INNKJØP – DAG 1

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SHOPPING HEAVEN

For en dag! Jeg har vært i lykkerus i hele dag, det er lite som er gøyere enn shopping! Jeg og mamma har løpt rundt i Oxford Street fra i morges og fylt posene med mange fine skatter. Jeg har ikke shoppet så store mengder på veldig lenge, så derfor tillater jeg meg selv det på denne turen. Meg + London = true love! Jeg har vært her to ganger før, og hver gang presterer jeg å svi kortet rimelig mye. Jeg er fornøyd med dagens fangst, og skal prøve å beherske meg litt bedre i morgen. Kremt… Jeg har kjøpt veldig mye til Pierre også, nesten halvparten er til han faktisk. Det er så typisk meg, jeg handler alltid mer gaver til andre enn hva jeg gjør til meg selv. Heldig kjæreste, da! He he. Jeg får krysse fingrene for at det jeg har valgt ut faller i smak hos han, hvis ikke blir det kjefting. 

Jeg var innom Victorias Secret også, og der gikk jeg berserk. Jeg mener… Undertøyet og bikiniene er jo til å dø for. Innkjøpene derfra kommer ut i morgen tidlig. Nå skal vi ut å spise middag om ikke så alt for lenge. Gleder meg til å se hva London har å by på i kveld! Stor klem fra meg, og god helg! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

67 kommentarer
    1. Kan du ikke gjør noe anna enn å skryte av hvor mye penger du har og hvor mye du handler? Begynner å bli veldig kjedelig.

    2. Hvordan skal du få alt hjem? Det er jo regler på overvekt .. Blir jo sykt dyrt i såfall. Morsomt å handle mye når man først er i London, har gått helt berserk jeg også. Brukte mer penger enn jeg egentlig hadde, haha.. meen When in London ass 🙂

    3. Blir rett og slett dårlig av å se på dette. Snakk om overforbruk.Du snakker om de fattige etc etc. Hva tror du dine lesere tenker når de ser dette. Ingen bruker penger på denne måten. Er virkelig spent på om du legger ut denne kommentaren. Fy søren!!!! Er kvalm. Dum må du også være som legger ut slike bilder. Fint at du tok med din Mamma, men det skulle bare mangle. Håper hun fikk noe hun også

    4. “Jeg har brukt svimlende høye summer de siste månedene, og det er ikke greit. Jeg har store planer, og da må jeg være smartere når det kommer til pengebruken. ”
      sitat Isabel, heheh

    5. Har du noe som helst budsjett, eller drar du bare kortet vilt? Det meste ligner juggel fra billigbutikker….

    6. Du sa du møtte et fattig barn i Tyrkia som gjorde slikt inntrykk på deg. Det vises at det inntrykket ble sittende…

    7. Jeg innser at jeg muligens taler for døve øre, men jeg prøver meg likevel. Du lever av å blogge, og i ditt (og veldig mange andres) tilfelle betyr dette i stor grad å vise frem og skrive om nye produkter og klær osv. Jeg skjønner at du ønsker å utnytte dette, det tror jeg ærlig talt mange gjør. Likevel vil jeg oppfordre deg til å benytte muligheten du har som blogger til å promotere en mer miljøvennlig livsstil innimellom også. Du har sagt du vil spise mindre kjøtt, det er jo fantastisk både for dyrene og miljøet, hva med å tenke litt over forbruket du reklamerer for også?

    8. Rett og slett kvalmende å se hvor mye du shopper og hvor du sløser penger! Her snakker du om stakkars barn som setter spor i deg! Du snakker om at du får så vondt i deg av å se slikt osv.!
      Allikevel gjør du ikke en DRITT for å hjelpe slike! For alle de pengene du har brukt for å fremstå rik, kunne du heller donert penger til fattige eller reist til fattige land for å gi mat og klær til barn! Blir rett og slett satt ut av å se hvor falsk du er. Skriver innlegg om barn som ser utsultet ut og at man burde hjelpe slike. Allikevel bruker du masse penger på operasjoner og SVIMLENDE mye penger på shopping!! ÆSJ! Hadde klart oss fint uten slike som deg i verden! Det er lov å bruke penger på seg selv og andre, men kom ikke å snakk om fattige barn hvis du heller vil bruke alle pengene på å shoppe til man ikke lenger kan se senga klærne og tilbehørene ligger i! GREMMES! Barbidukke ass!

    9. Anonym: Jeg kjenner jeg virkelig blir provosert av deg! Hva vet du om hva jeg gjør?? Jeg kan shoppe og bruke penger med god samvittighet kan jeg fortelle deg, for jo, jeg hjelper faktisk andre som trenger det OG jeg donerer penger. Men jeg synes det er stygt å “skryte” over det å hjelpe andre som har det vanskeligere enn oss. Du trenger ikke gremmes 😉

    10. Jeg vil heller se deg “skryte” av at du hjelper folk i nød istedenfor å gå helt i hundre på shopping og skryter av at du har penger/er rik! Det er SÅNN du får positiv oppmerksomhet!

    11. Anonym: Er dette ille synes du? Når man drar på shoppingtur til London er det normalt å bruke penger på shopping? Ja, kanskje det men jeg tenker ikke å utnytte det ved å skrike høyt om hvor “god” jeg er mot de som er i vanskelige situasjoner. Det synes jeg er kvalmt. Slik gjør man av velvilje og medmenneskelighet, ikke noe man skriver og skryter om på en blogg. Det er min mening! 🙂

    12. “Jeg har ikke shoppet så store mengder på veldig lenge, så derfor tillater jeg meg selv det på denne turen.”
      Sier hun som bare for noen små uker siden var omgitt av pappesker fulle av klær på gulvet…
      Trodde forresten du skulle få deg hjelp med økonomien for å bli flinkere på dette med pengebruk? LOL! Greit å shoppe, men man ser ikke engang sengen under alle klærne og tingene du har kjøpt deg på EN dag.
      Lett Norges mest overfladiske jente. Bruker svimlende summer på shopping og operasjoner.

    13. Stakkars deg Isabel! Hvordan skal det gå videre i livet når du en dag møter virkelig motgang? Og da mener jeg motgang i hverdagen som du ikke kan fikse med å skrive om det på bloggen din. Lurer veldig på hvordan du vil ha det med deg selv når du engang, forhåpentligvis, blir voksen og skal sitte og se på hvordan du fremstilte deg selv. Kanskje noe du burde tenke på? Jeg tror mange av dine lesere kun er innom bloggen din for underholdningens skyld (meg selv inkludert). Ja bare for å få en god latter av hvor dum noen kan fremstille seg selv som. Jeg tror ærlig og oppriktig du er et godt menneske, med et stort hjerte! Men tror du går deg litt vill nå i en verden hvor kun det ytre betyr noe. Sett deg ned, trekk pusten, tenk på livet ditt fremover. Hvilke ting vil du være stolt over at du har utrettet? Vill shopping i London, heisaturer til chartersteder, yrke, karriere… Jeg ønsker deg alt godt og kos deg så masse med mammaen din på tur 🙂

    14. Synd folk må vise sin sjalusi på den måten. La oss være ærlig for en gangs skyld.. Jeg for eksempel, er en helt vanlig jente som bor i tigerstaden med ok økonomi osv. Jeg har dessverre ikke mulighet til å fikse på kompleksene mine da jeg ikke har råd til det, ikke har jeg råd til å shoppe masse heller. Sannheten er at jeg hadde både gjort det ene og det andre om bare omstendighetene hadde tillatt det. Hvorfor i all verden skal jeg vise hat til en person som faktisk har økonomi til det? Jeg kan banne på at menneskene bak disse kommentarene hadde shoppet og gjort mye av det samme Isabel gjør om de bare hadde hatt mulighet til det. Er det flaut å innrømme at man er sjalu? Det er trist folk viser sine følelser på den måten. Stå på Isabel, skulle ønske jeg var i dine sko, jeg hadde gjort mye av det samme samt spart penger til leilighet, noe jeg vil tro du gjør. Lykke til videre!

    15. Kom deg i ordentlig arbeid og bruk pengene dine fornuftig! Har en bra utdanelse og god lønn selv men jeg reiser ikke til utlandet 2 ganger i mnd BARE fordi jeg kan 🙂

    16. kos deg! men reiste du med fly til Norge for å være ned søskena dine, og reiste tilbake til London igjen? kan du svare på dette i bunnen på et blogginnlegg eller noe lignende?

    17. Blir helt flau av deg. Du skriver om fattige barn som trenger hjelp, og så drar du faen meg til London og shopper for flere tusenlapper. Skjønner faktisk nå at det ikke er rart i det hele tatt at du trenger hjelp av Geir til å holde styr på økonomien din.
      Jeg ble helt satt ut når jeg så dette bildet. Jeg mistet store deler av respekten min for deg. Skjerp deg, Isabel.

    18. Malena: fordi at jeg shopper? Da hadde jeg nok ikke mye respekt hos deg før det tenker jeg 🙂 man må få lov til å shoppe selvom man også hjelper andre, synes jeg!

    19. Herregud, skjerp dere! Om dere hadde fått en billett til London + 5000kr hadde ikke det gått til fattige barn? Si så mye dritt dere vil, men ser virkelig ikke noe poeng i å tråkke ned på hva andre gjør. Det er så jævlig frekt og barnslig. Dere sitter sikkert hjemme å skulle ønske dere hadde alt hun kjøper…

    20. Vel… du sier du ikke har shoppet på lenge, synes ikke innleggene dine handler om noe annet enn shopping.. for ikke å nevne nesa da, må ha kostet noen lapper.. Tenker innlegget ditt “du knuste hjertet mitt” heller var en liten kopi av sophie elises innlegg, og for å få litt fans, ikke noe mer.. likte deg før, men synes igrunn du fremstiller deg selv som en overfladisk, bortskjemt drittunge nå.

    21. Hvordan har verden blitt når det aller viktigste er å shoppe kvalmende mye klær. Og jeg er ikke sjalu, har penger nok til å kjøpe det jeg vil. Men har heldigvis litt andre interesser enn alt dette kvalmende overfladiske.. Uff så fælt å se dette.

    22. Redd du lever farlig.. Tenk om bloggen en dag svikter. Og har du i det hele tatt glede av disse jalla tingene? Isabel da.. Hva med å heller spare hver jævla krone, bli ordentlig rik og kjøpe deg et skikkelig lukushjem, isteden for å kaste vekk penger på tull?

    23. Men kom igjen a folkens. Det er da søren meg helt normalt og shoppe klær?? Det er SYND i dere som mener at det er “feil” å shoppe, når man er på shoppingtur. Hvordan kan man vri om DET til noe negativt?
      Ja, jeg forstår at det skal være slik at man skal hjelpe andre som trenger det, og donere bort penger, men hva vet alle besserwisserne her om hva Isabel gjør?
      Det gjelder meg og det? Hvis jeg kommer hjem fra shoppingferie, kan ikke folk komme til meg å si at jeg er kvalm og et dårlig menneske? For HVA vet alle andre om hva jeg bruker pengene mine til generelt og ellers?
      Men ja, jeg er enig i at du skriver veldig overfladisk Isabel. Det er ikke et innlegg som er så interessant, og du kunne heller bare nevnt i en kort setning at du har shoppet litt.
      Syntes alle her skal skjerpe seg. Både Isabell og alle dere andre.

    24. Hvorfor kjøper du deg ikke heller litt færre ting av bedre kvalitet og som varer lengre? Tidløse ting du har ønsket deg lenge, tenkt på og spart litt til. Ikke bare røske med deg masse billigdritt du sikkert ikke kommer til å bruke engang 🙂

    25. Hei Isabell! 🙂
      Ville bare si at du er en fantastisk person, drit i alle de dumme og usaklige kommentarene du får! Du er en omsorgsfull, glad og ærlig person og blogger…jeg syntes selv vi trenger mange flere mennesker som deg her i verden <3
      Nyt ferien i London og shopp så mye du vil, stor klem fra Bergen 🙂

    26. Greit at mange syns det er sykt å bruke så mye penger, men det er jo Isabel sine penger og jeg syns hun kan få lov til å bruke de på akkurat det hun vil, jeg.

    27. Håper du bruker litt penger og tid på din mor også.. liksom dro du til London for å være sammen med mammaen din eller for at du skulle shoppe en hel seng full av klær og diverse dritt? 🙁 Sier det ikke for å være slem da.. 🙂 kos deg i london:)

    28. Helt greit at du shopper så mye, men blir kvalm av at du ligger å svømmer i klærne og posererer med alle klærne, ekkelt .. Vis heller frem klærne over tid med outfit bilder

    29. Blir litt satt ut av alle kommentarene her.. Du er på shoppingtur, sier seg vel selv att da shopper man!
      Og til dere som kommenterer hvorfor hun ikke kjøper “kvalitet”.. Dere hadde sikkert blitt enda styggere på kommentarene om hun hadde kjøpt inn klær som var enda dyrere!
      Håper du koser deg masse på tur Isabel!😀

    30. Hva vet dere om kvaliteten på klær hun kjøper?
      Når ble VS billig jalladritt?
      Ser jo at gjennomsnittsalderen på dere som kommenterer her kanskje ikke er så høy.
      I stedet for å spy ut frekke kommentarer, så kan dere holde disse for dere selv. For vet dere hva? Isabel er et menneske hun også. Et helt vanlig menneske, med like mye følelser som det dere andre har.
      Så vær så snill å tenk dere om 2 ganger før dere roper ut at hun er kvalm, et dårlig menneske osv..
      Hadde dere hatt i nærheten av like mye penger som det hun har vil keg tro at dere også hadde kjøpt akkurat det dere har lyst på. Å i tillegg til å kjøpe det hun har lyst på har hun også nok penger til å hjelpe de som ikke har så mye og de som ikke har det så bra.
      Forresten så så jeg på snap at hun handlet for over 11.000kr på en butikk i dag, så tror nok ikke det er billig jalladritt hun kjøper.
      Hva hun bruker sine penger på, å hva hun gjør med livet sitt er kun opp til henne selv å bestemme 🙂
      Kos deg masse på tur, skulle virkelig ønske jeg var i dine sko angående økonomi! Du har jobbet for å komme deg dit du er i dag, å det synes jeg du skal være stolt over 🙂

    31. Hvor blir det av det du sa om å få en bedre oversikt over økonomien, og at du skal slutte å bruke penger i øst og vest, mon tro? Ble faktisk ganske deprimert og litt sint når jeg så det bildet der du BADET i dine nye klær og alt mulig annet. Helt sykt. Har brukt å titte innom bloggen din av og til for å se om det finnes noe å hente der, men kommer ikke til å gjøre det etter dette iallefall.

    32. ..Og foresten, som det står over her, når man sier at man hjelper andre trenger man ikke kalle det SKRYTING. Du kan oppfordre leserne dine til å hjelpe andre som ikke har det så bra, og som ikke har samme muligheter som du har nå. Det vil jeg si er en bra ting å skrive om:-)

    33. Å fy faen!! Jeg hadde gjort AKKURAT det samme selv hadde jeg hatt råd! Skal til London i sommer og det blir shopping for alle pengene jeg klarer å spare uten et snev av dårlig samvittighet. Enig i det du skriver at du ikke vil skryte av det du donerer og gir bort til de som trenger det på din vei.. En selfie med en uteligger etter du hadde gitt han penger hadde jo vært smakløst og du hadde fått like mye dritt for det! I visse mennesker sine øyne vil alt man gjør være feil uansett, og det er pga sjalusi.

    34. Jeg forstår ikke problemet til folk. Om hun bruker flere tusen på klær eller til donasjon hadde det vært feil for noen uansett. Enten feil organisasjon å donere i, eller at hun ikke donerer nok. Måten jenta tørker seg på er mest sansynlig feil for enkelte her. Og som hun selv sier, så donerer hun endel kroner. Det er mye vi ikke vet, eller har krav på å vite. Og etter det jeg har lest så er dette en moteblogg. Og om alle her hadde hatt like mye penger eller muligheter, så hadde alle sammen gjort det. Men siden folk er så opptatt av hva hun bruker penger på, så regner jeg med at minst halvparten av konfirmasjonspengene går til donasjon, og halvparten av stipend/lønn blir brukt på donasjon? ingen her kjøper seg nye klær og sminke? Spar meg. Misunnelse er en styggdom. Kutt ut med det, man kommer ikke langt med å være grønn i trynet hele dagen. Kos deg i London sammen med Mammaen din:)

    35. Du er bare helt sykt overfladisk. Faktisk et av de kvalmeste kvinnemennesket man får presentert i media. Æsj

    36. Det er ikke billig i London heller så her har det vel gått med litt penger? Lykke til med pakkingen 😉

    37. Jeg kjenner at jeg blir helt satt ut av hvordan folk snakker til deg Isabel.. At noen i det hele tatt kan skrive/si noe sånn til en person. Du koser deg i London og shopper en masse ting, hvem ville ikke gjort? Uansett om man har mye eller lite penger ville man ha shoppa mer enn vanlig. Herregud, plis skjerp dere folkens. Og det med de fattige barna, hvordan i huleste kan dere vite hva hu gjør utenom på bloggen? Dere kjenner hu ikke og kan da ikke vite om hu donerer penger hvis hu ikke skriver om det her på bloggen, så plis, tenk dere litt om! Dere er nok mest sjalu for at Isabel har det livet dere aldri fikk/får.. Stå på isbabel, ha en fin dag videre fine du! Klemz 🙂

    38. Overforbruk gjelder ikke bare deg. Har også flere venner som var i London i ferien og de kjøpte mer enn de trenger for å leve de også. Jeg syns det er så synd at ikke alle sammen tenker mer på miljøet. I denne settingen mtp flyreiser og overforbruk. Da må du Isabel, tenke over at du som toppblogger har mye makt, og dermed mulighet til å være med på å snu denne trenden. Jeg kjenner også på et press selv når bloggere, men ikke minst mine egne venner stadig legger ut bilder av en hotellsenger fulle med nye ting som de har kjøpt og bilder av reiser over hele verden.
      Hilsen J99

    39. Folkens; dette er ikke bare merkevarer, akkurat! Skjerpings 🙂 Hvor ofte er det man egentlig drar på tur til London? Skal man droppe å shoppe da, liksom? Dessuten har jo Isabelle nylig kvittet seg med en masse fra garderoben!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg