JEG, GRAVID?

Hva skjer? Er jeg gravid? Venter jeg barn? Svar nei.

Jeg er så langt i fra gravid som det overhodet er mulig å være. Jeg har absolutt ingen planer om å skaffe meg barn i nærmeste framtid, dere kan forvente dere en mini-Bella og mini-Pierre når jeg nærmer meg 40 år (32 i følge Pierre). Så da var det ute av verden, og avkreftet. Jeg har nemlig fått en del spørsmål om det her i kommentarfeltet den siste tiden, merkelig nok. Har jeg blitt tjukk, eller??? Ha ha! Det har nok bare blitt litt for mye av det gode den siste tiden. Og det er lov! 🙂 Hehe.

Jeg kan ikke se for meg meg selv i mammarollen. På dette stadiet i livet mitt handler alt om jobb, reising og generelt bare nyte livet. Det hadde ikke passet med barn nå, et barn trenger deg døgnet rundt og krever en hel del. All creds til dere unge mødre som klarer det, spesielt til Anna Rasmussen med nummer 3 på vei. For en dame! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

25 kommentarer
    1. Du har IKKE blitt tykk 🙂 Sikkert fordi det er lite fyllesnapper o.l på mystoriene deres i det siste.

    2. Hva, f tenker DU på da jævla anonym som sier:ja du har blitt tjukk?
      Du er ikke tjukk Isabel<3 du vet hun har hatt spiseforstyrrelser?

    3. Du er absolutt ikke tjukk, synes du har kjempefin kropp! folk som synes du er tjukk må være totalt bra vrangsynt haha. Men en ting, slutt å sluke lesere ved å skrive “HERREGUD DERE VIL IKKE TRO DET” “DERE MÅÅ LESE SENESTE INNLEGG”. Virker som du til dels bare er opptatt av pengene når du heele tiden reklamerer for din egen blogg på insta og snap….

    4. Elena: oh my, det var en joke fordi hun er tynn som faen, så det er teit å spørre om hun har blitt tykk når hun absolutt ikke er det.

    5. Er en jente på 16 som hadde gjort alt for å få den kroppen du har. Du er helt perfekt som du er, aldri glem det!

    6. Kan du lage innlegg om hvordan du har det i forhold til operasjonene og fill-ins? Vil vite om det er bra i ettertid, hva du angrer litt på eller hva du kan anbefale til de som tenker over dette.

    7. Du er ikke tjukk ihvertfall! Syns du burde gå opp i vekt jeg,du er bare blitt altfor tynn ås, ikke så fint når man er altfor tynn… Men men hvis du liker deg selv sånn,hva kan vi gjøre liksom.

    8. Jenter har lov å ha litt mage må ikke være gravid hvis man ikke har super falt mage !! Dem som sier det til deg er sikkert overvektige selv !! Blir så provosert av sånne kommentarer !!

    9. Elin och CF synes tycka det är härligt att vara föräldrar till Juni, men envar får planera sin familfjen efter egna förutsättningar. Trivs och ha det gott med ditt jobb och Pierre samt din mamma och syskon.

    10. Du er Nydelig Isabell og slettes ikke tykk😂 Du er stikk motsatt, du er fette perfekt 💗👌🏽 kunne du laget et motiverende og inspirerende innlegg for mennesker med spiseforstyrrelser? For føler at presset er utrulig høgt nå over alt på nettet! Instagram er bare reklame for slankekur og diverse! Fortell verden at det er ikke meningen æ være modell tynn, perfekt, osv ❤️

    11. Kjære Isabel
      Jeg begynte å følge deg som mange andre etter pH. Etter det har du overrasket meg gang etter gang❤️ helt utrolig hvordan du tørr å stå for dine meninger uansett imot hvem! Utifra det jeg har sett virker du som en veldig barmhjertig person💛💛Jeg og vennene mine støtter deg 110% og du har bare vært ren inspirerende for oss💖💖💖 takk❤️❤️ stå på, vi støtter deg always😊😊 Btw du og Pierre er goals😍😍 kjempesøte!!

    12. Kan du være så snill å lag sminke video ? Synes sminken din alltid ser så Perf ut så lurer på hva du bruker og hvordan <3

    13. Så heler ikke for meg alt jeg kom til å greie mamma rollen, fikk min første når jeg var 17 år gammel, ho var ikke planlagt og for 2 mnd siden komme mitt barn nr 2, som var planlagt og jeg fyller 20 år i juni 😊

    14. Det er ÉN eneste kommentar. Og du vet godt at du ikke ser gravid ut. Du har en flott kropp. Det ser du på bildene i bikini. Du hadde ikke lagt ut bilder hvis ikke. Flott jente.
      Barn kommer når du er klar for det. Ikke noe vits i å stresse med det.
      Jeg var 17 og 19 selv, var nok ikke helt klar, men ble det med tiden. Modnet med oppgaven. Nå er det topp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg