HER BOR VI!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Utsikten vår! Rett utenfor balkongen. Helt nydelig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Var det ikke fint vel?! Jeg stortrives så langt 🙂 Veldig hyggelig personal, utsikten er upåklagelig og maten er fantastisk. Jeg ser frem i mot de neste dagene her i paradis. Nå tittet solen akkurat frem, så nå skal jeg nyte litt sol i ansiktet før vi skal hoppe i badet og tilbringe noen avslappende timer i bobler med noe godt i glasset.

Ah, nå har jeg det fint, dere. Jeg håper dere har det samme ♥

32 kommentarer
    1. Kos dere masse!
      Jeg lurte på om du snart kom ut med et innlegg om hvordan rumpeoprasjoen din gikk?
      Klem 💜

    2. Haha, skulle ikke du jobbe så hardt osv denne uka? Også blir det ferie med en gang igjen?
      En annen ting, tenker du ikke langsiktig? Er det ikke lurt å spare litt penger istedet for å bruke så mye? Merkes at du nettopp har begynt å tjent masse penger, du shopper jo og reiser HELE tiden. Vær litt smart, også!

    3. Har du tenkt til å svare på spørsmålene ang, Kristiansand eller? Hahah kjenner det irriterer meg litt, hater når folk utgir feil informasjon. Ellers håper jeg dere får en fin ferie, hvor enn lenge dere skal være 🙂

    4. Kunne du tenkt deg å ta med dette spørsmålet til en spørsmålrunde?:). “Snakker du flytende persisk/farsi? Hiilsen Ranja, kos dere masse btw!!

    5. Nei men kjære deg. Blir litt trist når jeg ser deg, for hva har du gjort? Har ikke vært inne på bloggen din på kjempe lenge men måtte inn i dag da jeg fikk med meg uttalelsen til Kristin om plastisk operasjon og fiksing på utseende. Du ligner ikke på deg selv lenger, du var jo helt NYDELIG før!! Fikk helt vondt i magen når jeg så hva du hadde gjort med deg selv, for dette var ikke bra:-( Jeg sier ikke dette for å være slem eller for å være et “nett troll” for jeg synes virkelig du var vakker før og hadde det perfekte utseende. Synd å se at du har “ødelagt” deg selv. Håper virkelig du ikke gjør noe mer nå. Stopp det nå før det er for sent..

    6. Hei Isabel
      Håpe du og Pierre kose dokke kjempe masse! Du må nyte det. Alle menneske fortjena å kjenne på følelsen av lykke, av å slappe av eller at ting går som det skal. Du fortjena og ha det bra. Alle menneske gjer feil. Håpe dokke fe det fint ilag. Virke ut som dokke he det skikkelig bra i kvarandre sitt selskap. Det e bra, og dokke e heldige som he kvarandre begge to. Det med operasjon e gjort, og ej he ikkje noke i mot det, ste ikkje for det heller om du fårstår. Syns du va nydelig før og du e nydelig no. Håpe du he de bra, og klare å ikkje ta til dej so masse av det negative folk skrive til dej eller om dej. Du e ei heilt nydelig dame/jente. Du e god. Ej heia på dej. Nyt sola og hils til Pierre fra mej. Hihi ingen av dokke kjenne mej men uansett. Lese bloggen til begge to, og snapchatstory’ene, dei e kjempe koselige/morsomme og interessant på en kjedelig dag. Dokke begge to e fine folk, forsett slik. Håpe dokke fe slappa av og chille litt i sola. Ta vare på kvarandre. Klem fra mej 🙂

    7. Jeg må innrømme at jeg synes du ble veldig forandret med ny nese. Det var ikke nødvendigvis en negativ forandring, men du så veldig annerledes ut. Men nå etter jeg har vendt meg til det nye utseende synes jeg det ser bedre og bedre ut for hver dag! Du er rett nydelig! Det viktigste er jo at du er fornøyd selv og det håper jeg virkelig du er. Kos dere i varmen!

    8. Martine S: Duuu <3 Nå fikk du meg virkelig til å smile. Jeg blir så ufattelig glad av å se at det finnes så gode mennesker som deg der ute, som tar seg tiden til å kommentere en lang og fin tekst til noen man ikke kjenner. Du er god!! Tusen takk for fine ord. Pierre hilser tilbake 🙂 Stor klem fra oss <3

    9. Liker at du er så ærlig på bloggen din!
      Lurte bare på hvor på gran canaria dere er, og hva heter hotellet? Det var drit fint!
      Sier som andre her, drit langt faen i negative kommentarer, hvis du vil fikse på noe med deg selv så for all del gjør det! Er tross alt din kropp ikke alle andre sin!

    10. Næi caroline det va ikje no kjøkt og læs, har du ikje no bedre og finne på enn og skrive stygt om folk ? – finn dæ en ny hobby, det e lurt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg