinkere til å tilbringe tid med småsøskna mine. De betyr virkelig hele verden for meg, og at de plutselig begynner å bli så store skremmer meg… Jeg trodde at lillesøsteren min gikk i tredje klasse, men hun går i fjerde. Da skjønner jeg at jeg ikke har vært helt til stedet, og det gjør meg trist. Familie er viktig, og det skal jeg se til å prioritere mer fremover! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Ukens opptur: Det må være å endelig ha gjennomført neseoperasjonen. Dette har jeg ønsket meg i rundt 7 år, og jeg har virkelig slitet masse med den opp gjennom årene. Det at jeg endelig hadde mulighet til å endre på noe som har plaget meg i så lang tid er ganske stort for meg.

Ukens nedtur: Smertene. Definitivt. Det at jeg har måttet være sengeliggende og kjedet meg halv i hjel. Det må være en av de kjedeligste ukene i hele mitt liv, for å være helt ærlig. Haha.

Ukens person: Her må jeg si to stk; Pierre og mamma. Pierre har vært helt ubeskrivelig disse dagene og tatt SÅ godt vare på meg. Mamma har fikset til og ordnet alt med leiligheten min slik at alt er perfekt når jeg kommer hjem. Hun tilrettelegger alltid så bra for meg, og vil alltid at jeg skal stresse minst mulig. Verdens beste!

Ukens leser: Jeg har to stk som alltid (og da mener jeg alltid) legger igjen fine kommentarer på bloggen min. Uansett hvilket innlegg det er snakk om, tikker det varme og gode kommentarer fra disse to. Amalie og Fillippa <3 Dere aner ikke hvor glad jeg blir over å lese deres fine ord til meg hver eneste dag! Tusen takk!

Ukens bilde:OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min fine. Bilde fra flyturen til Istanbul, og på turen hadde vi skikkelig deep-talk mens jeg lå i fanget hans. <3

27 kommentarer
    1. Så bra oppsummert, Bella <3 Håper du får en enda bedre uke nå denne uken <3 Love & klem!
      BTW: Hyggelig å bli nevnt i ditt innlegg, betyr så mye når du bryr deg om de som virkelig bryr seg om deg <3 <3 Ønsker deg en fin dag, vakreste Bella <3 Og du? Hilse din verdens beste! 😀

    2. Så fint innlegg Isabell, du er superflink og imponserende sterk! Stå på videre, vær deg selv og ikke hør på alle som prøver å dra deg ned 🙂 Ditt liv, dine valg! Ha en fin dag videre 🙂

    3. Du hadde jo så fin og smal nese!:)
      Jeg forstår ikke hvorfor du valgte operere den .. Jeg fatter det bare ikke.
      Du og din lillesøster er vel ganske like og jeg synes hun ser supersøt ut , synes ikke du ?:) Og du er jo så lik henne , hvorfor forandre seg slik og ta bort flotte karaktertrekk i ansiktet.
      Nå blir du jo bare ” lik alle andre” eller en kopi. Skjønner ikke hva som er så fantastisk ved det.
      Og er du ikke redd for og bli avhengi av oprasjoner ?
      Håper ikke du forandrer mer på ansiktet ditt hvertfall 🙂

    4. Hei Isabell
      Jeg lurte på en ting og håper du vil svare!
      Jeg har ingenting imot kosmetisk kirurgi. Du er en offentlig person og uansett hva du gjør er det din sak og folk som anklager bloggere for å være dårlig forbilde burde få foreldrekontroll på PCen! Men spørsmålet er hvorfor dro du til utlandet for å ta begge operasjonene? Du sier selv det koster nokså likt.. Så jeg forstår ikke helt grunnen til at du ikke tar det her i Norge der man for en “livsgaranti”. Hvis det for kapsler seg må du nesten betale like mye som du først gjorde om du vil fikse det her eller så må du vel reise til Thailand igjen om du har fått en garanti der. Så jeg lurer på hvorfor ikke her?
      Hilsen Sara:-))

    5. Det er trist å se hvor mye hat du får Isabel. Mennesker er slemme og sjalu, og det er helt utrolig hva folk kan skrive når de gjemmer seg bak en skjerm. Ikke bry deg om disse kommentarene! Du er ufattelig vakker – det skal du vite, og jeg er sikker på at du er like vakker på innsiden! God klem <3

    6. Du er så herlig Isabel! Ser det på måten du skriver og er på at du er en utrolig kjærlig person og passer godt på dine nærmeste <3 Det er en super egenskap som det ikke er mange som har, stå på! Du er i mine øyne perfekt uansett hva du gjør, du er et stort forbilde for meg!! Tusen takk for at du er så åpen, har lyst til å operere jeg også og det er supert at du informerer så mye. Det gir en følelse av trygghet. TUSEN TAKK FOR AT DU ER DU! <3
      Hilsen jente, 16 år

    7. Åh så hyggelig at du setter pris på kommentarene mine! Nå ble jeg glad 😄😄
      Fortsett med slike innlegg som oppsummerer uken. Det er gøy!
      Ha en super dag videre vakre Bella <3

    8. Veldig bra innlegg 😀 håper det går bedre med deg nå og ikke bry deg om de som skriver stygge kommentarer til deg. Stå på videre med bloggen 🙂 Kos deg resten av dagen.

    9. Til Maria over her:
      Selv om du ikke fatter det er det jo overhodet ikke uforståelig hvorfor hun gjorde det. Har selv tatt neseoperasjon på grunn av høy neserygg. Slet i mange år med selvtilliten på grunn av det, og prøvde å unngå at folk så meg i profil, ville ikke bli tatt bilde av osv. Derfor ble det operasjon på 18 års dagen min. Er nå et par år siden og er så fornøyd. Hele ansiktet ble faktisk 10 gang finere, om jeg skal få si det selv. Nesen sitter midt i ansiktet, og er ikke den beste plassen å ha “karaktertrekk” og være annerledes for å si det slik. Prøv nå å se for deg selv, om du hadde noe du hatet midt i ansiktet, som du hadde mulighet å gjøre noe med, selvfølgelig hadde du gjort det.
      Operasjoner er faktisk ikke så uvanlig. Herregud.
      God bedring Isabel:) Resultatet vil være verdt all smerten!

    10. Kan ikke fatte at du opererte nesa. Du hadde en så fin nese som virkelig kledde deg! Synd at du forandra det.
      Og husk at du er perfekt som du er! Ikke la andre styre deg kjære Isabel. Håper du leser dette oh skjønner at du er sinnsykt pen😍

    11. Maria:
      Hvis du selv ikke sliter med en del av utseende eller kroppen, så er du heldig. Isabel skriver at dette har vært et problem for henne siden hun var liten. At du ikke forstår hvorfor hun ville operere seg, greit det.. Kanskje du forstår bedre hvis du forstår at å ha en del av kroppen som man selv synes er stygt og føler alle andre tenker det samme (snakker av erfaring) så er det en befrielse å endelig kunne endre på det og å føle seg trygg i egen kropp.
      Jeg har selv komplekser med nesen min og jeg kan bare tenke meg hvor bra du må ha det nå etter å endelig kunne gjøre noe med det. Håper du har det bra, Isabel 🙂

    12. du bryr deg tydeligvis enormot om småsøskene dine likevel velger du å opperere bort trekk som mest sannsynelig finnes hos dem også.. jaja kjør på;)

    13. Hei Isabell , jeg lurte på om du vær så snill kunne si pris og hvilken klinikk og lege sol gjorde operasjonen din? Jeg var selv i Istanbul og tok brystreduksjon for mange år siden og kunne godt tenke meg å dra tilbake og fikse nesen, det har vært et ønske i fryktelig mange år.. Håper virkelig du svarer. Hadde vært så utrolig snilt av deg 🙂
      Håper du blir fornøyd med nesen din og riktig god bedring 🙂

    14. Christina og M : Nei , jeg forstår det virkelig ikke da Isabell er såpass flott og fin.
      Jeg kunne forstått det om hun hadde hatt en stor fremtredende nese som overhodet ikke hadde passet resten av ansiktet hennes .. Men det er jo ikke tilfelle , dama er jo kjempe fin. Jeg synes det er rart att man skal ha komplekser for en smal , søt og normal nese over flere år .. Det sier vel kanskje litt om samfunnet og hvilke press det er når en over gjennomsnittet flott jente legger seg under kniven.
      Det er noe helt annet om man eks. nesten ikke har pupper og så opererer litt større, eller om man har en ekstremt fremtredende og stor nese og ønsker fixe på den ., jeg reagerer bare siden Isabell er flott og fin. Men for all del hennes kropp , men utviklingen i samfunnet er absolutt ikke bra.
      Og jeg synes Isabell var finest som hun var 🙂

    15. Maria:
      Vel, nå er jo ikke din mening den eneste rette. Selv om du syntes hun var pen nok før, har det dessverre lite å si for henne. Det er hun som skal leve med seg selv og nesen, og om hun har komplekser og sliter med den så hvorfor ikke operere. Det er ganske klart at du har lite forståelse og innlevelse når du har større forståelse for å ta silikon. Puppene sitter ikke midt i ansiktet og du må ikke flashe dem hvor enn du går.
      Det er ikke noe i veien for å ta silikon heller da, om man har pupper man ikke liker, og det er ikke sånn at det bare er greit om man har små pupper, selv om du synes det. Kanskje liker man ikke formen, kanskje er de tuberkuløse etc.
      Som sagt så har jeg forståelse for at hun opererte nesa, da jeg hadde ganske lik som henne før jeg opererte også. Høy neserygg er faktisk framtredende jo, det er ikke noe flertallet har. Tror ikke det er “samfunnet” som presser henne under kniven, da dette har vært et kompleks i mange år.
      Det er faktisk bare å se rundt seg hvor som helst, og du er mest sannsynlig den eneste i et rom med 30 stk som har høy neserygg. Slik var det hvertfall hos meg.
      Men er ellers enig om at utviklingen i samfunnet ikke er bra, men som enkeltpersoner er det ikke lett å gå “imot” samfunnet og ikke bry seg. Det er de færreste som er såpass sikre på seg selv at de ikke bryr seg.

    16. M :
      Selvsagt er ikke min mening den eneste rette , det har jeg vel heller aldri påstått. Jeg ytret bare min mening blant mange andre. Og att jeg sier att dama er fin nok som hun er , ingenting negativt ved det vel , tvert imot !’
      For mitt vedkommende må jenta opperere hele seg fra topp til tå. Jeg synes bare det er rart når over gjennomsnittet FLOTTE jenter velger og legge seg under kniven. Jeg synes også det er synd att veldig mange ser ut til og ønske skandinaviske trekk. Det er så masse flotte mennesker rundt om i verden , trist om vi alle skal ønske og være like .. Men ,men.
      Og nei .. Jeg har ikke større forståelse for og ta silikon .. Jeg sier att om man har veldig stor nese så skjønner jeg att man kanskje ønsker operere eller om man eks. har veldig små pupper så skjønner jeg også ønsket om oprasjon.
      Men nå har nå engang Isabell valgt og fixe på nesen , så da er det jo bare og ønske henne lykke til videre og håpe att hun blir fornøyd med resultatet 🙂

    17. Hei!!:)
      Ser at det tikker inn flere som lurer på hvilken klinikk osv. Forstår om du ikkje ønsker å lage et innlegg om det pga at det sikkert er mangen som kommer til å syns at det er feil. Men jeg tenker at det er mangen som leser bloggen din som har ønsket å gjøre dette og at det bare er bra om du kan anbefale en plass som er bra? Er jo skummelt å reise langt vekk for å gjøre noe sånt, men om vi vet at det er en seriøs klinikk så vet vi at det er trygt!
      Mvh ei som også har ønsket å gjøre dette i mange år(og har IKKE blirt påvirket av deg som blogger) hehe:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg