En sånn tung dag

Huff, for en dyster dag.

Den startet ufattelig dritt, og det ble rimelig dårlig stemning. Jeg kjenner at jeg begynner å bli så ufattelig lei av at enkelte er ute etter drama hele tiden, og prøver å skape konflikter «bare for at». Jeg har hverken tid eller energi til den slags, og holder meg langt unna. Desverre blir det vanskelig i blant, da det gjentar seg om og om igjen. Jeg blir helt oppgitt av hele opplegget, og sinnsykt lei. Dette viser meg bare nok en gang hvor viktig det er å passe på hvem man gir sin energi til og ikke. Jeg har jo vært klar over det tidligere, men i dag fikk jeg det bekreftet nok en gang.

Nå er jeg hos mamma, og skal straks ta med meg småkidsa ut en tur. Usikker på hva vi skal finne på, men jeg lar det være opp til dem. Det er oftest best, da blir de hvert fall fornøyde! He he. Jeg bruker alltid å tilbringe tid med dem når jeg er litt nedstemt, det er virkelig ingen som får meg i så godt humør som det de gjør! 🙂

Håper dere har hatt en bedre dag enn meg. Stor klem!

15 kommentarer
    1. Får en følelse av at dette handler om innlegget til Ariel?
      Jeg er faktisk enig i noen av tingene hun skrev, men hvis det var rettet mot deg, syns jeg det er veldig trist om dere har en sånn tone dere i mellom? Dere hadde jo vært tidenes heftigste foursome! Det er også veldig dårlig stil av henne å skrive et slikt type innlegg, hvis det er rettet mot deg. Det hadde hvem som helst fått vondt av.
      Håper det handler om noe helt annet! Piz & Luv

    2. Amen for Ariel! Alt det hun sier er sant! Når du gir 11 tusen til søstra di, og filmer at hun vifter med de foran kamera, så er det seriøst noe alvorlig galt med deg. Tror du har alvorlige psykiske problemer, og jeg kan ikke forstå hvordan du kan ønske å framstå slik. Verken for deg selv, søsknene dine eller de små 14-åringene som ser opp til deg. Det er sykt, veldig sykt. Du bør faen meg komme deg ned på jorda, og se hva det er du driver med.

    3. Så dumt av ariel å skrive slikt… Var det rettet mot deg og Sophie eller bare deg? Stå på, håper du får en fin kveld 🙂

    4. Jesus Isabel! Det ariel skriver e faktisk sant! Og det at du sitter og kommenterer at hun e blitt kastet ut osv av S? Virkelig? Hun skrev et innlegg om at hun og Daniel skulle flytte sammen! Så nei hun ble faen ikke kastet ut av hun!

    5. Jeg støtter faktisk deg fullt opp.
      Det er hun som startet dette, og det å måtte våkne opp til en slik melding som hun skrev, er faktisk ikke gøyt. Og selvfølgelig, skjønner godt at du valgte å ” svare ” tilbake, for det er jeg sikker på at hun også hadde gjort.
      Folk bruker penger på forskjellige måter, slik er det bare. Og hadde hun kanskje tjent like mye som deg, tenker jeg hun også hadde brukt pengene til noe hun har ønsket seg selv også, for hvem hadde ikke gjort det om de tjente godt nok?
      Bra du har beviser, er alltid godt med det! 🙂

    6. Synes det er utrolig teit av Ariel å i det hele tatt blande seg opp i dine avgjørelser, hva DU bruker penger på er dine valg og ikke noen andre “bloggere” bør blande seg i.
      Synes det er så spydig og blir kvalm av å lese sånne innlegg hvor man er ute etter å sette andre i dårlige lys! helt forkastelig faktisk, blir så oppgitt.. Og JA du har helt rett om at det bare er så sinnsykt sjalusi om penger og berømmelse!!
      håper alt er bra med deg Isabel!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg