intervjuer og presse

Foto: Rolf Ørjan Hegset


Det har blitt noen intervjuer de siste dagene. Det er slik det fungerer, spesielt om det er noe “stort” som skjer i livet når man er en offentlig person. Dette med plastisk kirurgi har jeg takket nei til å prate om da det jeg vil si om den saken skriver jeg selv her på bloggen. Dessuten er jeg veldig kritisk og påpasselig med hva jeg stiller opp til når det kommer til intervju-situasjoner da enkelte journalister er meget dyktige på å vri og vende på hvert minste ord som kommer ut av munnen min. Det er noe jeg har blitt veldig obs på gjennom tiden, og nå er jeg veldig «vanskelig» å få til å si ja til intervju. 

Jeg elsker denne bloggen av mange grunner. Der i blant nettopp det at jeg kan skrive og svare på alt, og vite at det jeg mener? Det blir formidlet på akkurat den måten jeg ønsker, og det jeg vil få frem, kommer frem. På min egen plattform. Enkelt og greit! 🙂 

Jeg takket ja til to intervjuer i helga, da. Disse syntes jeg var OK og stille opp til, da det ene handlet om nettopp det med presse i Norge. Det andre handlet om tipsene jeg skrev i et tidligere innlegg til de nye PH-deltakerne. Det er ikke noen big deal temaer som jeg trenger å være ekstra påpasselig på. 

Intervjuet med Dagbladet, Kjendis finner du her.

Intervjuet med Journalisten finner du her.

7 kommentarer

Siste innlegg