Om PH-premierefesten igår

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
adlink Topp her


 

Good morning superstars!

For en kveld i går! Det var liv, for og si det sånn. Mange hyggelige deltakere med i år, som virket som noen coole folk. Jeg er selvsagt team Carl Aksel! Det ble en del bobler i glasset, dansing og mingling med både gamle og nye fjes. Vi traff blant annet igjen flere fra produksjonen som vi hadde i fjor. Så koselig! Uten om det ble det intervjuer og hjemom for et antrekks – og ikke minst, skoskifte. Louboutinsa var mildt sagt jævlige og gå med.. De må nok gås inn før jeg tar dem med på bytur igjen, altså. 

Nå, til «the big bomb». Det er mange som trodde at det skulle bli et stort hei og hå på festen igår, da en viss annen deltaker fra vår sesong også tydeligvis skulle dit. For meg er det greiene der old news, og jeg gir ikke hele den situasjonen hverken min energi, eller min tid. Det er som og se hvilken person som helst, som jeg ikke har noe forhold til. Så der fikk dere svaret på det spørsmålet, som tydeligvis var veldig interessant da det ble stilt et par ganger i kommentarfeltet mitt. Hehe!

Jeg er oppe tidlig i dag. Er det bare jeg som ikke har sjangs til å sove lenge når jeg har drukket kvelden før? Jeg våkner alltid super tidlig, selv om jeg ikke er bakfull. Takk gud for at formen faktisk er god i dag, for jeg skal nemlig i et møte straks. Haha, det hadde jo vært cool med bankende hodeverk og kvalme da, ja… Kremt.

25 kommentarer
    1. Louboutins er “kjent” for å være helt jævlige. Jeg har So Kate modellen, og den kan jeg kun bruke et par timer om gangen før smertene sniker seg innpå :/ Veldig synd, for pene – DET er de!
      Spottet jeg forresten en Chanel 2.55 på gårsdagens antrekk? 🙂

    2. hei Isabel!
      lurte på om du kunne ha sånn klessalg igjen.
      btw: du er kjempefin med den nye nesen din og du så smashing ut på premierefesten i går!!
      klem meg<3<3

    3. Synes den nye nesa di ble helt urolig fin – du kledde den kjempegodt!
      Men, du, den lipglossen/leppestiften din… Kan du ikke forelske deg i ny farge? Det ser så rart ut… Synes leppene dine er mye finere uten farge, eller rosa fargen du har i headeren. Til den svarte kjolen du hadde på igår hadde en sexy rødfarge passet mye bedre 🙂

    4. Syntes det er kjempeflott at du har klart å legge dette bak deg! At både du og pierre har klart å holde dere sammen gjennom all denne dritten, krever mye mot og kjærlighet ovenfor hverandre! Hils Pierre!:))

    5. Wow, du er jo faktisk prikk lik Sara Nicole Andersen! Syns også håret passet deg veldig bra, fremhever det nydelige ansiktet ditt.

    6. Hadde selv tenkt til å kjøpe louboutins, men leste på nettet at de fleste angret på kjøpet fordi de er vonde å gå i så droppet det. Synd for de er sååååå fine :((

    7. Flotte bilder.
      Mamma er også slik, at når hun har drukket – så våkner hun tidligere.
      Lykke til på møte! Ha en fin dag <3

    8. Må bare si at du kledde den nye nesen veldig bra! Har alltid syntes at du er pen, men nå ble du helt smashing!😍 Det gjør mye med et ansikt og jeg skjønner godt at du selv er fornøyd! Digger klesstilen din også😌 Du er så skjønn!

    9. Jeg trodde det ville ta 1-2 uker for meg å venne meg
      til den nye nesa di, men overraskende nok har jeg allerede
      blitt vant med den. Ser jævlig bra ut👌🏾👌🏾

    10. I starten, og første innlegget ditt med den nye nesen din må jeg vær ærlig og si at jeg ikke likte den nye nesa i det heletatt. Etter tiden som har godt og innleggene du har postet har jeg blitt mere “vandt” til det og syes det ser myye bedre ut. Jeg sier ikke du ser bedre ut en det du gjorde, absolutt ikke, men du ser kjempepen ut. Jeg bare håper du ikke “normaliserer” plasktisk kirguri.
      Jeg lurer på om du kan legge ut “før og etter” bilde av nesa di?

    11. Guuud , trodde jeg var den eneste som stod opp tidlig etter en bytur. Haha! Er som regel oppe rundt 8-9 hver gang.
      Btw synes nesen din bare blir finere og finere. Var skikkelig uvandt i starten, men nå ser du såå bra ut.

    12. Jeg får heller aldri sovet lenge etter å drukket -.- Tenker alltid “oh hvor godt det skal bli å sove lenge” også står jeg aldri senere opp enn 10 tiden -.- 🙂 haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg