Through Oxford Street

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Heisann alle fine! Jeg fikk aldri delt med meg om gårdagen med dere, men sånn blir det når man er på tur. Jeg får ikke tid til alt, men så lenge jeg publiserer tre innlegg hver dag, sier jeg meg fornøyd!

Uansett! I går var jo planen eeeegentlig å ha en real sightseeing-dag, men slik ble det altså ikke. Istedenfor la vi ut på shopping, igjen. Sjokk? Ha ha. Jeg er ekstremt glad for at vi gjorde det, for herregud så mye fint vi fant! Jeg stylet mamma opp i mange fine outfits, det er noe av det gøyeste med hele denne turen. Det å plukke ut moteriktige klær til henne for og så se hvordan hun stråler når hun ser seg selv i speilet. Det gjør meg så glad! Jeg var stylist for en dag, rett og slett! Og det gikk over alle forventninger, om jeg får si det selv. Hehe! Så nå har hun mange fine antrekk å vise frem til venninnene sine i Oslo 😉 Mest stylish dama i gata nå, vet dere.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I prøverommet, where the magic happens. Jeg gleder meg sånn til å mikse og trikse med det nye jeg har kjøpt! Det blir fine outfits her på bloggen i tiden fremover. I promise!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter x antall timer på Topshop tok vi en liten lunchbreak. Her er det ikke maten som prioriteres, som dere ser. Ha ha!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og slik endte ettermiddagen. Vi forstod fort at vi kom til å behøve en ekstra koffert til hjemreisen, så da ble det dagens siste kjøp før vi kastet oss inn i en taxi og dro tilbake til hotellet. Nå har vi pakket alle våre saker (så godt det lot seg gjøre), og jeg sitter egentlig bare her og prøver å finne motet til å prøve å lukke den forbanna kofferten. Det ser ut til å være et umulig prosjekt.. Vi får se! Flyet vårt går ikke før i kveld, så vi legger snart ut på eventyr igjen. De siste timene i denne fine byen skal nytes!

Innkjøp dag to kommer ut senere. Stay tuned 🙂 Stor klem fra meg.

11 kommentarer
    1. Dette er min først skrevne kommentar på en blogg ever på flere år. Men dette provoserer meg egentlig, og får meg til å stille meg selv så mange spørsmål.
      Du skriver så nedlatende innlegg, disse ”dype” innleggene hvor du skriver du er lei av å høre ditt og datt. Dette er noe alle bloggere gjør. ALLE, absolutt ALLE får hat, kommentarer slengt etter seg osv. Du ser ut til å bare henge deg opp i de stygge, og ikke de fine/gode/positive. When have you ever brukt eller lagt i litt penger til en gøy premie til en eller flere lesere? Alt du fuckings gjør er å bruke de på å fikse deg selv, enten det er sprøyter, kniver, sminke eller klær. Hvorfor skriver du ikke innlegg hvor du setter pris på leserne? Er trossalt de som gjør at du kan gå å kjøpe deg hva du vil.

    2. Du må dra på en av disse berømte kafeene å spise kake og drikke te ! Er så mye og gjøre i London jeg selv rakk ikke alt på en lang helg. Vært å sett på slottet enda? 🙂

    3. Er gøy med shopping, spesielt i London! 🙂 Men så utrolig synd å ikke få med seg noe annet. Som Maddam Tussade, Tower of London, Brittish museum og andre museumer. Er jo helt fantastisk!

    4. Synst du fortjena å shoppe.. Du ofre så mye for andre, du tar med mora di på ferie eller Pierre. Og man kan se at familien din betyr mye for deg! Du er inspirerande! At du bruker peng når du er i London, fortjener vertfall du!

    5. Har DU stylet henne? Du ksn jo ikke style deg selv en gang. Du som trenger stylist, du er en offentlig person, å burde tenke mer på hva som er moteriktig/passer til din figur.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg