Mamma Isabel

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For en fantastisk fin formiddag vi har hatt. Jeg og Pierre har vært foreldre i dag! Nesten hvertfall. Vi endte opp på bowling. Super gøy! Jeg vil ikke anbefale dere jenter med like lange negler som meg å bowle, da. Jeg holdt på å miste hele neglen… Ajjj! Jeg trodde jeg var god på å bowle, men det var jeg altså ikke. Haha! Pierre vant…. Jeg hater når han vinner. Haha.

Nå oppdaterer jeg dere frs sofaen hjemme hos Daniel. Her er det fult hus! Det blir muligens en bytur i kveld, men det ser jo ut som at hele Oslo er dødt? Bypåske er ikke det store i år tydeligvis. 

16 kommentarer
    1. Hahaha, kjenner godt igjen det med bowling og lange negler! Måtte file ned akrylneglene litt rett før jeg dro på bowling sist. Fikk skikkelig vondt i tommelen etter første kast, og var øm i flere dager etterpå! Man må liksom tilpasse seg litt, og finne en teknikk som ikke gjør vondt 🙂 Håper det gikk bra med neglene dine!

    2. Dette er ikke ment vondt, og jeg skal ikke prøve å rette på utseende ditt, men heller tipse deg om noe. Du har et helt nydelig ansikt, men etter at du opererte nesen din ser leppene dine veldig store ut i forhold til resten av ansiktet, og det ser så unaturlig ut :/
      Du velger jo selvsagt selv hvordan du vil se ut, men jeg vet det er lett å bli blind på sånt.

    3. Du skriver altfor for korte setninger, det er nesten litt slitsomt å lese. Feks:
      “Jeg og Pierre har vært foreldre i dag. Nesten hvertfall! Vi endte opp med bowling. Super gøy!”
      Hadde vært mye bedre med; “Pierre og jeg var foreldre i dag, nesten i hvertfall, da vi endte opp med bowling som var super gøy!”
      Det bare flyter litt bedre når det ikke er så mye punktum og utropstegn. Dette er ikke ment som negativitet, men mer som kritikk 🙂

    4. Må bare si at det er sååå koselig å se deg og Pierre så lykkelig sammen. Dere passer så utrolig bra, så er det også litt gøy med tanke på at første PH episode så valgte dere hverandre. Came aall this way, haha. Best couple!

    5. Hei, Isabel! Jeg lurer på noe angående neseoperasjonen din! Jeg har selv vurdert å operere nesen av både kosmetiske og funktionelle grunner. Jeg klarer ikke å puste ordentlig gjennom nesen når jeg sover. Kjenner du forskjell på pustevanskelighet etter operasjonen? Eller fikser de nesen slik at du puster som normalt? Og en annen ting som jeg synes er skummelt er det at barna dine ikke kommer til å se ut som deg? Er det noe du tenker mye på? Evt angrer du noen ganger? Spørsmålene er ikke ment som dømmende men kun informative for meg selv med tanke på en eventuell operasjon! Jeg følger bloggen din fast og synes at du gjør en fantastisk jobb! Du er et godt menneske<3 Keep going!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg