For et år siden

Herlighet, vet dere hva jeg kom på? For nøyaktig et år siden, på dette tidspunktet, var jeg i London i fjor. Tenk at nå er jeg her akkurat på samme tid? Ha ha. I fjor var jeg her sammen med Emilie da vi var invitert på en VIP-tour, og booket til nattklubben Libertine for et event. Jeg husker at vi syntes det var veldig stas (rett etter PH, vet dere), og hele den nye hverdagen bydde på masse morsomt og festligheter. Vi festet hver dag i 9 dager, ble kjent med mange hyggelige mennesker, dro på de sykeste etterfestene og festet med Geodie Shore Vicky og Ex On The Beach deltagere. Shopping ble det da, også! Jeg savner den tiden litt hvor jeg var så spontan og takket ja til alt som kom min vei. Jeg kjedet meg jo aldri! 

HA HA! Se på oss, så små. Forskjell på meg da og nå..

 

14 kommentarer
    1. Ja jeg er enig med deg Juliane, at du Isabel var penere før enn det du er nå, for du var mer naturlig før, og det er penest vettu:P

    2. Den eneste forskjellen før og nå, er opererte puppee og lepper som ikke er så veldig fine(sorry, du kler ikke så store lepper..kanskje du burde funnet en annen sykepleier som kan forme de litt annerledes neste gang..)

    3. Ja kan du ha innkjøpsvideo? Det er så morro å se!!😄
      Jeg synes helt ærlig at du er fin nå, men du var veldig søt før også. Men nå er jeg vant til å se deg sånn som nå, så jeg synes det er veldig fint😊❤️

    4. Det er jo faen ikke rart det er forskjell på deg fra før til nå! Jeg forstår at det handler om selvbilde og at man selv skal føle seg komfertabel, MEN og skulle fikse så mye på seg selv, dele hele livet ditt og vite at du er et forbilde for mange små – du burde skamme deg! De ser opp til deg! Dagens samfunn er slik at man blir dratt med i drag suget, og før eller siden, er det et par av dine små lesere som kommer til sin mor og vil gjøre det samme.. Vei dine ord, og tenk over hva du publiserer ✌🏼

    5. Haha, så små? Det er jo bare 1 år siden, kjære deg! Eneste som er forandret er at du nå er litt rikere, og litt mer operert. Personligheten er jo det samme

    6. Jeg hadde glemt hvor utrolig vakker du var naturlig! Du så ut som et menneske!
      Nå ser du dessverre ut som en som prøver å være en dukke kopi av de man ser på tv .. 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg