Meg i dag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inneholder én annonselenk

Jeans Dr Denim / Sko Nelly / Blazer her


Slik så jeg ut i dag! Sminkefri og nydusjet hår. Sånn går det når ansiktet flasser som pokker, og i tillegg er det jo søndag! Da er det lov å slække litt, ikke sant? 🙂 Jeg har sittet foran macen i hele ettermiddag. Av og til blir jeg skikkelig “deep” av meg, og i dag var en slik dag. Senere i kveld kommer det et innlegg om min barndom, fosterhjem osv. Dette har dere ventet lenge på, og jeg forklarer litt hvorfor jeg holder tilbake på det. 

Håper dere har det fint enn så lenge. Nå skal jeg spise pizza! Yummm.

20 kommentarer
    1. Flott at du hører på tips fra leserne om hva du kan skrive om:)<3 D er ihvertfall mange bloggere som ikke gjør d
      Gleder meg til innlegget<3

    2. Hei! Jeg har tenkt til å operere nesen min i Istanbul. Anbefaler du dette? Og kunne du skrevet litt om prisen? Og hvor i Istanbul du opererte?
      Takk på forhånd 🙂

    3. du e sykt pen Isabel, med eller uten sminke! Men jeg gleder meg utrolig masse til bardom innlegget ditt senere ukvemsord, elsker at bloggere skriver om barndommen sin. Men ha en fin kveld videre<33

    4. Du burde bruke kokosnøttolje på annsiktet. Det var en tid annsiktet mitt flasset og etter en vask med kokosnøttolje så ble alt borte. Det tar også av sminken og den er naturlig.❤️❤️

    5. Forstår virkelig godt at du holder tilbake på det, fordi det er jo veldig privat.. Og noe som ikke kun angår deg selv.. Så ikke føl noe press på å dele. Men jeg synes det er fint at du vil åpne deg. Det er mange som ikke aner hvordan det er å bli sendt til en helt fremmed familie, og skulle starte helt på nytt… Jeg håper forresten at du er stolt av deg selv! Du har klart deg så bra og nådd virkelig langt, tross de utfordringene du har hatt i livet. Men ikke press deg for hardt, for man kan faktisk bli utbrent hvis man konstant går på høygir. Så det e viktig å senke skuldran litt og bare koble av:-) Ha en fin kveld!

    6. du er som en norsk utgave av rihanna, du kan pulle off alt. Ha på deg hva som helst og forstsatt se queen ut!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg