Kjære PH-deltakere

Kjære fellow “kollegaer”. Forvent dere mye de neste par månedene. Jeg skulle ønske noen kunne gi meg en liten pekepinn og kanskje litt tips og råd etter deltakelsen. Så – dette året tar jeg det ansvaret på min kappe! 


 

get ready for all of this

“Venner”. Folk du ikke har pratet med siden ungdomsskolen tar plutselig kontakt for “nå var det lenge siden”.. Eeeeller så er hun/han bare en jævla pr-kåt jævel som vil bli din “venn” – for nå er du på tv! Hold deg unna disse. Jeg har opplevd dette en hel del, og det er så sinnsykt pinlig. Pinlig av dem, altså.

Sponsorer. Du vil få “sponsorer”. Mange. Men please kjære deltagere – ikke vær naive og ikke vær dumme. Velg med omhu! Ikke takk ja “bare for at”. Husk at du hjelper den du promoterer for en hel del, og da skal du virkelig like det du reklamerer for også. 

Blogg. Start gjerne en blogg! Seerne elsker det. MEN! Ikke start en blogg som kun er basert på PH. Blogg om annet også! Det er slik man bygger opp en god PH-blogg. På den måten vil følgerne dine fortsatt finne deg interessant etter programmet også.

Hat. Jævlig masse hat. Og dømmende folk. For gud skyld, gå ikke inn på kvinneguiden og les om dere selv. Dette gjorde samtlige av oss, og folk er så forbanna jævlige og ekle. Der har jeg ikke klikket meg inn siden April i fjor, da episodene fortsatt ble sendt på TV. Jeg lover deg at du ikke får noe godt utav det, men en ting kan jeg garantere – du vil bli lei deg.

Selfies! Get ready for makeup selv om du bare skal en tur på butikken. Folk vil ta bilder med dere overalt, og da er det ikke så gøy om man ikke føler seg fresh. Haha. Og det er dessuten super hyggelig å treffe de som kommer frem til en, også. De er super søte!

Fans. Jenter og gutter kommer til å forgude dere, og ja… Episodene blir deres liv. Vis dem like mye kjærlighet som de viser deg!

Drama i kommentarfeltet. Etter hver episode vil deres instagram koke over med kommenater angående hendelser i episoden. Hadde du sex? Ja, da vil du blo kalt hore ca 7688 ganger i kommentarfeltet ditt.

Eventer. Dere vil bli booket til events. Det er super gøy!

Vgtv Panelet. De er meget kjent for å gjøre narr av og håne PH-deltagere. Har du ikke lyst til å bli latterliggjort? Takk nei til intervjuer med dem. Jeg og flere fra vår sesong angrer på at vi har stilt opp hos dem for å så se episoden og føle oss trampet på.

Update, update, update! Oppdater instagrammene deres ofte. Deres følgere følger nøye med på dere og blir i ekstase når du poster noe nytt!

*Holder puten foran ansiktet*. Du kommer til å bli flau over deg selv når du ser deg på skjermen. Men vet dere hva? Drit i det! Det er en episode, – og det blir fort glemt. Selv om man gjerne går å gruer seg til det sendes på tv, er det ikke lenge folk tenker over det. Og om du stresser veldig mye med noe? Spør produksjonen om å få se episoden på forhånd. Det fikk jeg med min utsjekk da jeg var dritflau over hvordan jeg reagerte. Haha. Det er betryggende, for man tenker gjerne at alt har blitt tatt med, men husk at mesteparten blir klippet bort.

Byturer. Er man ute på byen er plutselig folk på vår egen alder ikke så “flaue” lenger, og kommer frem til dere. De fleste er jævlig nedlatende, men det er også super søte folk som bare vil være hyggelige. Bare pass på å vær på radaren, hehe.

Festing. De neste tre månedene blir det masse festing på dere. Bli med på alt! Det er denne tiden etter innspilling som er den gøyeste! Nyt det! Men husk å tren innimellom også, for alkoholen… Den legger seg! Hehe.

Shame. Din hjemby vil være flau over at du er fra samme by. Nordmenn har så forbanna mye mot Paradise, og de ser på oss som en “skam”. Det vil bli en heeel del gossip i hjembyen. Derfor takker jeg gud over at jeg flyttet til Oslo.

Flytt! Bor du i en liten bygd? Flytt! Helt seriøst. Flytt til Oslo. Det er her mulighetene ligger og det er her man kan bygge videre på det.

“HVA?”. Dere kommer til å sitte som spørsmålstegn etter episodene. Hele handlingene kommer ikke til å bli tatt med, og ting klippes i hytt og gevær. Det er ikke alltid man kjenner igjen storyen, liksom. Haha. Ganske kjipt i enkelte situasjoner, men slik er det med TV-produksjon. Det går gjerne på enkeltes bekostning til tider, og det er ikke cool.

19 kommentarer
    1. Kommer khristian renee i år også ??? da hadde jeg dødd av lattar haha. er spent på om det dukker om noen kjente fjes 🙂

    2. Du ruler både PH, Oslo, Stavanger og gud måtte vite hvilken plass. Du er RÅ! Elsker at du byr sånn på deg selv! Også er det jo gøy med slike PH innlegg i ny og ne nå når det nærmer seg ny sesong 😀

    3. Du virker som en så godhjertet og ærlig person du, Isabel. “Start en blogg.” Vanligvis ville tidligere PH-deltakere følt konkurranse med nye deltakere på bloggfronten, men tydeligvis ikke du. Fine deg 🙂 liker både deg og bloggen din bare bedre og bedre. Føler jeg har blitt litt kjent med deg gjennom bloggen. God helg

    4. Elsker å lese bloggen din!<3 jeg liker seff best ph-innleggene men leser og de fleste andre innleggene dine:) heiet på deg hele veien når du var med i ph<3 synes kles stilen din er nydelig!! Noen tips til hvor jeg kan kjøpe/bestille til en grei/billig penge?<3

    5. Du skal ha respekt for innleggene dine. Ikke bare oppdaterer du tre ganger daglig, du har godt innhold i alle tre. Det skal veldig mye arbeid til. Slike innlegg er også ganske morsomme da vi som står utenfor Paradise verden får med oss et innblikk. Du er ganske kreativ, og selvsagt vakker. Du er en av toppbloggerne som har fortjent deg opp dit. Jeg vet selv at noen tror det kan være “enkelt” å få 30 000 klikk på et innlegg, men det mange kanskje ikke vet er at det starter på null dagen etter: og da må samme arbeidet og innsatsen til igjen: dag inn og dag ut. Det er akkurat her du gjør en fantastisk jobb. Du gir leserne en spesiell form for vennskap, da de fleste føler seg kjent med deg, som om du skulle vært en venninne.Du gjør en fantastisk jobb 🙂

    6. Da du begynte med blogg etter ph var det kun om ph. ALT var om ph. Men nå når det er glemt bort elsker jeg bloggen din. Du er kjempe flink til å oppdatere og det liker jeg

    7. Mhm! Du skrev BARE om PH på bloggen din første tiden og skal folk virkelgi ta PH tips fra deg? Du vant ikke?!

    8. Oi! Jøss… Du er virkelig superstolt over å ha vert med på paradise ass! Please, let it go… det er så punlig når det største du har oppnådd i livet ditt er å være en avdanka deltaker av det mest hjernedøde programmet i historien. Altså, jeg sier ikke at man trenger å være talentløs bare fordi man er med på paradise, men alle vet hvor idiotisk man blir fremstilt der, så jeg skjønner ikke hvorfor folk er så dumme at de frivillig driter seg ut på riksdekkende tv? For å vinne en liten slant med lommepenger? Du kan kalle seerne så fordomsfull du bare vil lille venn, men når noen stiller opp på tv å provoserer med vilje, kan man ikke innta en offerrolle senere å synes synd i seg selv, det blir for dumt! Å hvis du ikke skjønner det, ja da er du vell bare en hjernedød, avdanka paradise hotel deltaker 🙂 just sayin

    9. Du trenger vel ikke akkuratt å snakke så ned om Panelet? Ser ikke at de har latterliggjort deg på noen måte. Det eneste de har gjort er å fortelle sannheten om hva PH deltagere driver med. Panelet er bra TV og det er ment å være morsomt på akkuratt samme måte som PH er gjennom redigeringen sin. 🙂 håper du revurderer det du har skrevet om dem 🙂 ellers et morsomt innlegg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg