MINE GAMLE PROFILBILDER!

Ha ha, er dette ekstremt pinlig eller bare gøy?? Jeg klarer ikke bestemme meg. Noen av bildene er jo liiiitt (veldiiiig) fjortis, men det var nå meg på den tiden, da. Ikke at jeg ikke er fjortis i dag, men jeg velger å tro at jeg ikke er sååå ille. Heh! Jeg og Pierre satt å bladde gjennom facebook bildene mine i går kveld, og fy som han lo. Ha ha, gøy med humor på min bekostning, dere. Kremt! Null overleppe og helt forferdelig bryn. Princess Bellz!

Blir dere flaue over deres gamle bilder? Please, si ja.

33 kommentarer
    1. Du var mye penere uten Restylane i leppene og samtlige operasjoner.
      Men du jeg har tenkt på en ting. I følge Pierre var han utro mot Martine. Var det du som var en av hennes kjente? Hvordan klarer du å stole på at han ikke vil være det mor deg? Har selv vært i et forhold hvor han var utro. Klarte ikke å stole på han igjen, men har følelser for han. Hatt det i 12 år :(. Kunne du skrevet noe om hvordan det er for deg? Tusen takk.

    2. Du er jo SÅ mye penere med mindre lepper. Synd du ikke ser det selv. Du er pen nå også selvfølgelig, men på disse bildene ser du gladere ut 🙂

    3. Så utrolig trist! På det bildet med stripete genser der du sitter foran vinduet, og det i den røde kjolen er du så nydelig og søt!! Tenk at du valgte bort å se så perfekt ut.. Nå er du jo totalt ugjenkjennelig..

    4. Er bare en “følger” på Facebook.. Men som jeg kan se så er d kun gamle profilbilder der🤔😜 Lite du legger ut offentlig der som “ikke-venner” kan se🙈🙈 Du har forandra deg mye, men synes du er fin nå😊😊👍🏼

    5. Kjære deg, du skulle aldri operert deg. Du ligner ikke deg selv i hele tatt. Utrolig synd du ikke ser det selv!

    6. Så pen med normale lepper!!! Og det kan du få igjen hvis du vil! Pliiiis, ikke mer fiksing på utseendet – du blir en grotesk parodi på deg selv, alle ser det unntatt du. Du er fin – og DEG – fra naturens side!

    7. Mye penere før, skjønner ikke at du ikke ser det selv. Så fantastiske lepper som du hadde så behøver du ikke Restylane..

    8. Pinlig? Du var jo en nydelig jente! Skulle ønske du sluttet med diigre lepper, og at du ikke fortsetter å endre på utseendet ditt – ikke bra for hverken utseendet eller sjela.

    9. nydelig før å nydelig nå<3 men håret ditt var voldsomt fint på det ant nederste bildet! kan du ikke prøve å få litt striper i håret du har nå, hadde vert så fint!
      loveu, u rock:))

    10. Synes det er morsomt å se tilbake på og le av fjortisbilder og slikt, men at du klager over at du har null overleppe og det er stygt, så er det jo ikke rart det blir kroppsspress! Det med overleppe er jo ikke noen kan noe for! Klag heller på sminke, klær, måten du tok bilde på, styla håret! Men ikke de tingene du ikke kan noe for! Setter press på oss andre som ikke har overleppe, men ei heller noe mulighet til å fikse på det!

    11. Guud, kor fine lepper du hadde før! helt ærlig. Også smilte du mer med tennene på bilder:) deet kler deg, fordi du har et så fint smil:) synes du er pen nå og, mn naturlige lepper kledde deg bedre:)

    12. Du er en usedvanlig vakker jente 😊 På dine gamle bilder har du et levende ansikt. En bieffekt av botox er at mimikken reduseres. Jeg håper for din egen skyld du klarer å se det selv og tenker litt over det. For du er usedvanlig vakker og “levende” på dine gamle bilder 😊

    13. Du så mer levende ut før 🙂 så ut som en bekymringsfri tid der du ikke hadde tid til å tenke på operasjoner fordi du var for opptatt med å le og ha det fint sammen med vennene dine. Leppene dine og smilet var veldig fint, ikke noe å skjemmes over. Men jeg liker den nye nesen din.

    14. Så fin du var på de bildene der du smiler med tennene. Nydelig smil og naturlig vakker på de bildene.

    15. Kanskje jeg er den som er slem nå… men jeg synes du kler å ha litt større lepper jeg da. Du kledde de naturlige leppene dine veldig godt, men jeg synes ikke at du har har ødelagt utseendet ditt ved å få litt volum i dem. Så lenge du selv er fornøyd så er det det som er det viktigste. Synes du er usedvanlig vakker uansett jeg, du har vært heldig med genene dine 😉

    16. Hei 🙂
      Kunne du please svare på første kommentar i dette innlegget ?
      Altså den om utroskap. Trenger råd.

    17. Du burde virkelig kutte ut minst 50 % av det fyllet du har i leppene. De er altfor store og det er ikke pent og passer ikke inn i ditt lille smukke ansikt.

    18. Blir så trist av at du føler at du trenger å opererededeg. Du var en nydelig jente, nå er du ikke ttil å kjenne igjen.

    19. Utrolig vakker var du!:)
      Nå er du ikke gjenkjennelig .. Trist att du tok den nese oprasjonen , angrer du selv?
      Jeg synes hvertfall att du var super pen på disse bildene …

    20. Kan jeg spørre hvorfor du oprerte nesen din? du var jo så syyykt pen før! nå ser du desverre veldig operert ut 🙁 men fortsatt pen da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg