i dag skjer det!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hello, fine!

Nå sitter jeg her med litt nerver, for i dag blir det store forandringer. Jeg tror det blir veldig bra, vi får se. Jeg er hvert fall veldig klar for endringer nå, så det skal bli deilig. Jeg viser dere senere! Noen som klarer å gjette hva som er på gang? 🙂

Det var så deilig å komme hjem i går, og sove i egen seng og ikke minst i min kjæres armer. Det er alltid så deilig å ses igjen når man har vært borte fra hverandre litt, gjensynsgleden er alltid like stor. Det er faktisk ganske viktig det der med å kjenne på savnet i blant. Det er ikke ofte vi er borte fra hverandre, og det er jeg glad for. Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å være i avstandsforhold. Jeg hadde blitt gærn!

Jeg ville bare titte innom å si hei. Nå skal jeg jobbe litt videre, og så oppdaterer jeg dere så fort resultatet her er ferdig. Jippiii, spennende. Ha en fin dag så lenge! Stor klem.

27 kommentarer

Siste innlegg