Jeg er med i et nytt program!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

YEEEY! I dag har jeg vært på innspilling til et nytt program jeg er med i. Super gøy! Dere som har meg på snapchat (isabelSraad) fikk en liten sneakpeak inni mellom slagene. Dette blir bra! Masse humor og latter, jeg kan nesten garantere at dere kommer til å like det. Jeg har ikke lov til å si så mye mer akkurat nå, men så fort jeg får grønt lys skal jeg fortelle dere alt! 🙂 Jeg virkelig elsker å være fremfor kamera og i spotlighten. Alltid like morsomt! Jeg blir mer og mer komfortabel for hver gang, og det er veldig deilig. Da slapper jeg mer av og er meg selv, istedenfor å stresse med alt som hører til. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Secret project! Stay tuned.

9 kommentarer
    1. Hei Isabel! Det kom jo fram på nyhetene idag at Breivik ser på Paradise hotel i fengselet, er ikke det rart at han har sittet og sett på deg? Creepy :O

    2. Ser du får mange negative/ ondskapsfulle komentarer om nesa di på bloggen og instagram. Vil bare si at haters will hate. Du ser fantastisk ut! Ikke la det negative gå innpå deg. Ligg unna kniven nå! Du behøver ikke flere forandringer på kroppen din! Håper du føler deg mer enn fornøyd nå! Kroppen din vil se altfor mislykka ut om du forstørrer rumpa di. Ikke gjør det. Du er 1000 ganger finere uten sminke og alt. Hold deg positiv og jobb med deg deg innvendig å forandre ditt ytre vil ikke hjelpe i lengden. Lykke til søta!

    3. Så gøy! Gleder meg til å se 🙂
      Kunne du laget en sminkevideo snart? Eller kanskje ett innlegg om hva Pierre tenkte når han så deg med den nye nesen for første gang?
      Du ble forresten veldig fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg