Det er på tide!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Morning babes!

Hodet mitt banker litt mer enn vanlig i dag, i går ble det litt for mye vin på denne frøkna. Et glass blir alltid til to (les: seks). Jeg hadde en super hyggelig kveld! Det var litt action også, for doen ble tetta. Haha, er det mulig. Rørlegger, anyone?! 

I dag skal jeg fikse neglene mine igjen. Back at it! Jeg har ikke fikset dem på en stund nå, for jeg synes det er så stress med lange negler når jeg skal ta av og på linser. Føler jeg kutter opp hele pupillen hver gang. MEN! Nå er det på tide og føle seg litt fin igjen, så da kjører vi på!

Forresten! Jeg vil takke for alle fine kommentarer på innlegget i går. Jeg må innrømme at jeg hadde gruet meg litt til å dele de første bildene da jeg selv synes det er veldig uvant, og dessuten vet jeg jo hvor frekke enkelte kan være. Jeg fikk masse fin, positiv feedback og det ble jeg sååå glad for! ♥

Annet enn det… Ja, jeg har ikke så mye mer å meddele. Ha en super søndag! Klem.

55 kommentarer
    1. Nye nesen din er liten og vakker. De som hater og sier gamle nesen din var bedre er bare misunnelig på deg. Og vil at du skal angre og ikke være glad. Ikke la dem påvirke deg. Fiks neglene dine and slaaaay girl!

    2. Kan du legge ut før og etter bilder av nesen din?❤️Elsker bloggen din!forresten,når skal du ta rumpeløftet?

    3. Hjelp!! hvordan tar du av og på linser med lange negler? haha får det ikke til og har så lyst på lange, fine negler:(

    4. Den nye nesen din er sååå fin❤️
      Elsker hvordan du er så snill mot leserne dine😘😘
      Ha en fin helg videre😀 Klem meg💖💖

    5. Vakker nese!
      Jeg lurer, siden du er så åpen og ærlig på bloggen din, kommer du noen gang til å skrive innlegg om hva du mener om politikk, hvilken side du står ved innenfor den norske politikken og eventuelt hva du stemmer osv? tror det hadde vært et kjempeinnteresant innlegg😄 du har en så fin blogg, og skriver så bra!

    6. Finaste, godaste Isabell <3 Du e såå fin! Eg skjønna ikkje at folk orka å skrive stygge kommentara til deg, at dei orka å bruke tid på det! Ikkje bry deg om det, fordi det e ikkje sant det dei skrive! Dei e berre sjalu på deg, fordi du e så fin og god som du e, og at du har råd til å gjer akkurat som du vil. Skulle ønske eg va så fin som deg!! då hadde livet vert perfekt! Det virka ut som du har en så sjukt fin personlighet. Skulle ønske eg kunne ha snakka litt med deg om ting, fordi vi e så like på masse <3 men eg veit du har dårlig tid, og det e mange som skrive til deg :* eg digga deg for den du e!! Forsett sånn, og ikkje bry deg om ka andre seie<3 ver deg sjøl! I fucking love you
      Håpa du ser denne kommentaren og at den gjer dagen din litt bedre fina

    7. Hei! Har du noen tips når en skal bruke linser? Føler alltid at jeg ikke greier å ha mine på mer enn noen timer før øynene blir helt tørre. Blir alltid en kombo av linsebruk og briller i løpet av en dag. Er det noe jeg kan gjøre for at jeg skal greie å bruke de lengere? Klem.

    8. Nesa di er nesten helt lik som før, så den er fortsatt kjempefin! Tror du at du kan lage spørsmålsrunde og svare video?

    9. “Hvor frekke enkelte kan være” jeg forstår at mye er sårende osv. Men du må også huske på at ingen kommer noen vei hvis alt de får er ros.. Det skal selvfølgelig være konstruktivt, men kanskje en noe misslykket neseopersjon får deg til å styre unna en ny operasjon. For du er fin, sånn du ble født!

    10. Hei, jeg ble først litt sjokka når jeg så du hadde operert deg. Men etter å ha sett litt på nett og sånn så er det så værst resultatl. Med tanke på hvordan nesa di var før og hvordan den er nå så er det slik de gjør det. Bare se på Blake Lively osv. på google.
      Tror bare mange får sjokk når de ser hvor mye en nese kan endre utseendet men du er pen nå – men du var pen før operasjonen også! Ikke ta til deg all dritt. Tror ikke folk skjønner hvor mye det kan ødelegge..Litt ironisk da de selv kan være med på å bidra til at du faktisk vil endre ting. Du er god nok akkurat slik du er – med ‘ny’ nese også!
      Kan ikke du og Pierre begynne å lage videoblogg? Det hadde vært så kult. Sånn hver uke eller annenhver eller noe sånt:)
      Håper du er fornøyd og kommer deg OK etter operasjonen og at du lever livet slik du selv vil leve det.

    11. jeg syns det var veldig uvandt med den nye nesa di, men til mer bilder jeg ser jo bedre blir den👌🏼
      du er nydelig uansett isabell, iloveu!

    12. Fineste Isabel!!❤️ Masse god bedring! Digge bloggen din👊🏼 Er så glad for at du og Pierre er sammen!!!

    13. Oi nå så nesen mye bedre ut 😊men synes du var sååå fin som du var 🙂 men er fortsatt stor fan av deg 🙂 leser bloggen din daglig <3

    14. Hadde vært fint med før og etter bilde 😊
      Nesen din er fin den 😊 viktig at man kan ha det bra med seg selv. Så stå på 😊 👍

    15. så vakker!
      Ble litt skremt av de første bildene av nesen, men nå så den utrolig pen ut. Vurderer operasjon selv…
      Ikke hør på haters, gjør det du vil i ditt eget liv.
      Det ble utrolig fint 🙂

    16. Jeg håper ikke du tar deg nær av all dritten folk skriver til deg fordi de er bare kjempe misunnelige på hvor vakker du er! Folk hater alt de ikke har selv og vil bare få deg til å føle deg mislykket-FORDI DE ER MISLYKKET! du er ung,vakker,suksessrik,er rik,berømt og har mannen de helst skulle hatt selv så ikke bry deg om disse idiotene som skriver så mye stygt til deg,de er bare misunnelige!

    17. Hei!
      Tror dette er første gang jeg kommenterer på bloggen din.
      Vil først og fremst bare si at du er en utrolig nydelig jente – det synes jeg du var før operasjonene dine også.
      Er uvandt å se på nesen din nå vs hvordan den var før – men som alt annet er jo det en vanesak! Nesen ble hvertfall kjempefin 🙂
      Samtidig må du også huske på (selv om jeg FORSTÅR at det kan være tøft), at samtlige som skriver nedlatende og stygge kommentarer, er sjalu. Klisje? Ja. Men det er fakta.
      Take care!! PS: FOR en god kjæreste Pierre er mot deg!!!!
      <3

    18. Hei 🙂
      Jeg har lest om neseoperason da jeg vurderer dette selv. Ønsker å gjøre det i Teheran da de er superflinke der, men på alle klinikkene står det man må gå med en liten teipbit over nesen i rundt 3 måneder. Ser du ikke gjør det. Er det ikke nødvendig? Har sett du ikke ønsker å svare så mye ang operasjon fordi du ikke vil reklamere, men hadde blitt så glad om du kunne svart på dette 🙂

    19. Du er vakker kjære Isabell! Unner deg virkelig all suksess, kjærlighet og godhet videre i livet! Det er mange der ute som kommer til å hakke ned på deg, og mange av disse hadde gjort akkurat det samme som du hvis de hadde mulighet! Ikke glem det! Eneste måten de klarer å formulere seg på er å dessverre sende hatefulle ytringer. Ikke bry deg! At the END of the day; hvem ler høyest ?

    20. Må bare få si at utrolig fint resultatet ble med nesen:) selv har kunnet tenke meg å operere nesen, men er så pinglete når det gjelder operasjon. Ha en fin søndag 🙂

    21. Hei! Kunne du lagt ut navn og eventuelt link til nettside til de som gjorde nesen din? Gjør de andre ting enn det? 😊

    22. Først trodde jeg det var nesen din som ikke var fin etter operasjonen men fant etterkvert ut når jeg holdt over munnen din at det er leppene som får den til å se stygg ut. Leppene dine er altfor store i forholdt til nasen, nå som den er blitt mindre. Ro litt ned på restylane og resultatet kommer til å bli mye finere!!:)

    23. Shhhiiit, jeg skal ha en nese operasjon i september men har ikke bestemt meg får hvilket sted ennå, men nå tror jeg faktisk det blir Istanbul altså! Dette ble jo helt fantastisk fantastisk fint!!! :O Du er kjempe heldig 🙂 Og du har all grunn til å være fornøyd nå.

    24. Herremin du er så sinnsykt vakker!
      Du var flott før og, men jeg er enig med deg i at det var lurt å operere nesen. Denne gjorde deg enda finere. Du må være stolt over hvor tøff du er 🙂

    25. Hvorfor si du skal være ærlig om ting , men ikke svare oss som virkelig vil vite hvilken klinikk du oppererte deg på. Syns det er veldig dårlig gjort av deg, og ikke svare oss som støtter valgene dine og leser vær dag .

    26. Hei! For en utrolig fin skjorte! Er det burberry? Hvor har du kjøpt den og vet du om den selges i noen norske nettbutikker? Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg